Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Så det så. Les innleggene så skjønner dere det. Nå kan det jo være at mamma25 også er RibbaHøne, men jeg tror ikke det. RibbaHøne kjeder seg nok litt i kveld. Høner gjør som regel det i romjulen.
DUPPEN Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 mamma 25 er dahlinia uten diskusjon! hun har driti seg ut altfor mange ganger så det er flaut for henne når hun nekter! kanskje hun er ribbahøne også? eller har;)
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Hun motsier meg ikke.....................merkelig!
Libido- Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Da hadde vel dib vært mye artigere Malina?
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 DUPPEN: du har jo heller ikke helt rent mel i posen da.... "mamma til emil" er nok mange sånne tilfeller her inne ja....
hit og dit Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Altså nå må eg korrigere nick tavla mi på ny. Eg som trudde eg hadde oversikten og så idag er alt snudd på hodet.
DUPPEN Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 kall meg hva du vil.... heter bare DUPPEN men hvis du vil kalle meg for mamma til emil så skal du få lov:)
M&Ms.. Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Ha ha ha...jeg ler meg skakk her.... ::::::)))))))
DUPPEN Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 det er jo bra SIDEN JEG IKKE HAR ELLER HAR HATT RPOFIL!
♥2 små gull♥ Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Klikk på navnet ditt så ser du at du har profil...
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2007 Hvis du trykker på navnet ditt under innlegget vil du komme til profilen din hvor det står at du er mamma til emil. Enkelt. Det betyr vel bare at du har en gutt som heter emil du også, eller at du driver med lureri.............
DUPPEN Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 trykker som en gud jeg men står kun at brukeren ikke har profil! hvorfor skulle det stå noe annet der? jeg har aldri hatt profil heller:S
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 28. desember 2007 #16 Skrevet 28. desember 2007 Det står mamman til emil der gitt Og at du er født i 1920.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 Du HAR profil... Du kan jo logge deg inn med en av de andre brukerkontoene dine og klikke på nicket så du får se?!
♥2 små gull♥ Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 Mamma til emil Jeg er en kvinne født i 1920 -------------------------------------------------------------------------------- siden 8. september 2007 Siste login 14. desember 2007
DUPPEN Skrevet 28. desember 2007 #19 Skrevet 28. desember 2007 jaggu bra gjort...da har jeg visst en unge som heter emil også er jeg visst 87 år...hvor ble alle årene av og ikke minst ungen?
♥2 små gull♥ Skrevet 28. desember 2007 #20 Skrevet 28. desember 2007 Du snakker om at mamma25 har driti seg ut i dag... nå begynner du også å drite deg bra ut ved å prøve å ro deg unna... er ingen som sier at du bruker 2 nick i dag, men at du har brukt mamman til emil som nick tidligere er vel rimelig sikkert her.
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er ikke overrasket.......................hun har ikke protestert!
snurkle Skrevet 28. desember 2007 #22 Skrevet 28. desember 2007 Er det mine protester du sitter og venter på sardina? Jeg har sett film og kosa meg, så har ikke fått med meg at jeg også blir forsøkt sauset inn i røra. Men min protest er herved levert! Haha ;op
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 28. desember 2007 Så du benekter å ha lagt inn noe som helst under Dahlinia?
Eat sardines and die Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 28. desember 2007 Så treig som hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå