Gjest Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 Hellu Lindus`en Hvordan er formen vennen? Tenker du er litt urolig i magen med tanke på morgendagen, og i så fall skjønner jeg det veldig godt altså. Men jeg har sendt deg så mange gode spira-har-det-bra tanker jeg nå, at dette kan ikke gå galt :) Så jeg bare gleder meg til å få godt nytt fra deg, og har du litt flaks, som jeg også har sendt noen tanker om at du skal ha, så ser du et bankende hjerte alt i morgen! Keep me updated Ja, i går var den store dagen for vår del da. Og skal si deg vi har jobba grundig for det denne pp'en! Kommer til å ta det med ro noen dager nå, he, he Men, i dag har jeg sånn verkende følelse i magen. Hva kan det komme av? Føles som mensmurringer, men siden EL var i går kan det jo verken være det eller symptomer, så skjønner ikke noe jeg. Har ikke de største forhåpningene heller, orker ikke skru opp forventningene så høyt og så bli skuffa nok en gang. Lurer på om vi prøver for hardt? Blir for fokusert på det liksom? Tror ikke det er bra heller. Så om vi ikke får lønn for strevet nå kommer vi til å slappe av litt med det i tida framover. Blir litt slitne av det begge to, også merker vi dessverre at sexlysta dabber av litt, det blir for klinisk. Kanskje ganske naturlig etter å ha hatt sex på faste datoer og i 7 mnd... Men spira kommer, det har jeg fortsatt den største troen på, bare ikke helt når Minsten ligger fortsatt med diare her. Får så vondt av han stakkar, blir så slapp og sliten. Og for min del har jeg med dagen i morgen alt brukt opp 3 av de 10 dagene jeg har lov å være hjemme med sykt barn for 2008, kjempelurt... Men, får bare tro at vi holder oss friske når vi bare blir ferdige med denne sjauen her! Masse masse lykke til i morgen vennen, tenker på deg :) Stor klem
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #27 Skrevet 9. januar 2008 Halloen bertemor Tusen takk for lykkeønskningene!!! Jeg setter så utrolig stor pris på alle de gode tankene dine, og at du alltid er så positiv!! Jeg er inmari spent på i dag ja....spent på om det er noe der inne, om det som evnt er der inne har det bra, om det er flere enn 1?!?? ....hihi....har tenkt de merkeligste tanker altså.....om alt som kan være galt....men det er vel ganske vanlig syns jeg....blir spennende å høre hvor mange uker jeg er også....huff...kommer nok litt å være litt smånervøs i hele dag...hehe... Ahhh...dere har kose perioden dere nå ja...hihi...ja, det er ikke bare bare da....å ha planlagt sex hele tiden....noe av romantikken blir liksom litt borte da. Men det er jo verdt det da, om spira sitter nå Og det tror jeg nok at den gjør, fordi jeg har bestilt det.....for da kan vi gå gravide sammen :) Hvordan vet du akkurat hvilke dag du ha el?? Tester du nå?? For jeg pleier å få sånn mensmurring når jeg har el jeg....kanskje det er det?? Ellers fikk jo jeg mensmurringer og vondt i bekkenet omtrent fra jeg hadde el da...hihi...så kanskje det er et godt tegn? Når har du ikm nå?? Rundt den 21 januar?? Jeg sender masse babystøv og mange gode spire-tanker til dere....også skal du se at testen blir et eneste stort blått kryss i slutten av januar :) Huffda, stakkars minsten....det er ille nok når vi voksne har magasjau, men med de små så er det enda værre....stakkars, de skjønner jo liksom ikke noe av det heller....men de pleier å komme seg fort igjen da...så vi satser på at han er på beina igjen fort! Jeg også har brukt opp noen egenmeldingsdager ja...hehe...men mannen din har jo 10 dager han også da. Og når minsten er frisk igjen, da blir det lunch i Hønefoss altså:) Gleder meg!! Kos dere masse, tygg bidronningkapsler og ta godt vare på minsten:) Sender deg sms når jeg har vært hos legen jeg! Mange klemmer fra Lindus'n
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #28 Skrevet 9. januar 2008 Helluuuu :) Takk for superkoselig melding! Blir så glad hver gang jeg hører fra deg altså! Og ble helt varm i dag da sms'en din kom og alt stod bra til med deg og bitteliten :) Kan skjønne jeg har tenkt på dere i dag! Men jeg visste jo bare at alt stod bra til, sånn måtte det bare være, ellers skulle noen der oppe fått med meg å bestille 6 uker alt ja, tank det Da blir det kjempespennende om 4 uker, ser sikkert litt mer da vil jeg tro! Åh, det er en verden for seg selv dette Og syns det er så koz å følge deg nå, så håper jeg bare vi kommer etter selv veldig snart! Kan jo ikke være helt 100 % sikker på at jeg hadde EL på mandag, men 95 % sikker er jeg. For det første har jeg hatt regelmessige sykluser hele tiden, bortsett fra den første pp'en vår etter SA'en, men det har stabilisert seg igjen. Derfor vet jeg at det var 14 dager til tanta kommer på mandag. I tillegg til det hadde jeg noe skikkelig med EL-slim denne gangen, og det er ikke alltid jeg har det, så det er en ganske sikker indikator, og i går var det borte igjen. Og i tillegg til det disse murringene da, som nå er mer eller mindre borte, så ganske sikker på EL på mandag ja ) Håper bare at det klaffa, hadde ikke anledning til å ha sex på tirsdag, så det står og faller på dagene før EL + mandag nå....håpe, håpe Minsten bedre i dag heldigvis, og sien jeg har fri på torsdager får han en ekstra dag hjemme i morgen, så tenker jeg han er i slag igjen på fredag I dag har jeg sittet og puslet med bilder fra høsten + jula, og sendt en hel haug til fremkalling. Gleder meg masse til å få dem igjen Når vi møtes må vi ta med noen bilder da du, lyst å se jenta di og sambo og alle andre personer som er viktig i livet ditt vettu Ha en herlig dag videre, med viten om at lille frø er trygt og godt plassert på riktig sted i magen, klar til å vokse seg stor og sterk P.S Hva med neste torsdag? Klemmers
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #29 Skrevet 9. januar 2008 Heia vennen!! Så koselig melding du hadde skrevet til meg her:) Ja, det var betryggende å se at "knerten" ligger der han skal.....og at alt så bra ut foreløpig....men han kunne ikke se om det er 1 eller 2 der inne enda da...hihi....men neste gang får vi mere informasjon....da skal vi ta vanlig ul også, og få se hjertet og hvor mange det er....vi satser jo på at det bare er 1 da.....men vi får se Kjenner at kvalmen er litt på vei nå....kaster ikke opp enda altså, men kjenner jeg er litt uggen og det skal ikke så mye lukter og slikt til før jeg blir kvalm....stakkars hunden vår...han får ikke mye kos av meg om dagen Det var så rart å få fylt ut helsekort for gravide igjen i dag...9 år siden sist gitt...5 uker og 6 dager er jeg i dag. Så ved neste kontroll vil jeg være ca 10 uker (om alt går bra). Gruer meg til å si i fra på jobben at jeg er 100% sykemeldt i hvertfall 4 uker...huff...de blir nok litt gretne tror jeg....men men....det får de bare bli....men jeg håper jo jeg får jobbet litt i løpet av svangerskapet da, ellers kan det bli 9 lange måneder. Jeg også håper så inderlig at dere snart kommer etter....det hadde vært så ultra supert altså:) Og...jeg tror dere kommer etter nå jeg...hihi...bare vent å se Godt tegn at du hadde masse el-slim da....så nå er det nok gjort!! En mikrospire er på vei tror jeg Så godt å høre at minsten er bedre!! Slitsomt både for han og dere med omgangsjau ....så godt det ikke henger i så altfor lenge!! Neste torsdag går nok fint det altså, og jeg skal ta med masse bilder av hele gjengen her jeg :) Elsker bilder!! Kos deg masse, så snakkes vi snart igjen vennen Klemz Lindus'n
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #30 Skrevet 13. januar 2008 Heia vennen!! Jeg har sendt deg en personlig melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå