Gå til innhold

Kan noen krangle med meg...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nah, innbiller meg det ikke. Bare et lite forslag så du kunne høre hvor jævlig det er - siden du mener så:)

 

Mamma er ikke så slem vanligvis, og pleier igrunn ikke furte foran henne, heller ikke mot stefaren min for den del. Datteren min er heller ikke baby lenger, og jeg er f ingen prinsesse:)

 

Nanny er på ferie nå forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

annie, du påpeker hele tiden betydningen av alder, da har du vel også lært deg at man ikke skal være slem mot dem som er yngre enn seg selv?

forøvrig er det ingen som kler misunnelsens drakt.

 

 

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Løp av deg frustrasjonen og få deg noe bedre å gjøre.

Skrevet

Nja, den har jeg ikke lenger. Hadde den igår, hehe...

 

Men joda, skal rydde litt.. Bare orker ikke ennå...

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Æsj, rydde. Du får nok frustrasjonen tilbake når du begynner med ryddingen skal du se.

Skrevet

Hehe, sier noe der! Heldigvis var det ikke mye for meg å rydde ettersom folk blir så oppgitt over meg at de har ryddet 95% av det som må ryddes for meg... :) Så ryddingen tok meg... Tja... 5 minutter:D

Gjest LindeOgWill
Skrevet

You lucky bastard, tenk om jeg hadde hatt det sånn!

Nå ble jeg frustrert.

;)

Skrevet

Det KAN være frustrerende det og.... Ikke så mye privatliv når plutselig alt vendes om fordi noen skal vaske og rydde i rotet mitt:D

Skrevet

De som sier at de er aldri lyver er som regel de som lyver mest. Og det er ingen her som har sagt de er misunnelige på deg, det er noe du ønsker.

 

Du sier at du snakker ut fra egne meninger. Hele poenget er at dine meninger er helt skrudde! Det er helt på trynet å mene at man bør betale dagmammaen over 20 000. Herregud, det må tom du skjønne.

 

Du skrev at du ikke var fornøyd med B fordi du vet at du klarer å få A. Hvordan vet du det? Du har nettopp begynt å studere og har vel neppe rukket å ta mangen fag. Er du så innbilsk at du tror at du kan få A i alle fag uten en gang ha mye erfaring fra universitet? Kravene er litt annerledes der enn vgs kommer du til å skjønne etterhvert. Og klisterhjerne er det mange som går rundt og tror de har, og uansett så hjelper ikke det så mye på universitetsnivå, selv ikke på juss. Du må faktisk sette deg inn i ting og forstå det, spesielt hvis du skal få A. Da kreves det at du kan bruke pensum selvstendig. Og du virker ikke veldig selvstendig!

 

Det er greit å være drittunge, du er jo bare 18 år. Men ikke driv og hevd deg slik, det er bare irriterende. Vi som er litt mer voksne enn deg blir ikke misunnelige på at du er en bortskjemt unge. Jeg har også vokst opp med penger, men heldigivs har ikke jeg fått den irriterende holdningen din.

Skrevet

Helt greit at du kan mene dette om meg (og omtaler deg som litt mer voksen) allikevel er det utrolig umodent å ikke tørre å stå for det du sier med nick.

 

Klart jeg lyger - men det er veldig lite jeg lyger om - da spesielt det. Du må gjerne tro noe annet, men jeg ser ikke hvorfor jeg skal pynte på alt. Hadde du også kjent meg, hadde du visst det veldig godt. Though, det gjør du ikke.

 

For øvrig har jeg aldri hatt et ønske om at noen skal være misunnelig på meg, men hvis du er av den oppfatning så må du gjerne få være det.

 

For øvrig har jeg heller ALDRI sagt at man bør betale en dagmamma over 20,000 i mnd. Diskusjonen ble vinklet dithen at jeg ville betale en dagmamma 20,000 i mnd, ettersom jeg ville betalt såpass mye til en barnevakt. Tingen er jo ganske så enkel at jeg aldri har en barnevakt som jeg akkurat betaler, og jeg sa at jeg mer enn gjerne ville betalt 20,000 til henne som passer min datter, for akkurat det er det virkelig verdt. Det betyr dermed ikke at det er faktum - det er en slutning du har trukket.

 

Nei, jeg har ikke hatt mange fag. Men, dette er også bare første studieår på juss. Ikke like tøft som det blir etter 3 år. Jeg har full tro på at jeg kommer til å klare å få A. Dermed ville jeg aldri blitt fornøyd med B. Får jeg derimot en B, er jeg ikke fornøyd. Så enkelt er det. Ja, jeg er så innbilsk. Hvis jeg f.eks skal på et danseinntak for å komme inn på en veldig god skole, går jeg ikke inn dit og tenker; jeg danser sikkert ikke bra nok til at de slipper meg inn. Det er jo helt feil innstilling og tro på seg selv.Med akkurat den innstilingen kommer man heller ikke langt. Ergo - jeg forventer meg A, men såklart, jeg kan ikke garantere det. Og klart jeg vet at jeg må sette meg inn i ting og forstå det - akkurat det jeg gjør. For øvrig aner ikke du noe om mine studievaner og hvorvidt jeg bruker pensum selvstendig eller ei. Og neida, jeg er ikke kjempe selvstendig - men jeg som alle andre har mine grunner til både det ene og det andre:)

 

Ikke driv å hevd meg slik...? Det er sjeldent jeg gidder å blande meg inn i halvparten av disse "hvor dyr bil har dere", "hvor dyr gave fikk dere av kjæresten dere" etc. debattene. Faktisk aldri, annet enn når det er spørsmål om hvor mye jeg synes man bør betale folk etc. Om du opplever det som en viss hevdning får det være så for min del.

 

Hvis noen i det hele tatt skulle endt opp med å være misunnelig på meg, så synes jeg det er sinnsykt merkelig. Så, jeg ser heller ikke på det slik at jeg forsøker å gjøre noen misunnelig, gitt...

 

Heller aldri påstått at jeg har vokst opp med penger - og holdningen min iforhold til både det ene og det andre har jeg nok lært fra de som oppdro meg.

 

 

 

Skrevet

Skal ikke beskylde deg for å tro at du er noe, Siklerotte, men må si meg enig med HI. Du har ofte denne litt overlegne og arrogante holdningen.

 

Når det er sagt, er det bokstavlig talt umulig å være sjalu på deg over internett. Vi har jo tross alt ikke anelse på hvordan du ser ut, hvordan du faktisk lever, hvor mye penger du har, og så videre. Men, jeg synes det sier mye om deg at du føler så trang til å forsvare deg at du skriver side opp og side ned..

 

Men er for så vidt enig i det du skriver angående karakterer, det ER kjipt og få B når man vet man kan bedre...

Skrevet

Nei, du kan ikke beskylde meg for at jeg tror det. Eller, klart du kan - men du har ikke grunnlag nok for det. Og for noen oppfattes jeg kanskje overlegen og arrogant - fordi jeg ikke bryr meg så sinnsykt mye om alt og alle når jeg ikke kjenner dem. Hvorfor jeg skal gjøre det, ser jeg ikke.

 

Nei, dere har ingen anelse om hvordan jeg ser ut - og det er heller ikke noe å være misunnelig på. Hvordan jeg lever aner absolutt ingen her inne - med et lite unntak.

 

Og ja, jeg forsvarer meg. Har jeg alltid gjort - og kommer jeg alltid til å gjøre. Jeg synes ikke det er rettferdig å danne seg diverse meninger og komme med flust av dritt til en person man virkelig ikke kjenner.

 

Og fordi at jeg synes det er kjipt å få B, når jeg vet at jeg med masse jobb og innsats kunne fått A, handler ikke om at jeg tror jeg er noe jeg ikke er.

Skrevet

Hvordan har det seg at du studerer juss allerede nå? Det står jo i profilen din at du er født i 1989. Det skulle vel tilsi at du gikk siste året på videregående nå? Og om du begynte å studere i høst så er det vel bare forprøvene man tar det første semesteret?

 

Forøvrig husker jeg best om deg at du syns mora di var for gammel til å få barn - 38 år gammel. Du virker ikke særlig smart.

Skrevet

Fordi det er fullt mulig å gå klassen over.

 

Gammel og gammel - nja, det var ikke min største bekymring. Var vel helt andre ting.

Skrevet

Da er det forprøvene du har tatt i høst da? Ex.phil. og forprøven på jus?

Skrevet

Vet du ikke selv hva du tar? Hva heter forprøven på jus nå til dags da? Det klarer vel selv en A-student å svare på ;-).

Skrevet

Hehe... Der ble det stilt, gitt...!

Skrevet

Har du sett. Kan du fransk du da. Det kan ikke jeg ;-).

Skrevet

Ehhh, hvordan kan anonym vaere enig med HI og uenig med Siklerotte??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...