Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #26 Skrevet 26. desember 2007 Tror faktisk at denne annie er litt hypp på deg HKH:-)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #27 Skrevet 26. desember 2007 Det kan nesten virke sånn ja, skremmende at et par støvletter kan ha slik innvirkning på enkelte mennesker:o)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #28 Skrevet 26. desember 2007 Du traff vel et ømt punkt hos annie:-) Ikke morsomt å ha klumpfot og samtidig få beskjed om å ha på fine støvletter:-)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #29 Skrevet 26. desember 2007 Uff, har du ødelagt karmaen din med nye støvletter nå kransekaka? ;o)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #30 Skrevet 26. desember 2007 Jeg skal gjøre mitt beste for å få tatt meg en tur med pondusen min. Stiller selvfølgelig i de dyre nye støvlettene, neddynka i sminke slik at jeg er sikker på at annie føler seg dum dersom hun skulle komme:) Ekstra lag med brun polstring i trynet kun for deg annie!!!!
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #31 Skrevet 26. desember 2007 Livet kan godt være en dans på roser hadde det ikke vært for alle disse dumme tornene! haha
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #32 Skrevet 26. desember 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/136359348 Jeg syns du har ett unaturlig forhold til alkohol, gidder ikke å finne fram flere linker, men du snakker mye om alkohol. Pass deg så det ikke tar overtaket på livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #34 Skrevet 26. desember 2007 Du er syk du tjukka:-) annie skaff deg heller et liv!!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #35 Skrevet 26. desember 2007 Hvem mente du nå, Yppert? Tjukka eller annie? Du skriver utrolig dårlig norsk.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #36 Skrevet 26. desember 2007 Annie, slutt å drit deg ut. Denne diskusjonene greide du ikke å håndtere særlig bra, gjorde du vel...? Hilsen en annen annie.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #37 Skrevet 26. desember 2007 Hva mener du? Det er vel ikke dumt å ønske at folk ikke drikker så mye alkohol? Det var bare et råd.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #38 Skrevet 26. desember 2007 Faen ta deg yppert.. du aner ikke hvor vondt det er når jeg har hatt klumpfot og hengerumpe hele livet, også hører jeg på dere at dere skal ha på støvletter og være skikkelig fin. Jeg kan ALDRI bli fin... faen. hilsen sure annie.
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #39 Skrevet 26. desember 2007 Da har julen inntatt det kongelige hjemmet! 11:23 23.12.2007 Mannen er på aketur med Flisa, kjøleskapet søker om neste års medlemskap i slankefarmen, konjakken/akevitten venter på åpning, treet er tatt inn i varmen, huset er nyvasket (rett og slett ajaxtornado- aktig), en bunadskjorte er strøket (kun en igjen), alle pakkene er ferdig bastet og bundet - det er rett og slett JUL! En liten hilsen til dere som sliter: DE NÆRE TING Ditt sinn monne flyve så vide omkring. Det er som du glemmer de nære ting. Det er som du aldri en time har fred, du lengter bestandig et annet sted. Du syns dine dager er usle og grå. Hva er det du søker? Hva venter du på? Når aldri du unner deg rast eller ro, kan ingenting vokse og intet gro. Gå inn i din stue. Hvor liten den er, så rommer den noe ditt hjerte har kjær. På ropet i skogen skal ingen få svar. Finn veien tilbake til det du har Den lykken du søker bak blånende fjell kan hende du alltid har eiet den selv. Du skal ikke jage i hvileløs ring, men lær deg å elske de nære ting. God jul alle sammen og ta godt vare på dere selv! Klem (med begge armene) til alle .... SPP* ----------------------------------------------------------------------------- Var det konjakken og akevitten du reagerte på? Om du synes det var litt over the top med alkohol så beklager jeg, men her i hjemmet så har vi et normalt forhold til alkohol..... men du er vel en av de på skravle som "aldri drikker noe" - gud forby, det kunne jo hende at du senket skuldrene litt og ikke var på stiv!! Hva er unaturlig med å ha en flaske med akevitt og en xo i skapet? Må ikke bælme ned selv om det står der vet du.....
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #40 Skrevet 26. desember 2007 Stusselig, annie. Du skyter skudd i blinde, og bommer fullstendig. Jenta du forsøker å treffe er et herlig, humørfylt og varmt tilskudd til disse sidene, og for min del også utenfor. Hva hun velger å skrive om her inne beskriver ikke henne i helhet, -akkurat som jeg håper det samme gjelder for deg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #41 Skrevet 26. desember 2007 Kjenner du henne? Siden du vet så mye om alkoholforbruket hennes? Er man alkoholiker om man har alkohol i huset? Vi har både cognac og øl i hus, men jeg drikker ikke, for jeg liker det ikke... Er mannen min alkoholiker da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #42 Skrevet 26. desember 2007 Du har selvfølgelig helt rett. Jeg er stusselig :-( Selvfølgelig er hun en knakandes god jente. Unnskyld så mye.
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #43 Skrevet 26. desember 2007 Ja i følge Annie er han det - ring blåkors med en gang!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #44 Skrevet 26. desember 2007 Blåkors er kontaktet, de tok det alvorlig. Holder på å forberede mannen på at vi får besøk snart. Av noen snille menn i hvite frakker, de har med seg en flott, ny hvit trøye til han:)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #45 Skrevet 26. desember 2007 Godt Anonym, tar du med meg på veien? AlkoholekspertAnnie har jo uttalt seg ang meg og mitt barskap:o)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. desember 2007 #46 Skrevet 26. desember 2007 Jada, her var det mye sakligheter Annie. Nesten så jeg håper du kan ta deg en tur den 19. så du kan sitte med lang sort frakk, store solbriller og bredbremmet hatt i et hjørne og slenge dritt til alle som krysser din vei. Jeg er med på Oslotur ihvertfall. Med fancy støvletter og så mye sminke at det blir vanskelig å holde hodet oppe. Jeg tenkte til og med å drikke meg ørlitegrann for full og vakle hjem på høye hæler...
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #47 Skrevet 26. desember 2007 Hei Flettemette.. Har sendt deg en mail, kan du svare på den slik at jeg har orden i regnskapet? Skal du drikke?)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #48 Skrevet 26. desember 2007 Har herved avtalt med de, så de skal knytte han litt ekstra godt, så blir det plass til deg også Godt og trygt å vite at dere blir tatt vare på De er veldig snille altså, og nåla de hadde med seg, var ikke så mye lengre enn ringfingeren min;)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. desember 2007 #49 Skrevet 26. desember 2007 Jeg kan svare på mail vettu. Om jeg skal drikke eller ei får nesten tiden vise:) Det kommer an på situasjonen, men jeg er litt redd fremmede så det er mulig jeg må ta et glass...
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #50 Skrevet 26. desember 2007 Vi er da ikke farlige.... Jeg får ikke lov av Annie så jeg må drikke vann:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå