Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Trodde det skulle være mye lettere å gå ned i vekt etter et svangerskap når man er ung. Var det hvertfall for meg. Spiser de bare drittmat tro?
Gjest -<<- Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Har ikke du no' møkk du sku' vært og spydd opp i stedet for å sitte her?
Huldretuss Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Kan vel gå ned i vekt selv om man er eldre enn ung - kan vel være tjukk selv om man er eldre yngre enn gammel
Lille L Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 haha anonyme idiot. Hmm skal vi se jeg er en ung mor og la på meg 35kg i svangerskapet:o Har gått ned 20 og har 15 igjen. Men jeg liker meg sånn som jeg er i dag og føler meg bra.. Så haaaaaaa
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Forbrenning er forskellig hos alle, noen har god forbrenning, andre dårlig. noen ammer, andre ikke. så hvis du tror verden er i svart hvitt kan du sette deg ned og lese en bok og kanskje lære litt mer om kroppen før du lirer av deg sånne idiotiske påstander..
prekæs Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Siden gjennomsnittvekten har gått opp med 6 -7 kg på kvinner de siste 25 åra, (mener jeg å ha lest)er vel muligens HI inne på noe. Alt kan ikke skyldes på dårlig forbrenning. Noe kan skyldes drittmat, og noe kan skyldes at man sitter for mye stille. Enkelt og greit. Og sannheten er vel at det finnes fryktelig mye fete unger og unge.. og eldre nå.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 De feite damene fikk nok bare pult denne ene gangen, og da uten gummi..ho ho
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Jeg var slank for to år siden, men etter svangerskapet har jeg gått opp og jeg har ikke spist bossmat.. så det blir litt feil å si at det er pga drittmat på mange overvektige, det er rett og slett noen som ikke har så god forbrenning. men selvfølgelig er jeg enig med deg prekæs, det er mange som sitter mye stille og som spiser usunt, men det blir feil det som HI sier om at de som er tjukk spiser bare boss o.l.. det er mange grunner til at man kan være overvektig.
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 er du misunnelig anonym? blir det ikke nok på deg så du må høre om det er noen der ute som også bare ble pult en gang? så du ikke skal føle deg alene?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Her pules det hele tiden..., blir kvalm av alle feite mødre.Du er feit du kanskje?Og tror at mannen synes du er deilig?dsjeeeeeeezez...han er sikkert like kvalm.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Mange av disse "Gamle Mødre" som er runde og gode. Trodde det skulle være mye lettere å gå ned i vekt etter et svangerskap når man er mer moden.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 Mange anonyme som er tomme i toppen. Det er i grunn bare trist.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 JEg vet ikke hva jeg er, men jeg er feit, og har sex, MASSE!!!! Misunnelige drittfolk
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 #15 Skrevet 27. desember 2007 Jeg vet at mannen min syns jeg er deilig og gjett om jeg har mye sex, så den teorien din gikk nok rett i dass snuppa!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #16 Skrevet 27. desember 2007 HAHAHA, så spennende å telle seg nedover de svette vælkene fram til dotten.ÆÆÆÆsjjj, ekle feite damer..iiikkk, stakkars mannfolk.Godt det drives veledighet enda.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #17 Skrevet 27. desember 2007 Hm, ja... Mange unge mødre som er feite. Men den feiteste jeg vet om er en godt voksen dame som er 40 år, liksom...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #18 Skrevet 27. desember 2007 Har vel med alt fra arv, kosthold til trening å gjøre....men må si at kiloene forsvandt noe kjappere da jeg var 19-20 enn de gjør nå når jeg nærmer meg 29....men så har jeg fått nr 3 tett på nr 2 også...men er langt fra overvektig..mer som normalvektig for en gangs skyld siden jeg vanligvis har ligget i nedre grenseland...greit med litt kjøtt på beina føler jeg. Synes mange jenter ser sunnere ut i dag....bedre med 10 kg pluss en 10 minus....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #19 Skrevet 27. desember 2007 Lav sosial status, høy vekt, unge mødre. De var vel gravide i ernæringstimene...
Grorüd.. Skrevet 27. desember 2007 #20 Skrevet 27. desember 2007 Haha.. Lav sosial status.. "Spiser de bare drittmat tro?" Jeg spiser masse junkfood, jeg er ikke akkurat feit.. Helt passe egentlig. Tror ikke vekt har så utrolig mye med alder og gjøre.. Har mange venninner som er tykkere enn meg og de har ikke unger..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #21 Skrevet 27. desember 2007 Bedre være tjukk i kroppen enn tjukk i hodet,HI.
Tippen Skrevet 27. desember 2007 #22 Skrevet 27. desember 2007 Du er ikke god i hodet har jeg skjønt.. Fant ut at du skrev dette for å irritere på deg folk.... Jeg er ikke supertynn,normal vil jeg si.. Har to barn,og har faktisk fått mer oppmerksomhet fra menn nå enn da jeg var veldig slank.. Menn liker faktis noe å ta i,ikke de som knekker bare du ser på de eller tar på de.. Nei,du får komme deg ut av din egen lille verden,for det er mange her ute som faktisk ikke kan hjelpe for at de er bra runde,det kan ligge i gener også.... Og bare for å avslutte dette med noen siste ord: Du blir ikke en bedre mor om du slanker deg eller veier lite.. Barna bryr seg ikke om mammaen er rund eller tynn så lenge de har det bra...........................................
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #23 Skrevet 27. desember 2007 De tykkes evige halmstrå, menn likerIKKE dvaske feite damer.Da har noen lurt deg jenta mi. Menn liker å fylle hendene med faste bryster og stram rumpe. IKKE utrent og dvaskt fett som kun minner dem om en miserabel livsstil, snarere enn et stk. sexy kvinnemenneske å ha sex med... Udetonerte hjerteinfarkt-bomber og diabetes 2 oser ikke akkurat sex-appeal..
Tippen Skrevet 27. desember 2007 #24 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke mangel på noen av de.... Du sliter... Hi Hi... Har ALDRI hatt det bedre jeg... Stakkars deg... Du duger bare i sengen skjønner jeg... Og ikke minst jævlig feig da.... som er anonym....men det er vel du vant med eller også... HI HI..... Nei,du er ikke god.....Bare ler av deg...Ikke noe annet å gjøre....HA HA HA... For et mer trangsynt menneske har jeg aldri møtt på før... Og nei....har ikke blitt lurt,får veldig mye skryt for hvordan jeg er....av skikkelige menn vel å merke,ikke de som er ute etter en ting og søker etter en som er lett på tråden,sånn som du....???
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #25 Skrevet 27. desember 2007 mange ... i innlegget ditt Tippen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå