Gå til innhold

RibbaHøne = Dahlinia


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det så.

Les innleggene så skjønner dere det.

Nå kan det jo være at mamma25 også er RibbaHøne, men jeg tror ikke det. RibbaHøne kjeder seg nok litt i kveld. Høner gjør som regel det i romjulen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma 25 er dahlinia uten diskusjon!

hun har driti seg ut altfor mange ganger så det er flaut for henne når hun nekter!

kanskje hun er ribbahøne også? eller har;)

Skrevet

Hun motsier meg ikke.....................merkelig!

Skrevet

Da hadde vel dib vært mye artigere Malina?

Skrevet

DUPPEN: du har jo heller ikke helt rent mel i posen da....

"mamma til emil"

 

er nok mange sånne tilfeller her inne ja....

Skrevet

Altså nå må eg korrigere nick tavla mi på ny. Eg som trudde eg hadde oversikten og så idag er alt snudd på hodet.

Skrevet

kall meg hva du vil.... heter bare DUPPEN men hvis du vil kalle meg for mamma til emil så skal du få lov:)

Skrevet

det er jo bra SIDEN JEG IKKE HAR ELLER HAR HATT RPOFIL!

Skrevet

Klikk på navnet ditt så ser du at du har profil...

Skrevet

Hvis du trykker på navnet ditt under innlegget vil du komme til profilen din hvor det står at du er mamma til emil. Enkelt.

Det betyr vel bare at du har en gutt som heter emil du også, eller at du driver med lureri.............

Skrevet

trykker som en gud jeg men står kun at brukeren ikke har profil!

hvorfor skulle det stå noe annet der? jeg har aldri hatt profil heller:S

 

Skrevet

Det står mamman til emil der gitt ;)

Og at du er født i 1920.

Skrevet

Du HAR profil...

Du kan jo logge deg inn med en av de andre brukerkontoene dine og klikke på nicket så du får se?!

Skrevet

Mamma til emil

Jeg er en kvinne født i 1920

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

siden 8. september 2007

Siste login 14. desember 2007

Skrevet

jaggu bra gjort...da har jeg visst en unge som heter emil også er jeg visst 87 år...hvor ble alle årene av og ikke minst ungen?

Skrevet

Du snakker om at mamma25 har driti seg ut i dag... nå begynner du også å drite deg bra ut ved å prøve å ro deg unna...

 

er ingen som sier at du bruker 2 nick i dag, men at du har brukt mamman til emil som nick tidligere er vel rimelig sikkert her.

Skrevet

Jeg er ikke overrasket.......................hun har ikke protestert!

Skrevet

Er det mine protester du sitter og venter på sardina?

Jeg har sett film og kosa meg, så har ikke fått med meg at jeg også blir forsøkt sauset inn i røra.

Men min protest er herved levert! Haha ;op

Skrevet

Så du benekter å ha lagt inn noe som helst under Dahlinia?

Skrevet

Så treig som hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...