*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. desember 2007 #51 Skrevet 21. desember 2007 Hehe.. Si det du Rop gjerne "sik beni" litt ekstra høyt, og se hva som skjer Hehe... Neida.. Merhaba = Hei/God dag Nasilsin = Hvordan går det? Sik beni = Knull meg Habibi = Min elskede
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #52 Skrevet 21. desember 2007 btw: SALAM betyr halla eller noe på arabisk:p
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #53 Skrevet 21. desember 2007 Hahaha nei det tror jeg ikke jeg tør å si... Ihvertfall ikke til mannen til nabodamen mens hun hører på... da blir det vel rabalder i hele blokken...=P
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #54 Skrevet 21. desember 2007 Lite hjerte da? Medfødt eller har det skrumpa inn? =P Vi møtes på halvveien. 3500 or nothing. Ps - når vi har snakket sammen har jeg tatt med meg pc'en ut på altanen 3 ganger og røyka. du har dårlig innflytelse på meg.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. desember 2007 #55 Skrevet 21. desember 2007 Hehe... Ja, kunne blitt livat da Merhaba kan du si da
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #57 Skrevet 21. desember 2007 JEG har dårlig innflytelse....? Du har god på meg;-D Jeg har ikke tatt en eneste røyk mens vi har snakket sammen nå...? Kanske vi må gjøre dette evig?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #58 Skrevet 21. desember 2007 Hehe kanskje det. men da dauer jeg vel av kullosforgiftning tilslutt, og så sitter du der med de friske lungene dine og ler... og ler... og ler... eller? nei det hadde vært stygt gjort. og en med såååå stort hjerte er da vel ikke slem?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #59 Skrevet 21. desember 2007 Jammen, da slutter jeg å røyke....????? Du kan jo faktisk føle litt med meg, her...!! Jeg ler da vel ikke, jeg skal føle med deg når du ligger der med sorte lunger... Jeg sa aldri jeg hadde et stort hjerte, vel...? Men nå skal je ta en jævla røyk for at du skal få føle deg bra:-) Og du har PM om sånn 1 min:p
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #60 Skrevet 21. desember 2007 Venter i spenning. Godt røykepresset mitt var sterkt nok. Må jo dra noen med meg ned i driten! Visste du forresten at skogsbæryoghurt med rosiner er godt? det fant jeg ut nå. så har du lært noe nytt i dag.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #61 Skrevet 21. desember 2007 Nei, hehehe... Det visste jeg ikke.... Alt jeg vet er at jeg ikke liker yoghurt, så jeg har en sterk anelse om at jeg virkelig ikke synes at skogsbæryoghurt med rosiner er godt.... :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå