snurkle Skrevet 28. desember 2007 #26 Skrevet 28. desember 2007 Men hva er likhetstrekkene du snakket om forresten? Har du virkelig sittet og gått gjennom her for å pønske ut hvem dette kan være? Hahaa, da fortjener du i så fall plass på pallen med mamma 25! Jeg holder igrunn en knapp på at dette bare var ei som nok en gang dreit seg ut. Morsomt nok, men egentlig ikke spesielt nyhetsverdig..
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #27 Skrevet 28. desember 2007 Du bør stoppe nå, før det blir pinlig for deg selv. Hvis du leser innlegget mitt: " en liten avsløring", bør du vite at det er på tide å putte en sokk i munnen.
snurkle Skrevet 28. desember 2007 #28 Skrevet 28. desember 2007 Eh, så på innlegget ditt men skjønner fortsatt ikke hva du preiker om.. Men nå er det natta for gamle høner, skal sove søtt med sokken i munnen om det gjør deg lykkelig ;o)
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 28. desember 2007 Ja det er gøy. I dag har jeg kjedet meg litt, men det ble bedre etterhvert. Deilig det en varm romjulskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå