nr to kommer snart Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har ET ønske, og det er å gifte meg, og dette er samboer fullt klar over. Han satt i to diamanter i ringen min for et halvt år siden, men da jeg skulle få den igjen ombestemte han seg å sa han skulle spare den til en spesiell anledning (frienri). Dette var i juni. Han sier selv han ønsker å gifte seg. Jeg er av den typen som har drømt om bryllupet mitt siden jeg var 2 år, og klarer snart ikke vente lenger. På juleaften fikk jeg endel gaver av han.... I den ene pakken var det et blad, da jeg pakket den opp var det et BRYLLUPSblad....... Så fikk jeg en bitteliten gave.....Det var mamma som ga den til meg, og sa noe som at det er vel bedre saker oppi der! Hjertet holdt på å banke ut av kroppen min, og jeg var sikker på at ringen skulle ligge oppi der. Men når jeg pakket den opp, så lå det HÅRNÅLER oppi. Jeg ble selvfølgelig lei meg, men klarte å skjule det relativt greit. Sambo lo, og sa hahahaha trodde du jeg skulle fri nå? Jeg bare ehhh...nei, er du gal?! Dagen etter kom vi innpå det, og sambo mente at jeg burde ha litt humor!!!!! Jeg sa at det bladet var den mest tåpeligste gaven jeg noengang har fått!!! Begynte å grine for jeg syntes det var så slemt gjort. Man leser ikke bryllupsblad om man ikke har PLANER om å gifte seg, eller er forlovet? Jeg synes hvertfall ikke det var gøy.... Er det JEG som er teit? Kan en please legge den ut på skravle...jeg ønsker å være anonym!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hmmmmm må smake litt på den.....smakløs er konklusjonen.
ApriIbaby Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hvis dere har grei kommunikasjon vet han at dette betyr mye for deg. Da er dette slemt gjort. Vet han det ikke, var det i bestefall en kløneste spøk - men da burde dere revureder samspillet/kominikasjonene dere i mellom
nr to kommer snart Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg synes ikke den var morsom... Har vært giftesyk selv.. La den ut for deg jeg.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Synes den var slem. Når han vet hvor lyst du har til å gifte deg, og venter på et frieri, så tuller man ikke med sånt. Jeg hadde ihvertfall blitt lei meg.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Syntes dette var rimelig frekt ja.... Tror nok jeg hadde blitt sur!!!
blir 3 barnsmor Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 etter min smak, elendig humor ! tror eg hadde blitt skikkelig fornærma.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Nå har jeg aldri vært typen som har drømt om bryllup, heller tvert i mot. Men dette synes jeg var skikkelig slemt, ondskapsfullt!! Tror nok den spøken ikke var godt nok gjennomtenkt. Synes du skal si det som det er.
xena98 Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Hmmmmm... inntill det motsatte er bevist ville jeg tenkt: jepp,. da er det like rundt hjørnet! Og skjer det ikke nå i relativ nær fremtid- synes jeg det var slemt, for da blir det jo å gjøre narr av deg....
ejiec++ Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Jeg synes faktisk at det var ganske stygt gjort av samboeren din. Når han vet at du har lyst til å gifte deg, og har hintet om at han kommer til å fri, så var det slemt av han. Og hvorfor synes han det var så festlig å dumme deg ut foran hele familien??? DUST-spør du meg. MEN det kan jo hende at han ville tøyse med deg nå, og så gjør det godt igjen om en liten stund - you never know... ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 sikkelig dårlig humor... men kanskje han var slem for å gjøre det godt igjen på nyttår.. hehehehehe! la meg gi deg falske forhåninger vær så snill!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 Ja, den var ondskapsfull!
Gjest Lille jenta mi Skrevet 26. desember 2007 #13 Skrevet 26. desember 2007 Elendig humor er min konklusjon!
hit og dit Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 Den var slem, med mindre han frir på nyttår eller noe. Mulig litt slem fordi om han frir og.
Groosalugg Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 Kanskje han planlegger å fri på nyttårsaften eller nå i mellomjula? Hvis ikke du får et frieri i løpet av ei uke så synes jeg det var skikkelig frekt ja, og jeg hadde blitt kjempeskuffa!
Gjest irismor Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 Uansett om han frir snart eller ikke så var den en direkte smakløs og dårlig spøk.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. desember 2007 #18 Skrevet 26. desember 2007 MaaneMannen Er det du som står bak "spøken"?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. desember 2007 #19 Skrevet 27. desember 2007 Jeg hadde blitt kjempesur. Har også veldig veldig lyst å gifte meg, og liker ikke når samboer tuller med det. Synes ikke det er det spor morsomt. Vi har en kamerat som tuller med sin samboer. Hun vil veldig gjerne, han ikke. Men han kan finne på å spørre henne, for så å si etterpå at han bare tuller. Synes det er smakløst!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. desember 2007 #20 Skrevet 27. desember 2007 Idiotisk gjort!!! Får helt vondt av deg, jeg...
Dailis Skrevet 27. desember 2007 #21 Skrevet 27. desember 2007 Synes det var slemt. Unødvendig å skuffe folk på julaften.
Northernlights Skrevet 27. desember 2007 #22 Skrevet 27. desember 2007 Den var stygg ( Selv om jeg aner han planlegger noe veldig snart,var den der sleip,stygg og ufølsomt hjerterått. Han skylder deg en stor unnskyldning!
Dailis Skrevet 27. desember 2007 #23 Skrevet 27. desember 2007 Enig i at den er slem, selv om han planlegger å fri. JEg skjønner i det hele tatt ikke hvorfor man må skuffe folk før man kan glede dem. Akkurat som å glemme at noen har bursdag, eller takke nei til en invitasjon for å lage stort overaskelsesselskap. La dem føle seg tilsedesatt og glemt en stund for å bli glad... Håper for hans del at han har tenkt å fri ellers er han virkelig slem. Uansett, utrolig dårlig gjort, og jeg hadde aldri funnet meg i det.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 #24 Skrevet 27. desember 2007 Leste innlegget høyt for samboeren min nå, og han synes d var litt tidig sa han...kanskje d er en form for guttehumor?? Ikke vet jeg...Bryllupsplaner og frieri og sånt pleier å bety litt mer for oss jenter enn for guttene (altså ikke hvor seriøst d er, men hvordan d skal gjøres osv...er jo sånt vi (hvertfall enkelte av oss) jenter drømmer om fra vi er liten...) Jeg hadde hvertfall blitt veldig lei meg, og kjempeskuffet hvis d hadde skjedd meg...
Northernlights Skrevet 27. desember 2007 #25 Skrevet 27. desember 2007 Før jeg legger meg; Hun kan jo faktisk svare NEI!!! når han endelig frir..... "nei,hahaha,deg skal jeg aldri gifte meg med!" Og gå. For så å komme tilbake og si "hahaha,jeg tulla!" Ris til egen bak som fortjent ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå