Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Gi meg beskjed om du kommer eller ikke:o) Må bestille bord og planlegge litt..... Ha en fortsatt fin jul:o)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 Good... har sendt deg en mail:o)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Blir det kun oss to Prekæs?? Vi kommer jo til å skravle hull i hodet på hverandre:o)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Regner du med at folk sitter her inne og følger med 2.juledag? Herrefred...
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Klapp igjen Annie, kunne jo hende at det var noen av de innom her.... Akkurat som DEG!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Dessverre, jeg er ikke invitert. Dette er nok en happening for de vellykkede med tykke lag sminke og dyre støvletter som tror de er så mye bedre enn andre. Jeg er ikke en av dere. Passer meg fint.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Klapp igjen selv du HI. Jeg mener fremdeles du er grusomt dum når du etterlyser flere svar på en dag som dette. De fleste normale mennesker sitter i juleselskaper og spiser seg enda fetere. Ganske sikker på mange av de også ødelegger dagen for ett eller flere barn ved å innta alkohol. Så klapp igjen selv du...
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2007 Annie 17.18 Det er ingen som har blitt invitert til dette, det ble lagt ut en tråd her hvor folk kunne melde seg på. Du kunne sikkert ha blitt med du også hadde det ikke vært for at du er så forferdelig bitter over at det er noe som har gått deg hus forbi...... Tykke lag med sminke trenger vi ikke, enten får man bli akseptert for den man er eller så kan det vel strengt tatt være det samme, eller hva?
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2007 Annie 17.21 Men om jeg hadde lagt ut et innlegg på Skravlesiden med spørsmål om jeg kunne bruke den kjempefine ulltrusa jeg fikk til jul av tante Olga, ja da hadde du vært en av de som velvillig hadde svart, ikke sant? Jeg har fått beskjed fra flere i dag - ja, i dag- om at de er klare for middag den aktuelle datoen..... Betegner du deg selv som unormal iom at du skrev at de fleste normale mennesker sitter i juleselskaper, hva gjør du her da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 Så du ønsker ikke at jeg møter opp. Ok. Ta dette på pm om ikke alle er ønsket, hva?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 Du svarer ikke logisk i det hele tatt. Ja, jeg er umormal da jeg tilbringer julen alene. Derfor er jeg her. Men hvorfor har du ikke fått svar her på tråden din? Har de bare svart deg andre steder? Bullshit.
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. desember 2007 "Dessverre, jeg er ikke invitert. Dette er nok en happening for de vellykkede med tykke lag sminke og dyre støvletter som tror de er så mye bedre enn andre. Jeg er ikke en av dere. Passer meg fint." Dette var dine egne ord, for meg ser det ut som om du i hvertfall ikke vil menge deg med oss... Har du et ønske om å bli med er det bare å si i fra:o) (Men da må du ha høye, dyre støvletter også må du være litt vellykket)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. desember 2007 Hva var det som ikke var logisk for deg? har du hørt om msn? Mail? Tlf? Sms? Bullshit sjæl!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 Se der ja, du har jo ekskludert meg ved å kreve dyre støvletter, det bekrefter at du ikke vil ha meg med. Drittkjerring.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 Det med at jeg hadde svart om dette var ett innlegg om noe annet på Skravlesiden. Null logikk i det. Ja, ja, ja, ja. Nei, dette vil jeg ikke være med på. Trenger ikke slike "venner"
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 26. desember 2007 Du eksluderte deg selv lille venn med det fine innlegget ditt..... Brukte bare dine ord:o)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. desember 2007 Så fint, da er vi enig da:o) Og skulle du mot all formodning ombestemme deg så er det bare å sende en PM....
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #19 Skrevet 26. desember 2007 Du og jeg kan aldri bli enig, du er for overfladisk til at vi noensinne ville klikket ...uansett emne. Ønsker deg en fin kveld, helst alkoholfri for datteren din sin skyld.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #20 Skrevet 26. desember 2007 hehehe prøver du å hoppe opp og bite HKH i kneet annie? Nice try:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #21 Skrevet 26. desember 2007 Nei, det prøver jeg ikke LOTP, hun er ikke verdt det. Uansett...det var moro så lenge det varte! Og mens du er her: Hva skjedde med deg? Hadde du ikke et dramatisk brudd med faren til barna dine? Forsvant problemene plutselig? Og hva med denne nettbutikken din......reklamert noe for den her inne i det siste? Tåpelige dame...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #22 Skrevet 26. desember 2007 hehe... ser ut som annie har svelga den billige dildoen hun fikk fra onenightstanden sin til jul:-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #23 Skrevet 26. desember 2007 Også du da ditt syke syke kvinnemenneske av en sexavviker. Gå å lek på motorveien.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #24 Skrevet 26. desember 2007 Jeg sexavviker?????????????????????????????????? Hør her bolla mi!!! Julen er høytid for deprimerte anonyme kalkunfitter og notoriske sursklier!! Jeg for min del er overrasket over at du fremdeles er i live etter at 2 dager av høytiden er overstått:-) Er du heldig så får du omgangssyka du også og får kastet opp dildoen du svelget da du trodde dette var en julepølse:-) Glupske dyr der du er:-)
Dronningen! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 26. desember 2007 Kjenner du meg annie? Om du hadde gjort det så vet du at jeg som regel klarer å prate med de fleste... MEN jeg vil aldri synke så dypt at jeg måtte ha slengt med leppa til andre mennesker for å hevde meg selv. "Ønsker deg en fin kveld, helst alkoholfri for datteren din sin skyld." Hva mener du med denne insinueringen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå