Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. desember 2007 #26 Skrevet 22. desember 2007 Jepp, har aldri drukket juleaften selv ikke før jeg fikk barn en gang. Er vant med at andre tar seg en øl og en aqevit til middagen og konjakk til kaffen uten at de har blitt fulle, men selv har jeg aldri hatt behov for å drikke juleaften
nickoline og supermann Skrevet 22. desember 2007 #27 Skrevet 22. desember 2007 ja, litt vin til maten, en øl og en stk livets vann............. kanskje en bailys til kaffen. Men ikke i år. Skal på jobb klokka 2230
Salat Skrevet 22. desember 2007 #28 Skrevet 22. desember 2007 En av oss er alltid edru, for vi kjører. ;o) De siste årene har det vært meg pga graviditet og amming, og i år er intet unntak. Men mannen + de andre drikker ikke mye da. En øl og en akevitt til maten og that's it.
fleskepupp Skrevet 23. desember 2007 #29 Skrevet 23. desember 2007 Jeg drikker vin hvis jeg har lyst på. Og brus hvis jeg ikke har lyst på vin. Blir aldri store mengder så synes ikke det gjør noe med litt alkohol på julaften.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #30 Skrevet 23. desember 2007 Drikker litt hvis jeg ikke skal kjøre....noe jeg skal gjøre i år.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2007 #31 Skrevet 23. desember 2007 Nei. Ikke fordi jeg er imot det eller noe, men jeg er ikke så veldig glad i å kun ta meg et glass vin. Liker ikke den "susa" følelsen, så da føler jeg det er bedre å la være. Men, mannen drikker alltid litt da.. Det serveres både akevitt, juleøl, vin og portvin:o) Føler litt at det ikke hadde vært det samme om ingen koste seg med akevitt og en øl til maten også, for meg hører det med:)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #32 Skrevet 23. desember 2007 Ja, vi drikker litt vin\øl og likør og cognac. Ikke mye, ingen fyll!
☆Anonymia☆ Skrevet 23. desember 2007 #33 Skrevet 23. desember 2007 drikker ikke en dråpe og kommer ikke til å fgjøre det heller..min sønn skal ikke vokse opp som jeg gjorde.. over mitt lik.. julaften og jula generelt skal være alkoholfri for min del,sambo skal kjøre så han er også edru..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå