PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 #26 Skrevet 27. desember 2007 Northern: Jeg gjorde faktisk d He he...Vi var på en fest/selskap sammen, og sambo hadde vært driiiitsur hele dagen...han ville egentlig ikke gå, men ble m likevel... Jeg var m å arrangere, og da de som skulle rydde på kjøkkenet ikke gadd, så måtte jeg trå til m oppvasken...stod kl 02 om natten i en av mine fineste selskapskjoler og vasket opp, ikke særlig begeistret kan du si... Så kommer han inn, m en bukett tulipaner i hånden (bordpynten) og går ned på kne og spør: "T....vil du gifte deg m meg?" Jeg ser at kameratene hans har stilt seg opp i bakgrunnen for å følge m og jeg trodde egentlig han tullet... d gikk en liten faen i meg, siden han hadde oppført seg som en dritt hele dagen, så jeg svarte: "Vil jeg nå virkelig d!!" Skulle sett d uttrykket på fyren! Men der og da var jeg så forbanna at jeg rett og slett ikke skjønte at d var på alvor! Han sa lenge at han aldri skulle fri igjen, men i sommer gjorde han d likevel gitt Og d på en myyyye kosligere og mer romantisk måte...så han fikk sitt ja til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå