Gå til innhold

Kan noen krangle med meg...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere krangle må dere skrive tre innlegg følgende noe sånt som

 

"JA til abort!"

 

"jeg sender småen i barnehagen mens jeg sitter hjemme og røyker og drikker pils"

 

"Har funnet navn til jenten min, hva syns dere om Borgny Carola?"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hva dere alle heter.

I hele familien!

Moahaha!!! =)

 

Jeg viiiiiiiiiiiiil så gjerne si det..

 

Skrevet

Jeg veit at Sikler'n heter noe som höres ut som eggleder paa engelsk.

Skrevet

Hehe, er redd ingen vil krangle med deg, Sikle, fordi du driver med DiBs beste diskusjonsføring og de aller beste argumentene;-)

Skrevet

Det vet du ikke det, vel!!

 

Hvordan vet du det du liksom?

 

Si meg det du!!

 

 

Skrevet

Ja, er ikke måte på god diskusjonsføring og hvert fall ikke manko på bra argumenter her! Hahaha:)

Skrevet

Ovary for Avery? :D

 

Dusten:-D

 

Jeg bruker ikke det navnet - og stygt er det og!

Skrevet

Stygt?

 

Sikle da..

Det er verre enn som så..

Skrevet

Tror kanskje du heter noe med Sunniva og.

Skrevet

Min hukommelse er min eneste kilde.

 

Er det tredje navnet Kristine?

Hvis ikke maa jeg ta en hands up og innrömme at der er jeg sannelig ikke helt sikker, muligens helt paa jordet.

Skrevet

Hehehe...

 

Jeg vil sannelig si at du er ganske så på jordet... Igrunn - veldig på jordet...............

 

Du heter Berit, da!

Skrevet

Nå er vel heller navnet til Sikle: Ostfrid Avery Bambie-Brummelin Princess Thomassin-Rakkelsnop.

 

Du kommer til å hate meg for at jeg la det ut her altså.. Huff..

 

Skrevet

Sunniva Eggstokk Fransen Hansen.

Skrevet

Siden du spør:

 

Jeg syns at du er en drittunge som lyver/ overdriver og prøver å fremstille deg som perfekt og prøver å vekke misunnelse hos alle andre her inne. Du skriver at du har så mye penger, og later som om du ikke har forståelse for andres økonomi i det hele tatt. Du vil fremstå som pappas lille pike som får ALT hun peker på.

 

Du later som du gjør det kjempe bra på skolen, og sier at dine foreldre forventer det av deg uansett, fordi du klarer å innfri. Du påstår at dine foreldre hadde forlangt A'er av deg selv om du hadde vært alene med 4 unger. Seriøst? Er det fordi de da hadde betalt for verdens dyreste dagmamma samt at du bare hadde hatt ungene 50% i utgangspunktet? Ellers hadde det vel neppe latt seg gjøre, selv ikke for deg, din perfekte prinsesse. Og hvis det virkelig er slik at dine foreldre er så akademisk krevende så er det rart at de lar deg slutte på juss for å drive med dans. Henger ikke helt på greip...

Skrevet

Helt ærlig - og det mener jeg, lyger jeg aldri om ting jeg ikke ser som svært, svært nødvendig. Nemlig av den grunn at det strider imot alt jeg står for både på religiøst basis og personlig. Så, det blir for dumt å si. Overdriver alltid når det gjelder ting folk sier og vinkler det på min egen måte - men annet enn det er jeg ikke så vill på overdrivelsene.

 

Jeg prøver ikke på noen måte å fremstille meg selv som perfekt. Om folk ønsker å være misunnelig på meg, får de værsågod. Det er ikke spesielt mye å være misunnelig mot. Hadde du kjent meg som jeg virkelig er, hadde du neppe noen gang sagt noe sånt:) Det skal sinnsykt mye til før jeg blir fornøyd med noe - og dermed ville jeg heller aldri sett på meg selv som perfekt ettersom jeg sjeldent lever opp til mine egne forventninger.

 

Jeg har heller ALDRI skrevet at jeg har så mye penger. Hvis det er noe jeg aldri nevner for noen er det verken noen formue sum eller hva det skulle være. Så det henger ikke helt på greip. Jeg har absolutt full forståelse for andres økonomi, men ser heller ikke hvorfor jeg skal henge meg videre opp i det. Hvis du snakker om barnevakt debatten er det vel heller du som ikke fikk med deg at jeg snakket utifra min EGEN mening, akkurat som alle andre her. Hva andre derigjen velger å gjøre er da meg revnende likegyldig.

 

For øvrig har jeg aldri vært pappas lille pike da jeg igrunn egentlig ikke kaller faren min pappa en gang:) Så det er jo greit.

 

Jeg later heller ikke som noe. Jeg klarer absolutt å innfri hvis jeg jobber - men ikke fordi jeg verken er flittig eller noe. Jeg er bare veldig flink til å huske - noe som var et supert pluss på vgs. Derimot sier jeg ikke at jeg garantert kommer til å få flust av A når jeg studerer. Men, jeg vil selv ikke være fornøyd med annet enn A. Skjønner ikke at det er et problem for deg, ettersom det ikke er du som skal leve opp til forventningene. Når det gjelder mine foreldre, så har de nemlig ganske høye forventninger til meg - og synd nok det... Men slik er det.

 

"Verdens dyreste dagmamma" - som du kaller henne passet meg gjennom hele barndommen, og det har dermed vært veldig naturlig for meg å velge henne og... Om man betaler litt ekstra kan være det samme, såfremt jeg vet at datteren min er 100% trygg der, og at hun viderefører de verdiene jeg selv synes er viktig. Hvis du derigjen er veldig opphengt i hvorfor jeg har datteren min 50% kan jeg si det nok en gang - hun har en far som gjerne vil ha henne. Jeg ser ikke hvorfor jeg skal ta ifra han den gleden og bestemme at jeg er den som skal ha henne mest. Hun har det helt supert der!

 

For øvrig tror jeg absolutt det fint kunne latt seg gjøre, siden moren min klarte det veldig fint med flere unger på slep. Handler om å ha troen på seg selv og jobbe for det.

 

For å nevne det siste har jeg vel riktig heller ikke nevnt at jeg har tenkt å slutte på juss for noen av foreldrene mine - og dermed har de heller ikke noe de ennå skulle ha sagt:) Den tid, den sorg.

 

 

Skrevet

Hvor mange timer i uken er du sammen med barnet ditt egentlig? Faren har henne 50% (stakkar liten som blir dratt fra hus til hus), og så har du fulltids-nanny når det er dine uker?

 

Du er en liten drittunge totalt blottet for selvinnsikt og voksen oppførsel! Du burde ikke hatt barn.

Husker jeg leste en innlegg der du skrøt av hvor fin sangstemme du har - holdt på å daue av latter. Du skryter sånn av deg selv at det er PINLIG.

 

Grow up!

Skrevet

Ja, stakkars liten som må være med begge foreldrene. Spesielt når pappa bor 3 minutters gang avstand fra mamma!! Kjempe synd på henne! Fulltids-nanny...? Hvor i all verden har du det fra?

 

Mulig jeg ikke burde hatt barn - but hey, det har jeg uansett... :)

 

Du må gjerne høre meg synge hvis du vil - men det er noe jeg sjeldent gjør... Mistet lysten og gleden over det når jeg var 16, så spørs om du noen gang blir så heldig... Så kan du få lov til å bedømme selv da, kanskje du tilogmed kan dævve av latter.

 

For øvrig er det vel heller du som må grow up:)

Skrevet

Ha ha, ser deg for meg.

Går hjemme og furter mot slemme mamma og stefar mens nanny passer babyen din. Lille frøken vestkant-prinsesse. PATETISK!

Skrevet

Har forresten ikke sagt at jeg ville høre deg synge. Det er bare noe du innbilder deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...