Gå til innhold

Lindus og Miemamm's skravletråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjoho!!

Tenkte å ha en egen skravle tråd for oss jeg...hehe...så kan vi oppdatere hverandre og skravle i vei her :)

Hvordan går det med deg???????? Dødsnysgjerrig jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann hoppsann :)

Så koz med egen tråd asså :) Du har post forresten!

Syns egentlig miemamm var litt qlt jeg, var jo det jeg burde kalt meg, hi, hi ;)

P.S fy fader, tro du meg jeg er glad vi er ferdige med å handle matvarer til jul! Kaos i Hønefoss i dag!!

Skrevet

Forresten, veldig viktig sak jeg glemte å nevne, hi. hi: Jeg har begynt å få kviser!!! Hæææ? Det har jeg jo nesten aldri! Også nå før jul, ubarmhjertig er det!! Så hvis jeg ikke er gravid, så syns jeg jammen meg den slags symptomer kunne holde seg LANGT unna!!! hrmf...!

Skrevet

Kviser ja.....tell me about it...hehe....fått endel jeg også...spes på haka!! huff og huff....og det bør være på grunn av spire altså....ellers blir jeg skikkelig snurt ;) hehe.....vi er også ferdig med julhandelen....takk og lov....skikkelig pes å gå rundt i butikker nå ja....kryr av stressa folk over alt. I går sovna jeg kl 21 på sofa'n.....husker ikke at jeg pussa tenna og la meg en eller annen gang i løpet av natta....og våknet til ferdig frokost kl 10 i dag...hehe...det var digg det :) Blir så sinnsykt trøtt og sliten av at bekkenet plager meg så og si hele tiden....aldri vært så plaget som nå altså!!!

Skrevet

Lindusvennen:)

Ingen post til meg nei :( Hender det blir noe krøll med pm tror jeg asså! Kan vel bare røpe for deg at jeg er ganske sikker på at det ikke er noe bebis i magen min :( Litt lei meg nå, men prøver å innstille meg på atter en pp, også skal jeg ikke tenke så mye på dette i jula. tester nok i morgen for å være sikker, men kjenner på meg at tanta er rett rundt hjørnet. Håper jo selvsagt jeg tar feil da, men....

Hvordan går det med deg?? Har du vært sliten nå? Så du hadde sovna på sofaen rundt 9 eller noe sånt ;) Da krysser jeg fingra for at det er spira hos deg som maner fram trettheten!!!

Så vil jeg bare ønske deg og dine en herlig jul! Kos dere masse masse!!! Og hold meg oppdatert da snupp, er så spent på deg :) :)

Stor klem fra meg

Skrevet

hallois Miemammings :)

Åååååå.....da blir jeg trist også.....men jeg blir ikke trist enda da...hihi...for tanta må komme før jeg tror på deg ;) Også om tanta skulle komme denne måneden, så kommer'n hvertfall ikke i januar...så det så!!! Og det kan jo hende tanta kommer her også, jeg veit jo ikke enda....for i dag føler jeg meg ikke gravid....snufs....er fortsatt oppblåst i magen, men det kan jo komme av mange ting da...hihi...må jo ikke være spire. Bekkenet er litt bedre i dag, men det tror jeg kommer av at jeg ikke har sitti så mye på rumpa i dag...det er nemlig det værste. Har servert julegrøt og gløgg til venner og familie i dag....alle har vært med på å pynte juletre også....super kos :) Også har jeg dulla med fadderbarnet mitt på 6 mnd.....sukk....

Så teit at det blir tull når man sender pm da.....ærsj assa....jeg som hadde skrevet en lang pm også....hehe...men nå fikk du den her i stedet ;)

Så gjenstår det bare å ønske riktig fruktbar jul og et barnevennlig nytt år :) hihi.....kos dere masse :)

Julenisseklemmer fra meg!

Skrevet

åååå...nå må jeg bare innom å frustrere litt...hihi....det som er positivt er at bekkenet mitt har blitt litt bedre, og det er jo supert.....men det som ikke er fullt så bra er at jeg ikke føler meg gravid lengre.....hmmm.....har ingen symptomer mer......er fortsatt oppblåst i magen, men det er det eneste.....huff....men men....får smøre meg med tålmodighet...bare dager igjen til jeg kan teste nå ;)

Hvordan går det med deg da snuppa??? Hadde dere en fin julaften??

Romjulsklem :)

Skrevet

Hei på deg!

Nå skal du høre at det står ikke særlig bra til på den fronten hos oss heller gitt! Tanta kom som "bestilt" julaftenmorgen hun, blæh!!!! Fordelen er jo at jeg egentlig ikke har rekt å ergre meg over det før nå, skjedd så mye annet!! Ja, ja, over i 7 pp da.... :( Må bare prøve å ikke miste motet her. Sambo barer lurte på når jeg var ferdig så vi kan starte å prøve igjen, så det var jo positivt da :)

Krysser nå likevel fingrene for deg jeg da!!! Men høres så veldig likt ut sånn som jeg hadde det, plutselig følte ikke jeg meg gravid lengre heller... De symptomene, kan de forårsakes av EL tror du? Eller er de bare innbildte, eller er de der av helt andre årsaker dersom man ikke er gravid vel og merke.

Men, det er lenge til nyttårsaften enda, håper i alle fall på en positiv test for en av oss to denne pp'en. Og får du negativ du også, gleder jeg meg til å ha følge av deg neste pp :)

Hatt en fin jullaften vet du. Herre min hatt, jeg FIKK digitalt speilreflekskamera med veske, ekstra objektiv og stort minnekort av min kjære - fy fader altså :) :) Du hatt det fint vennen?

Klem

Skrevet

Hallooooo

Ærsj da...den teite tanta asså.....jeg hadde ikke bestilt den til deg i julegave jeg, så jeg skjønner ikke hvorfor den dukka opp sånn uten videre ;) Men du....det er bare å gå på videre, og tenke at i neste pp så sitter den lille spiren!! De menneskene som tenker positivt har et mer innholdsrikt rikt og mer glede i hverdagen :) Og jeg har faktisk bestilt en liten januarspire til dere....hihi....så du får bare vente å se om den sitter fast i slutten av januar i så fall :)))) Jeg tror forresten at el kan gi svangerskaps tegn, for jeg får alltid litt pms rundt el altså....så det kan godt være el som lurer oss litt.

Fy flate for en knall julegave!!!!! Det var faktisk det jeg ønsket meg også....hihi....men samboern studerer akkurat nå og hadde ikke råd til det denne gangen....og det er helt greit....fikk så mye fint likevel:):)

Men du.....i dag morges tok jeg en test jeg....og den var faktisk svakt positiv....hihi....jeg fikk et kryss, selv om den ene streken var litt svakere enn den andre .....men alle sier jo at en positiv test er en positiv test....hihi...men det er jo 5 dager før IKM da ;) Jeg ble litt mer sikker nå, men samboern må ha flere tester for å være sikker...hehe....

Men uansett....om jeg er gravid nå....så skal jeg uansett følge deg videre...det er soleklart!!! Vi har vår skravletråd her, og den skal oppdateres jevnlig!! Så jeg forventer at du følger etter i januar jeg :))

Gleder meg til å høre fra deg igjen :)

Kos deg masse i romjula!!

Happy klem fra meg

Skrevet

Å nei men Lindusvennen, er du GRAVID?!?!?! HURRRRRA!!!!!!! Så fantastisk herlig! Også i din første pp, fy flate snuppa, det må vel bare være meant to be det :) :) Gratulerer så masse masse, nå ble jeg ordentlig glad! Og positiv test 5 dager før IKM ja, da er det en viljesterk spire der inne skal du se!!! Gleder meg til å følge deg videre på reisen, for det må vi altså!!

Og klart, jeg kommer til å savne deg masse her inne. Har blitt bestisen min her du vettu! Men klart, vi kan holde på denne skravletråden vi, også møtes vi vel på chatten iblant tenker jeg :)

Var litt av en overraskelse å komme hjem til dette! Vært i familieselskap i dag vi skjønner du, og sent hjemme. Men fy fader ass Lindus, det må jeg si, fruktbarhetens dronning - hi, hi ;) ;)

KOOOOS deg med nyheten snuppelupp :)

Supergrattiskoz fra meg :)

Skrevet

Tusen millioner takk for gratulasjonen!! Den varmet langt inn i hjerterota altså:):) Har jo foreløpig bare et svakt kryss...men kommer det flere kryss i tida fremover så skal jeg juble høyt:) Vi tør liksom ikke feire helt enda...hihi....må være mer sikre først....også blir det jo spennende å se om alt går bra også da...det vet man jo aldri....men som jeg har sagt til deg, så har jeg jo hatt denne magefølelsen på at jeg var gravid en liten stund...hihi....

Du skal ikke trenge å savne meg her inne vettu....jeg kommer til å være her inne også jeg...blir ikke kvitt meg så lett nei ;) hihi....Også når du kommer over i 1 trimester så lager vi vår egen tråd der sånn som her :)

Sender deg super masse babystøv bestis vennen :):):)

Super klem fra lille spente meg....hihi

Skrevet

Tjoho bertemor!!

Prøver å komme meg inn på chat'n jeg....men får det ikke til....ærsj altså...får du det til????

Skrevet

Sitter og skravler med ei venninne i tlf nå, men skal prøve jeg :)

Skrevet

Heja Lindus!

Hvordan går det med deg?? Håper alt står bra til :)

Nå er jeg ferdig med "besøk" denne måneden, og neste måned er ikke tanta velkommen i det hele tatt!!!!! Begynner å bli litt lei nå, over i 7 pp liksom, over et halvt år med prøving, hadde jeg aldri trodd etter at det klaffa på 1 pp og 10 år med p-piller på førstemann! Men, får jo bare prøve å holde motet oppe her likevel da.

Litt sliten i kveld kjenner jeg, har blitt veldig mye farting og besøk i jula. Innmari koselig det altså, men skal bli godt å roe helt ned i morgen. Snart nyttår, merkelig så fort som tida flyr!

Ha en superduper lørdagskveld vennen!

Klem

Skrevet

Hei lille vennen :)

Her står det bra til ser du....spira klorer seg fast enda:) Var på dagvakt på sykehuset i dag, og det var ikke suksess.....bekkenet streika til lunch...måtte bare gå hjem...så vondt altså....men det blir vel bedre etter hvert håper jeg :)

Godt at tanta har stikki nå...for da kan du prøve igjen!!!! Og det kommer ingen tante i januar altså....for hu har jeg prata med serru...hihi...og tør hu ikke vise seg ;) Så jeg satser på at du er med meg inn på 1 trimester veldig snart jeg!

Jeg er også sliten...masse farting til familie og venner....også har vi hatt besøk her i et par dager også....det er litt slitsomt....selv om det er kos også...kjente det var deilig å bære være meg og samboern i kveld altså :)

Merker litt mer symptomer nå....puppene verker som bare det, og de vokser...uten tvil! Også begynner jeg å bli litt mer trøtt ....kan sovne når som helst hvor som helst...hihi....men jeg både gruer og gleder meg til jeg skal til legen....skal bestille time rett over nyttår....men er litt redd for at han skal si at det er noe galt ....huff...da blir vi lei oss her...men krysser fingrene for at spira er som den skal være :)

Kos deg masse i helga, vi snakkes snart!!! Sliter fortsatt med å komme inn på chat'n jeg....den java tingen som tuller.....men plutselig kommer jeg inn da...så jeg skjønner ingenting....

Og du....skal sende deg bidronningkapslene på mandag, så har du dem rett over nyttår :)

Helge klem fra meg:)

Skrevet

Hei på deg snupp :)

Kjedelig at det er noe galt med chat'n deres altså!! Ikke for det, har ikke vært mye der inne selv i jula jeg, men håper dere får det i orden igjen snart da :) Kanskje du må laste inn java på nytt?

Godt å høre at symptomene kommer mer og mer! Ømme pupper er jo bankers det, har jeg hatt ved begge mine graviditeter også. Og selv om det egentlig er sabla ubehagelig, så vet en i alle fall at kroppen jobber for seg :)

Men du, dette bekkenet ditt. Har du slitt med det lenge? Hvis det fortsetter og du får konstantert bekkenløsning har du krav på gratis fysioterapi under graviditeten, og 6 mnd etterpå. Jeg hadde bekkenløsning med minsten, og hadde veldig god nytte av fysioterapi med han.

Ja, nå har tanta reist igjen ja, og vi får hoppe litt ekstra mye i høyet denne måneden ;) Tenker å få til sånn rundt annenhver dag fram til EL, og en god stund etterpå også. Blir ikke helt naturlig å ha sex hver dag syns jeg, og orker ikke tvinge det fram heller. Kjenner at det blir litt sånn sex fordi vi må og ikke fordi vi har lyst om dagen, og det blir litt feil for meg... Men, det er jo på en måte den enste måten å bli gravid på da, så he, he, får bare kose i vei vi ;) ;)

Takk for at du er så oppmuntrende vennen, det hjelper på det :) Og skulle vi være så heldige å få det til nå blir jeg ikke så langt etter deg likevel, så det kan vi jo håpe på :)

Ha en strålende søndag! Her skal minsten sove litt nå, og etterpå skal vi ut å kjøre akebrett - det blir gøy :) Jeg skal spise kapsler jeg vettu! Kanskje det var det som manglet, he, he! Har du adr min forresten?

Kramiz

Skrevet

Lindus, where are you??? Miss ya!! Og det er så innmari kjedelig på chat'n uten deg ass! Åååå!

Skrevet

Heia vennen:)

Jeg er her litt innimellom jeg da vennen, men jeg får fortsatt ikke chat'n til å funke....det er noe feil med java, et eller annet med java som ikke går med internet explorer....men jeg håper de fikser problemet snart...så irriterende å se at dere andre er på chat', også får ikke jeg vært med....snufs:(....

Jeg finner forresten adressen din når jeg har tlf nr ditt....på opplysningen.no....så det går fint....snart kapsler på vei nå ;) Og jeg skal sette de inn med masse babystøv også,for jeg ønsker så inderlig at dere skal få spire også!!!!! Og jeg satser på at med litt ekstra kos nå på nyåret, så sitter spira fortere enn du aner :)

Her så går det greit...syns fortsatt at det er litt uvirkelig...sånn bortsett fra bekkensmertene da...hihi...for de er virkelige nok de altså. Jeg fikk bekkenløsning på slutten av forrige svangerskap, og har sliti litt med det fra tid til annen. Ante meg vel at jeg ville få det i neste svangerskap, men regnet ikke med å få det så tidlig da. Har endel smerter i magen også....menslignende og mye stikking....men bekken smertene går liksom hele veien rundt, så det er litt vanskelig å si hva som er hva....men syns det er litt ubehagelig med disse murresmertene i magen...blir litt nervøs av det jeg...hihi....hvertfall før jeg får vært hos legen og hørt om alt er bra liksom.

Og jeg håper virkelig jeg er tilbake på chat'n snart....fryktelig kjedelig å ikke kunne være med på leken altså...snufs....men jeg kommer nok snart :)

Ha en super fin nyttårsaften bertemor, og masse lykkeønskninger for 2008!!!

Kos

Skrevet

Hvor ble du av vennen???????? Plutselig så var du jo bare borte på chat'n.....super kjedelig uten deg der altså!!! KOM TILBAKE!!!!

Skrevet

Hei vennen!

Og godt nyttår :) Sendte deg en mms rundt kl 24 i går, men usikker på om den kom frem, for det var vel kanskje noen flere enn jeg som sendte meldinger på akkurat det tidspunktet ;) Men fikk du den ikke så tenkte jeg i alle fall på deg, med masse ønsker om et innholdsrikt nytt og spennende gravid/babyår :) Håper dere hadde en kjempefin kveld! Vi hadde det som sagt stille og rolig, men det føltes egentlig godt. Vært litt vel mye farting og besøk i jula, så nå er det godt å ta det litt med ro. Sitter i stua, minsten har lagt seg, og kjenner jeg er forventningsfull til det nye året. Sambo og jeg hadde en fin prat i bilen på vei hjem i dag, og han var veldig oppmuntrende i forhold til at vi skal få til å bli på vei igjen i 2008, og det kjennes godt å vite at han vil det like mye som meg da.

Skjønner godt du syns det er litt uvirkelig enda. Det tar jo en stund til en kjenner de første ørsmå sparkene, og fram til da blir det jo på en måte symptomene som regulerer magefølelsen. Skjønte av det lille jeg var på chat'n i går (som jeg bare datt ut av og til slutt gav opp), at du er litt bekymra også. For å si det akkurat som jeg tror, så er jeg redd det bare er noe man må leve med. Kan sikkert si det 100 ganger til seg selv at en må slutte å bekymre seg, men vet det ikke er lett. Så mitt råd i så måte er egentlig bare at du får la deg selv få lov til å kjenne litt på de ekle følelsene inniblant, og så prøve å tenke så mye positivt som overhodet mulig! Psykens makt har mye å si tror jeg. Og jeg har TRO på dere!! September 08 skal dere se bebisen deres, sånn må det bare bli :)

For vår del er vi igang med prøvingen igjen vi asså! Jeg kommer ikke til å teste el nå heller, for det blir jeg bare så stressa av. Men forrige syklus hadde vi ikke så veldig mye sex før el, og det har jeg tenkt å rette på nå ;) Er jo før og ikke etter el det er sjans til å bli gravid, så da får vi bare gjøre vårt i forhold til å få det til i alle fall. Ganske rolig fortsatt på at spira kommer etterhvert, er jo tross alt ikke mer enn 3 måneder siden jeg var på vei sist, så da er det jo i alle fall ikke noe galt med oss. Og nå er det nytt år og nye muligheter, så 2008 skal bli vårt, det tror jeg sikkert!

Jepp, så er hverdagen hvert øyeblikk her igjen. Jeg har store planer om også å gjøre hverdagen til gode dager i år, så her er det bare å være oppfinnsom å tenke positivt. Lillemann skal i alle fall få nyte godt av å ha mamma og paapa for seg selv en stund til :Ø) Også gleder jeg meg mer og mer til vi treffes. Jeg jobber 80 %, så jeg har fri på torsdager. Kanskje vi kan treffes en torsdag om ikke så lenge om det passer for deg??

Håper du er i form snuppa - vi sneiks :)

Klem

Skrevet

Hei på deg Lindus :)

Hvordan går det? Nærmer seg fort onsdag for dere nå, gleder meg til å høre gode nyheter, for det får dere helt sikkert :)

Her har jeg ikke tenkt noe særlig på å bli gravid på et par dager, hey, det var lenge gitt ;) Men føles veldig greit å koble helt av når en klarer det. Hatt besøk av bestevenninna mi, og vi satt og scrappa til 3 i natt, det er så moro :) Heldigvis sov minsten til 10 i dag, ellers skulle vi nok fått merke nattevandringen ja. Men, under frokosten ble idyllen brått slutt her, for da spøy veslegutt opp igjen all maten sin, så nå har vi omgangssjauen i hus, og det er mindre koselig, men heldigvis pleier det jo å gå fort over.

Håper virkelig ikke vi blir smitta, for nå gjelder det, er mine mest fruktbare dager dette, og da må vi holde oss friske altså!

Ha en fortsatt fin helg!

klems

Skrevet

Heia Vennen!!

Beklager at jeg ikke har svart deg før, men har ikke vært her så mye de siste dagene....men nå er jeg her :) Jeg fikk mms'n din jeg, og det var veldig koselig! Her har hverdagen kommet igjen ja....med jobb og alt annet...hehe...og jeg sliter på jobb....selvom jeg har en jobb jeg kan styre aktiviteten selv, og jeg kan ta små pauser når jeg vil, så er det skikkelig slitsomt. Bekkenet er så sinnsykt kranglete hele tiden, uansett om jeg står, sitter eller går, så jeg må faktisk legge meg litt på gulvet på kontoret mitt innimellom...for å få slappet litt av. I dag har vi vært ute noen timer og handlet, og jeg er helt skutt....orker ingenting...og bekkenet verker så fort jeg gjør noe som helst. Skal snakke med legen om det til onsdag hvertfall...kanskje lurt å allerede gå i aktiv sykemelding?? Ellers er det mindre mensmurringer nå, og puppene er vondt, men ikke sinnsyke som de var...og jeg begynner faktisk å føle meg litt gravid. Magen har kommet litt også...hihi...så buksene mine passer ikke lengre....super tidlig da...men men....Vi er kjempe spent på onsdagen ja....tenk om alt ikke er bra...men jeg tenker som så at denne spiren skal bli født i september....og jeg er ikke så redd for ting lengre....roet meg litt...også tenker jeg at skulle det ikke være bra, så er det en mening med det også.

Huff det er ille med omgangssjuken da....jeg hadde den i månedskiftet november/desember, og var sykemeldt i 2 uker....sinnsykt slitsomt. Vi får satse på at dere holder dere friske, og at sjuken forlater huset dere like fort som den kom :):) Bidronningkapslene er på vei nå forresten....så da er det bare å hive innpå....er mye e-vitamin som skal gjøre deg ekstra fruktbar!! Ååååååå....jeg håper så inderlig at det klaffer for dere denne måneden altså...det fortjener dere!!! Jeg skal sende masse babystøv og mange gode tanker til dere:)

Om jeg blir aktivt sykemeldt så kan jeg helt sikkert komme til hønefoss en torsdag....da kunne vi tatt en skikkelig jentelunch på søndre torg på bakern...der er det så koselig :) (om den fortsatt er der da...hihi). Har jeg sagt at jeg har jobba i Hønefoss og bodd der i noen år for flere år siden?? hehe

Og du...jeg setter utrolig stor pris på at du er så positiv på våre vegne....det varmer langt inn i hjerterota :) Du er en skikkelig god venn du...selv om vi ikke har møttes enda :) Men møtes skal vi snart, det er helt sikkert!!!

Super klem fra Lindus'n :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...