Gå til innhold

god jul stratosen vennen :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært gøy det..kan jo se litt sv.skap ifht jobben og min kjære...

og om hvordan tiden fremover til fødsel blir..

ja er jo ok å flørte litt:) skader ingen d...hehe...hadde sikkert vært litt sånn selv også:)

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha.. ble desperat og addet han på facebook som venn ;) så nå har jeg tatt kontakt, så får jeg se om han gjør noe med det ;)

og E tok seff kontakt på sms nå og mente jeg aldri ville glemme han eller noe sånt :S skjønner ikke hvordan jeg skal klare å være slem å si jeg ikke vil utvikle det videre.. :S

ser på deg imorgen, er litt pms og migrene her, men imorgen er atter en ny dag :))))))

klem

Skrevet

den er ok:)

lykke til med sms, pms og diverese andre ms:) hehe..

snakkes i morgen vennen...

lykke til med E og F hehe:) eller noe sånt:)

klem

(herregud for en humor i dag da:P hehe)

Skrevet

hehehe.. nå ler jeg her jeg sitter og egentlig er pottesur på pms, sms og resten av ms ;)

sov godt når den tid kommer, så snakkes vi imorgen vennen :)

klem

Skrevet

ja..litt sånn arti humor i går:)

litt småkvalm i dag..usj..tenkte å gå meg en tur ut men er redd jeg blåser bort, for d blåser så innmari her...

har vondt i korsryggen men tror d kan vere fordi jeg har vært så passiv i det siste...aner ikke..dagene snegler seg av gårde...er heldigvis helg nå så mannen er jo litt hjemme:)

Hvordan går d med deg da??:) bedre i dag?

klem

Skrevet

hihi.. ja igår var det noe som gikk over meg hehe.. var jo helt på hugget! ikke bare her for å si det sånn, skremte nok vannet av han amerikaneren jeg kom i snakk med hehe.. men han har 3 barn fra før og med mitt sterke ønske om flere så er det nok like greit at jeg skremte han ;)

jeg er ikke i form idag, håper bare mensen kommer snart, lei av å være sliten og grinete :( men har fått ryddet og ommøblert rommet til troll, så noe har vi da gjort i dag :)

men det snør jo bortover her, så gruer meg til å ta bilen ut :S men har lovt henne å kjøpe nye votter idag for hun mistet de hun hadde på tur med bhg, så må jo holde det ;) og så skal vi bort på middags besøk. sikkert lurt så jeg ikke faller for fristelsen og kontakter E, føler meg litt svak i sjela idag.. og jeg vet jo at det ikke er noen fremtid der, så vil ikke lokke han med på noe jeg kan få glede av en kort stund, men som kanskje gir han sorg.. uff skal ikke være lett det her!

skal se på ett par stykker ikveld, så da skal jeg sepå deg også vennen :)))

ha en fiiin dag og kos deg inne i varmen :)

stoooor klem

Skrevet

hehe ja:) men man blir ofte litt rar når mensen kommer..

jeg merker at jeg blir veldig sentimental og veldig gla i min kjære...hehe...veldig slitsomt egentlig..når jeg kunne tenke meg å kose og vise han hvor gla jeg er i han så er den hersens tanta der...tror jeg er litt feil laga...rett og slett..

er gla jeg ikke skal ha mensen på en stund...hehe..men jeg er nok ikke så lett å ha i hus nå heller...alltid..har gått stort sett greit, noen "bjeff" har d jo vært men:) d må man tole..

Fint om du så på meg også:) spennende...

passe deg på veien ute da..det kan vere glatt... :P

klem:)

Skrevet

gikk d bra ute i styggeværet i dag??

jeg er sliten og trøtt...puh..blir lat av ingenting:P hehe:)

klem;)

Skrevet

gikk kjempe fint, troll ville ikke hjem igjen ikveld, så hun gråt fra vi dro til hun roet seg ved kveldsstell, søte lille raringen min :)

snakker med han krepsen igjen idag og han vil møtes :o litt skummelt, men tror jammen jeg skal gjøre det en dag..nå er vi på msn og jeg klarer jo ikke å rive meg bort.. men skal se på deg med kortene mine litt senere, LOVER!!

føler meg så håpløs som enda ikke har fått gjort det, men men, kommer i promise!

klem

Skrevet

det er helt i orden:)

skal legge meg nå...tenker jeg..sliten etter dagen...

spennende å møte han da...:) du er nok litt spent på det møte ja...hehe..men hvorfor ikke? det skader jo ikke, tvert om:)

tror du får en hyggelig opplevelse med det;)

så får vi se..

nattaklem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...