Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #27 Skrevet 27. desember 2007 Sorry Tippen det er ikke fint å være feit, uansett hvordan du vrir og vender på det. Kanskje det hjelper å være gladfeit, du som ler så mye går vel under den kategorien. Eller er du så populær blandt skikkelige menn fordi du er vant med å ta munnen full, ha-ha-ha
Tippen Skrevet 27. desember 2007 #29 Skrevet 27. desember 2007 Beklager å skuffe deg,er nok ikke så feit...... Har en kjempe herlig type som liker meg sånn som jeg er... Er helt normal... Jeg passer vekten min,at jeg ikke legger på meg,trener på den måten at jeg går turer med barna og er aktiv ved siden av at jeg faktisk går på shaping også...
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2007 #30 Skrevet 27. desember 2007 Jeg for min del skjønner ikke at dere gidder og forsvare dere engang jeg.... Dere har det bra, en mann som elsker dere, og flotte barn. Spiller vel ingen rolle om man er feit eller ei da? RIBBEFETT!!!
KaMa Skrevet 27. desember 2007 #31 Skrevet 27. desember 2007 Syns litt synd på deg HI, som åpenbart lever med vrangforestillingen at menn er neandertalere som ikke er i stand til å se noe annet enn fysikk, og som tror at det overfladiske er det viktigste.. Vet ikke om det er mangel på reelle problemer eller for mange problemer som kan ligge i bunn.. Sunn er du definitivt ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #32 Skrevet 27. desember 2007 Veldig sunn er jeg faktisk, er frisk både psykisk og ikke minst fysisk, og menn klarer jo utmerket å se bort i fra fysikken, hvis ikke så hadde jo ingen overvektige/mindre attraktive kvinner hatt noe forhold/sexliv.Det samme gjelder jo for menn under samme kategorier.. En ting er sikkert og det er at fedme-problemer sitter mye i hodet, jeg er tilhenger av at dere som har disse problemene skal få riktig hjelp. Når jeg leser svarene her så leser jeg samtidig mye bitterhet, og det er synd. Selv har jeg hatt samme mann i mange år, har gått gravid flere ganger, men også trent og spist ordentlig i etterkant for å få tilbake min gamle kropp. Noe min mann selvsagt har satt stor pris på, det er jo hyggeligere for begge å kose med en sunn og pen kropp;-) Det er ikke umulig altså:-) LYKKE TIL!!!
KariMari Skrevet 28. desember 2007 #33 Skrevet 28. desember 2007 Lykke til? Så du tar det altså for gitt at alle andre higer etter det samme som deg, sånn uten videre...? Kan det faktisk være sånn at noen er fornøyde med kroppen sin sånn som den er?? Selv om de ikke er syltynne? Da snakker jeg ikke om balfeite folk heller, men de som har noen få kilo for mye.
Tippen Skrevet 28. desember 2007 #34 Skrevet 28. desember 2007 Enig med deg,KariMari.. La oss som har noen få kilo for mye,som ser og er sunne være stolt over oss selv.. Har lenge slitt med hvordan jeg ser ut,selv om jeg ikke er feit eller noe,men NORMAL,og hadde ikke større selvtillit da jeg var bra tynn.. Fikk ofte høre at jeg så usunn ut,og det kan jeg være enig med nå som jeg har sett bilder fra den tiden. Hjalp heller ikke å ha en mann på den tiden som HELE tiden påpekte at jeg var feit hver gang jeg skulle spise. Da ble det til at jeg smugspiste for at jeg ikke skulle få høre dette.. Har to barn jeg elsker høyrere enn alt selv om det er en utfordring å være alene med de.. Så ja,er fornøyd med kroppen min nå.. :)
Gjest LindeOgWill Skrevet 28. desember 2007 #35 Skrevet 28. desember 2007 Så fint for deg da, halleluja og bøyer meg i støvet for et overmenneske som deg. Det var helt sikkert alderen som tok bort vekta, absolutt ikke forbrenningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå