Gå til innhold

Mistenker dere de fleste for å snakke usant??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foresten, jeg vet hvilket innlegg du sikter til. Ser det er slettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten en uke siden det ble slettet fra skravlesiden. Men kan jo hende du vet hvilket innlegg det er;) Dessuten er verken ho eller jeg veldig kyndige på data..hehe.. Men om man lager en ny profil, så går jo ikke det med tanke på at man må bekrefte det på e-mailen?? E-mailen hennes er jo brukt på det nicket ho har allerede. Forstår du hva jeg mener??

Skrevet

ja jeg forstår. men du sa at hun har en konto fra før, altså et nick. Da kunne hun bare ha logget inn med det på din pc. Har hun online mail kan hun selvfølgelig ikke lage ny konto uten sin egen pc om hun ikke er litt datakyndig.

Men uansett, ikke noe poeng i å diskutere dette, har jo ingenting med spørsmålet ditt å gjøre =)

Skrevet

man trenger ikke være ekstremt datakyndig for å logge seg på med en eksisterende bruker på en annen maskin.

Skrevet

Man får logget seg inn på online mail via online.no da, trenger ikke være på egen pc for å gjøre det.

Skrevet

var ikke det jeg mente. Men tenkte mer på onlien email, men ser at det kan gjøres på hjemmesiden deres. Så da var ikke det så vanskelig heller =)

God jul til deg også Lureri =)

Skrevet

Like kyndig som man må for å logge seg på fra egen maskin dersom ikke brukernavn og passord er lagret på nøkkelringen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...