Gå til innhold

god jul stratosen vennen :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei,

håper du har hatt en strålende jul så langt og at magen er snill med deg :))

Lagde en ny tråd siden den andre var blitt så lang jeg ;)

her er alt greit, jeg ble syk natt til julaften og har liggi til idag. Men er litt bedre idag, så nå skal jeg være sosial resten av jula ;)

Snupp er hos familie i telemark og jeg og valpen stor koser oss her hjemme :)

Ha en fortsatt fin romjule vennen !

stoooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia ja..

GOD JUL til deg også..

magen har vært ganske snill ja..litt småkvalm når d er lenge siden jeg har spist..og veldig stor og hard (les oppblåst) om kvelden...men det er vel normalt...

Har vært med familie og venner og slappa av ganske mye..selv om det blir litt seint om kveldene og sove lenge om morningene;)

uff så trasig at du har vært syk da, er det omgangssyken eller???

Hvordan går d med E da???

Ser alt fortsatt greit ut på meg?? ser d ut som spiren vokser??gleder meg til å få komme på UL....men vet ikke når d blir enda...er 6+2 i dag (wow) hehe, er i min 7.uke da...

Klem til deg og;)

Skrevet

så deilig at magen er snill med deg, og oppblåsthet og mensmurringer er helt normalt. jeg hadde begge deler i 9 mnd. de første 3 mnd trodde jeg hele tiden at det gikk galt pga mensmurringene, fløy på do som en strikkball og var helt frynsete hihi..

jeg har hatt omgangssyke, aldri hatt så vondt før. og har måtte holde senga stortsett for å ikke smitte resten av familien, men nå er jeg hjemme igjen og bare koser meg og er seff myyyye bedre :)

skjer ikke stort med E, alt ble stille rett før jul, men han sender noen klemmer og sånt på facebook, jeg orker ikke mase på han. får heller se hva som skjer på nyåret, er jo mye som skjer i jula sikkert :)

dessuten har jeg bestemt meg for å stresse ned med menne greia hehe.. etter at så mange så graviditet på meg neste sommer ble jeg litt skremt hehehe.. så nå legger jeg kjærlighetslivet mitt i hendene til skjebnen ;)

har jo barnefri til over nyttår så skal ut hver kveld og bare være super sosial og koooooose meg :)))) en dag må det jo klaffe for meg og ;))

for meg ser det ut til at alt er fint i magen, får opp keiserinnen på deg og det er fruktbarhets og vekst kortet :)))))))) bare kos deg og nyt du vennen, dette har jeg stoooor tro på !!

masse klemmer til deg!

Skrevet

ja flyr ofte på do jeg og å "sjekker", føles ofte som tanta kommer..men den gjør ikke d...ganske slitsomt egentlig for jeg får litt sånn småangst for at noe er galt men...håper jeg får komme på UL snart og at tiden går litt fortere...tenkte å bestille meg ny legetime over jul og høre om det er mulighet for at jeg kan gå på aktiv sykemelding..da blir d ikke så mye stress og mindre tunge løft og sånn...

UFF omgangssyke er ikke noe å ha...jeg fikk det den dagen vi skulle reise til gardermoen (---> paris) så det ble ikke noe av...skikkelig surt..menmen...ble gravid den mnd i stedet så er ok da...fikk tanta og da...hehe..omgangssyke og tantebesøk..skikkelig koselig..

Ja ta det som det kommer med E du...og kos deg som singel...det er når man minst venter d at noen dukker opp...så d går nok bra...

skjønner godt at du blir litt stressa når vi ser graviditet på deg til sommeren hehe...men ting kan jo forandres underveis...

Keiserinnen er et bra kort:) så d høres bra ut...

i kveld er jeg alene hjemme...skal prøve å legge meg tidlig og slappe av...er sååå UTROLIG trøtt HELE TIDEN..uff det er såå slitsomt...jaja..

Nyttårshelgen reiser vi til svigers og familien der..blir koselig d..mange barn..

uff er litt fælt for de spør så ofte om den babyen min som døde...jeg fortalte dem at jeg skulle ha baby når jeg var i uke 8-9 sist og så mista jeg jo..og de glemmer det ikke..spør ofte om det er kommet en ny baby i magen min, og hvorfor babyen min døde...er ikke så lett for små barn å skjønne...så denne gangen venter vi lengst mulig før vi sier d..til vi vet d helt sikkert:)

KLEM:)

Skrevet

nå har jeg gjort noe skummelt ;) har avtalt at E skal komme hit imorgen på ettermiddag med muligheten til å bli til over NYTTÅRSAFTEN!!!! hjelpes hihi..

og så har jeg blitt invitert til en vennine på nyttårsaften hvor det er en singel kar som hun nok prøver å matche meg med hihi..

what to do??

ser du eller føler du noe som kan hjelpe meg litt til å ta et valg???

klemmer

Skrevet

så spennende:) juhu:)

Jeg føler at du skal prøve og slappe av og vere deg selv...det er på den måten du finner ut om han er noe for deg eller ikke...ikke vær kunstig...viss han ikke liker deg som du er så er det synd for han:)

tror dette kan bli spennende jeg!!! du må holde meg oppdatert!!!

klem

Skrevet

oioi! nå kribler det i magen min :D idag kommer E hit, altså om under 5 timer møter jeg han :o er super spent, men prøver samtidig å ikke ha for mange forventninger.. vi har avtalt at han kan dra ikveld eller bli .. kanskje til helt over nyttår hihi.. super skummelt, men men, noen sjanser må jeg jo ta :DDD

håper alt er bra med deg og at du har en herlig lørdag :)

stooooor klem

Skrevet

åååå....kjenner det kripler skikkelig i magen din ja....så spennende..

ønsker deg masse lykke til...og ta dagen som den kommer....:)

formen min er ikke helt på topp i dag...og vi skal ha middagsgjester...uff..men mannen min har lovet å ordne mye pluss at svigermor også kommer så hun hjelper nok også til...mannen min er veldig flink til å ta hensyn og det er sååå godt:)

Noen sjanser må man ta ja...det er helt sant..du får gi meg referat da:) *spent*

klem:)

Skrevet

må skrive et innlegg til...er så spent på hvordan d går;)

Skrevet

hei,

idag drar han.. og jeg skal på middag der det er en blinde date.. aner ikke hvorfor, men klarer ikke la være..

noe som sier i magen min at jeg må, så da gjør jeg det..

har hatt to fine dager, men for like og ulike på en gang så må la alt synke inn og så se det ann med tiden..

tror du forstår :)

og håper ikke du mener jeg er på blindspor..

største klemmen i verden til deg :)))

Skrevet

heia:)

ja jeg skjønner godt...føler faktisk at det kanskje bare blir et vennskap med E og at du møter en kjekk kar i kveld:...blir spennende å høre...

håper du får en fin kveld og en god start på det nye året...

jeg er litt sjokka for tida...er to stykker her inne som sier at d ser ut som tvillinger i magen min og da blir jeg litt stressa,,,,hehe

kjempeklem til deg også:)

Skrevet

godt nyttår og hvor i huleste er du??? hehe

har fått time på tidlig ul nå...15. jan...er litt rart for da er d akkurat ett år siden jeg var på UL sist og da fikk jeg ikke noen hyggelige nyheter men satser på bedre nyheter denne gangen....

nå er jeg spent her altså...

*oppdatering* hehe..

klem

Skrevet

hei vennen !!!

har vært uten nett til nå og har såå mye på hjertet hihi...

Hadde en super tøff start på det nye året.. men alt var min egen feil, eller noen som lagde krøll for meg der ute ;)

Valpen min skulle bare ut å tisse tidlig på kvelden, som så mange ganger før, og så vips var hun borte.. Vi var jo heldigvis et sted langt fra bråk og mye mennesker og trafikk, men fikk jo ikke ro i sjela, så var ute hele natta og ropte på henne. Var inne med jevne mellom rom og spiste og skravlet med de jeg var med, men det la en demper på hele kvelden/natta..

I tillegg var jeg utrolig sliten etter de to døgnene med E, det var to vidt forskjellige døgn hehe. MEn veldig hyggelig første, den andre natta endte med alt for heftig diskusjon, og vi sovnet uten å være på talefot.. heldigvis ba han om unnskyldning med en gang han våknet og det var greit altså. men jeg måtte ha et pusterom og ba han derfor dra hjem på nyttårsaften. han hadde ikke lyst, men jeg fikk helt noia og måtte bare puste. fortalte han det, og at han ikke måtte mase på meg for da ble jeg borte.. men vil nok bli mer kjent med han og så se hva som skjer. for kjemien er der, men vet ikke om det er noe å bygge på. tenker at siden jeg ikke klarte å la være å dra på blind daten, så må det være noe som ikke stemte i underbevistheten.. og jeg skal vel ikke ta til takke med hva som helst..

uansett, valpen kom til meg på morgene, bråvåknet og kikket ut av vinduet og der var hun 3 hus bortenfor.jeg var aldri redd for henne, sendte henne reiki hele natten og viste at hun kom dagen etterpå. så når jeg fant henne var hun helt rolig og unormalt varm til å ha vært ute en hel natt. så for meg føles det ut som hun fikk all den varmen, beskyttelsen og kjærligheten jeg sendte :)

så spennende med tvillinger, må jo se på deg en dag snart :) tror virkelig 15 jan vil nå bli en gledens dag, og er nok en mening med at du fikk nettopp den dagen :)

om du orker å kjenne på meg og kjærligheten en dag, så feel free ;)

stoooooor klem

ps.. ser nå at skrivekløa tok meg, håper du fortsatt er våken ;)

Skrevet

heia ja:)

ja jeg var nesten litt bekymra:) hihi..så bra at hunden din kom tilbake...skjønner godt at du ble bekymra...

Ang E så skjønner jeg utrolig godt hva du mener..jeg følte litt d du beskriver....jeg er nok litt som deg ja:)

hvordan gikk d med blind daten da???hadde litt spente følelser for den...

nei jeg tror ikke selv at d blir tvillinger men hadde vært utrolig gøy om du ville titte litt på meg igjen snart..:)

jeg føler litt usikkerhet rundt kjærligheten din, så jeg tror du trenger litt tid å tenke litt nå...men jeg er sikker på at du finner utav d...jeg føler d...

skal prøve å se mer om en stund men akkurat nå så kjenner jeg bare en del av usikkerheten din.... :)

KLEM til deg også:)

Skrevet

tusen takk vennen, jeg tror nok ikke det blir noe av blind daten eller E, jeg må nok ha en stille periode og kjenne etter hva jeg virkelig vil ha. og bli litt mer trygg på megselv. var egentlig veldig god "øvelse" med E, for jeg fikk gjort mye jeg aldri har gjort før i fht mine egne grenser og ønsker. så angrer ikke på opplevelsen, men med en del mangler i følelsene min så har jeg bestemt meg for å avslutte det :)

skal finne frem kortene når jeg har fått snuppis i bhg, forsov oss litt idag ;)

klem

Skrevet

oki..trenger litt å se frem til i dag...våkna med en dundrende hodepine:( æsj...:(

Skrevet

hei vennen,

ser ut som det kan være to inni der altså... en gutt og en jente.. litt usikker, men får det inn i dag. gleder emg veldig til ultralyden nå hehe..

og kvalmen og hodepinen du føler er nok relatert mest til svangerskapet føler jeg. igjen så kommer det snikende på meg og når jeg skriver og leser innleggene dine, og kjenner de godt igjen fra den gagnen jeg gikk med liv i magen :))

men alt kommer til å gå strålende, blir bare litt justeringer fremover, og tror det kan ha med to i magen å gjøre ;)

har en av dere tvillinger i familien eller?

ellers er alt rolig her, har hatt vennine råd idag og kommet frem til at jeg lar E seile sin vei, tror virkelig det er rett. håper bare jeg slipper en større konfrontasjon med han..

så får jeg bare håpe Mannen dukker opp, har fått en følelse for mars måned, men har foreløbig ingen planer annet enn å feire dagen min da..

ha en flott kveld!

KLEM

Skrevet

min svigermor sier at hun har "venta" på tvillinger i familien, og tanta mi fikk tvillinger for et par år siden, men jeg tror d lå på den andre siden av familien...men oi da...hehe...hadde nå vært greit å få en i starten da:P hehe...tror jeg hadde migrene i går...for jeg spydde et par ganger og d ble verre når jeg var i rom med sterkt lys, fikk også "blodutredelser" i ansiktet...så d var mildt sagt en j*#%¤# dag i går og dundrende hodepine..så jeg la meg kl åtte..

skal til legen i dag så blir spennende å høre hva han tenker fremover, tror jeg grubler litt for mye med jobben og alt...føler at d sliter med litt psykisk....

Jeg tror også det er lurt av deg å la E seile sin egen sjø...men jeg føler likevel at du har lært noe av det og du fikk kjenne på de gode følelsene:) og d gir mersmak:)

jeg tror også d kommer til å skje noe til våren..mars/april, føler at d er påske...

og jeg har sagt tidligere at jeg ser deg gravid i juli og d står jeg fast ved:P hehe..(med en jente)

KLem:)

Skrevet

hørtes veldig ut som migrene det der ja, kan ikke huske om jeg hadde noen anfall når jeg gikk gravid. men har ikke hatt noen etter før nå når jeg har begynt på p-piller, så vurderer å slutte på de siden jeg er singel. MEN siden dere alle ser meg gravid så tenker jeg at jeg ikke bør slutte. såå må tenke litt mer på det. men håper formen er bedre i dag da:)

og jeg skjønner godt det kan være skremmende med tvillinger, men du takler det nok på strak hånd om så skal være!

vær ærlig med legen din om psyken ang jobben, tror nok du har godt av å gå litt mer sykemeldt. ivertfall til du er over de første magiske 12 ukene, gjerne de første 15.. men det er jo ikke lenge til heller da ;)

lærte mye av E opplevelsen, og det var spennende også. ikke minst så er jeg nå mer åpen for den delen av livet, så joda en positiv opplevelse var det alt i alt :)))

litt rart om jeg skulle få en jente til, men ikke snodig heller. det rare er at jeg ga bort alt etter snuppa mi i sommer til min beste vennine, men så i høst fikk jeg det for meg at jeg kom til å trenge det igjen hehe.. så sa at jeg gjerne ville ha igjen det som ikke er ødelagt eller slitt, og nå for første gang sparer jeg på alt etter henne og skal putte det i bokser og kasser hehe.. kanskje noe i meg gjorde dette ubevist, blir spennende å se :)))

Klem

Skrevet

joda formen er bra :) eller bedre i dag...har sittet over en halvtime med brødskiva mi nå da.....er vel litt spent før legetime også...sov ikke så godt i natt...

jeg håper på å få litt svar på hvordan vi skal gjøre det fremover...for d er vel d som plager meg mest at jeg vet liksom ikke...

ja det er veldig skremmende med tvillinger...men jeg får vel bare ta i mot d som kommer:O) selv om jeg godt fornøyd med en unge..hehe..men mamma tror der er bare en for hun sier at man er dårligere om der er to...men får vente til den 15.jan og se...

Ja man gjør ofte ting ubevist..så jeg skjønner godt at du ba om å få tøyet tilbake:) man vet jo aldri....

Nei får vel gå å ordne med litt, føler med ikke helt "fresh" akkurat....hehe...

Skrevet

hei igjen vennen,

hvordan gikk det hos legen?

har fått migrene lignende symptomer idag og skal ha mensen, det er andre gang på rad og begynte når jeg starte på pillla, er jeg dum om jeg slutter på pilla? er jo singel :)

klem

Skrevet

nei jeg hadde ikke gått på pille om jeg var singel...har forøvrig ikke gått på pille siden jeg var 19 tror jeg...jeg tålte det rett og slett ikke og det ligger så mye blodpropper i familien at jeg tør ikke..så her var d kondom frem til prøving..hehe..men jeg bodde jo borte en stund mens jeg studerte da..

jo det gikk fint hos legen...han er bare sååå hyggelig da...tror han liker meg litt hehe..neida..han er sikkert 40år da...men han er utrolig koselig...og han er innom jobben min to-tre ganger i uka..så jeg treffer han der og så han syntes d var litt dumt at jeg var sykemeldt da...men jeg ble sykemeldt til jeg har vært på UL og så skal jeg prøve meg på aktiv noen uker og se hvordan det fungerer..så jeg er godt fornøyd..tok noen bl.prøver i dag og skal ned igjen til han den 16...

han hadde forøvrig mistanke om at jeg var gravid siden jeg var sykemeldt fra jobb...så jeg tror han kommer til å passe godt på meg..jeg fikk d som jeg ville vertfall..og så var jeg innom jobben og de var såå gla for å se meg...og savna meg masse..så d er hyggelig da:)

vi kan jo gå på chatten om du er her da???:)

klem:)

Skrevet

høres ut som en fin plan ifht sykemelding og jobb, ga det deg litt ro?

slutter nok på pilla, skal til legen på mandag, så da tar jeg avgjørelsen med henne :))

har funnet meg en fin krepse mann på facebook nå hehe.. lurer på om jeg skal ta kontakt eller ikke hehe.. er jo egentlig enig med meg selv om at jg ikke skal finne noe flere menn på nettet hehe.. men han var sååå fin, kreps, mørk og amerikaner :P

vel, vel, skal lage meg noe digg å spise, men titter innom igjen senere :)

klem

Skrevet

ja jeg føler at du vil få d bedre om du slutter med pilla...

ja du er nå litt arti og..føler en liten desperasjon her:) tror du må legge av deg det..for drømmemannen med stor M dukker nok opp skjønner du og jeg tror ikke det er du som finner han:) dere finner hverandre.)

ja er kreps passer deg nok bra..sånn sett føler jeg da..:)

jeg er innom her hele tiden så er bare å skrive i vei..

har du forresten lagt kort på meg i det siste???

og ja, jeg fik mye ro nå..:)

legen var såå hyggelig som jeg sa:)

klem

Skrevet

så da er pilla historie :)))

hehe skjønner hva du mener med den desperasjonen hehehe.. men den bunner bare i at han karen har klikket på meg på en sånn applikasjon sak i desember og jeg har ikke sett det før nå, så ble litt desperat etter at han skal logge seg på å se at jeg har sett det hehehehehehe.. skikkelig teit, men kjeder meg en fredags kveld ;)

og han bor i asker da, selv om han er amerikaner, legger meg ikke etter menn som bor sååå langt unna at det er håpløst hihi.. ikke det at jeg legger meg etter noen egentlig :)

min aller første kjærlighet og crush var kreps, så veit jeg har god kjemi med de, men aldri kommet borti en i de senere årene :)

vil du jeg skal legge noen kort på deg så gjør jeg det, føler det er litt unødvendig i fht svangerskapet, for det kjennes så solid ut, men alt for deg kjære ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...