Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er egentlig ganske lei alle de som bare bytter nick på to sekunder og legger inn dritt om andre. Derfor vil jeg med dette gjøre alle oppmerksom på at man kan se hvilken konto nickene kommer fra. Dermed vil samme konto stå oppgitt selv om man bare bytter for anledningen............................! Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis man har flere konto, men det har i alle fall åpnet øynene mine for hvor vanlig dette er. Og til de som har visst dette lenge..........................kunnskap er makt, la oss dele den!
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Rart folk ikke har fått med seg det der,nå.....
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Ikke fått med seg at andre bytter nick, eller hvordan man kan se hvilken konto det er fra?
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 At man kan se hvem det er uansett.. Enhver garva dibber vet om det der =o)
Ajam Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Er ikke så garva, så du må forklare meg.. Skulle gjerne ha byttet nick'et mitt selv jeg, men får bare feilmelding hver gang
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Det er jo litt merkelig da, at alle de garvede bare sitter og holder kjeft og morer seg når gribbene angriper?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 du kan gå inn på ris og ros forumet og spørre pent om de vil fikse det for deg. Det har de gjort for meg 2 ganger vertfal.
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er ganske garva,tror jeg, men har tilgode å more meg over det der. Noen ganger synes jeg faktisk veldig synd på personen...Det er jo ikke alt man vil andre skal vite.
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2007 Men det ikke etisk riktig at noen skal sitte på den kunnskapen og de som da tror seg sikker med et annet nick, legger ut informasjon de ikke vil andre skal vite er fra de. Da er det vel bedre at de vet om det og heller har to kontoer?
smakk Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Å, hvor ser man det da? Det er noe alle bør få vite slik at man slipper så mye drama og falskhet her. Hvorfor sier du ikke hvordan hvis du også mener det bør være kjent for alle?
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. desember 2007 OK. Hvis du ser nederst på skjermen din, er det en grå stripe hvor det i høyre hjøne står en blå E for explorer. Når du bytter side vil det komme en masse info her om at den henter siden osv. Når ferdig står det fullført. Men.................hvis du holder pila di over et nick(ikke trykke) og samtidig leser hva som står nederst, vil du se at det står bruker/profil id og et tall................ for eksempel er dippeduppa nr 563510 og "lurer nå jeg da" er nr: 398844. Dermed er det lett å se hvilken bruker som gjemmer seg bak et nick. Og spesielt pinlig blir det jo når de samme tallene kommer frem i samme innlegget. Fornøyd? Og til alle de som har sittet på denne informasjonen og aldri avslørt den: Fy skam dere. Nå regner jeg med at en hel haug med folk kommer til å bli rimelig forbannet for at jeg har avslørt dette.
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 har den grå stripa, men ikke noen plass som det står en e..... er kun internett som står på den grå stripa her.... åssen kan jeg få det til sånn som du har forklart da? med teskjee takk :-DDD men har xp på maskinen da, kanskje det har noe å si?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Gammel nytt... Så jo hvordan det gikk når jeg forklarte hvordan an "stjeler" et nick med noen gitt tegn i. Feks dersom man har liten L nicket, enkleste sak i verden:)
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har også xp. Nå husker jeg ikke helt hva jeg skrev, det er seint, men på min står det internet på høyre side og e`en er på venstre side av den grå stripa. Når ingenting annet skjer, står det "fullført"
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 #17 Skrevet 29. desember 2007 hmmm....åssen får jeg det til da?? hehe...du stjal mitt nick den gangen ja....
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 #18 Skrevet 29. desember 2007 yes...fikk det til...hehe...nå kan jeg føle med ja...hehe....
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #19 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er en liten nicktyv:p Neida... Men det er jo litt intressant hvor få som hadde fått det med seg, selv hvor enkelt det var.
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 29. desember 2007 Og da kan du jo gjettte på hvorfor jeg sa det jeg sa i dag med så stor sikkerhet. Men jeg tror jammen de innleggene er slettet.....................hvem kan ha bedt om det mon tro.........hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. desember 2007 #21 Skrevet 29. desember 2007 old news... ;-) Så derfor.. Tro ikke alt hva du hører, Si ikke alt hva du vet, Da sparer du mange bører på sinn og samvittighet.
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 29. desember 2007 Jeg synes det er fantastisk at så mange har visst det og bestemt seg for å ikke dele det med andre. Nå gjør det forsåvidt ikke meg noe, men det er mange her som har utlevert seg selv og ikke visst det, mens mange sitter på kunnskapet. Jeg synes det er noen hemmeligheter som bør ut. Og dette er en av de. At man faktisk avslører seg når man trodde man var trygg til å legge ut sensitiv informasjon er ikke noe som bør gjemmes bak ryggen som et trumfkort.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. desember 2007 #23 Skrevet 29. desember 2007 Ser vel ikke akkurat på det som et trumfkort og top secret... For min egen del kan jeg si at jeg tok det som en selvfølge at folk visste det. Jeg har heller ikke akkurat følt behov for å sjekke opp nick"svindel" osv. eller å avsløre folk som legger ut sensitiv info ved å bruke dette. Så rett og slett ikke på det som noen "big deal".
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 29. desember 2007 Du må jo være litt naiv du........... Når du ser at noen driter på draget i tur og orden kan du jo ikke gå ut i fra at de vet det? Og at du da ikke gir de et lite tips må jo da være en veloverveid handling.................så det du sier er i grunnen meningsløst og ikke helt sant..............med mindre du er av de litt mer naive sjelene!
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #25 Skrevet 29. desember 2007 hahahaha dette visste jeg faktisk ikke! Man lærer noe nytt hver dag Man tackar, Eat sardines! Har hittil bare brukt den gode gamle "klikke på nicket og se profilen"-metoden, men den har jo sine hull..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå