Gjest Skrevet 21. desember 2007 #26 Skrevet 21. desember 2007 ja. du går i kirken med vestkant-foreldrene hver søndag. Der har du på deg gucci-drakten din mens du sitter på bakerste benk og grubler ut hvordan du skal få koblet fra brannalarmer og sprinklersystem i kjerka...=P
Mamsen86 Skrevet 21. desember 2007 #27 Skrevet 21. desember 2007 Njaei.. Han er ikke den typen som står først i køen inn til moskeen hver fredag, for å si det slik. Men han har en muslimsk oppdragelse, og det er klart at religionen hans har formet store deler av hans syn på verden selvom han er oppvokst her i landet.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #28 Skrevet 21. desember 2007 Hahahahaha.... Ja, jeg sitter deg i gucci-drakten min (som såklart er sort for å symbolisere hvem jeg egentlig er...) også finner jeg ut hvordan jeg egentlig kan mest effektivt brenne ned den kirken der.... Og ødelegge en del av Oslo by's historie og fasade... Jeg menr, den ble jo bare bygd i 1852... Seriøst, jeg er nesten litt ille berørt over dine antakelser:P:P
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #29 Skrevet 21. desember 2007 Hihi, innrøm det - innerst inne ligger det en liten gother og bare venter på å få komme ut, hoppe opp på en scene og brøle med en stemme som jager resten av bjørnebestanden bort til sverige!!!
3 rosa og en blå Skrevet 21. desember 2007 #30 Skrevet 21. desember 2007 Hva er så galt med å ønske noen Eid mubarak?? enn å ønske noen andre god jul?? for meg er det like naturlig hvis jeg treffer noen muslimer på gata. Muslimer hilser til hverandre uten at de trenger å kjenne hverandre fra før, men hvis nordmenn skulle ha begynt å gjøre det til hverandre så tror jeg nok det har kommet mange rare blikk tilbake.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #31 Skrevet 21. desember 2007 Oki=) Kjenner mange muslimer men veldig få praktiserende på min alder. Utenom hun naboen min da... Men de er fra... nei nå husker jeg ikke hva det heter. Et land der de ikke er så konservative muslimer ihvertfall... så hun bruker ikke hodeplagg eller noe da.=)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #32 Skrevet 21. desember 2007 Ja det er typisk nordmenn. kaldere og mer innelukkede folk skal man lete lenge etter altså. Har en kompis som for det meste har bodd i utlandet (Israel, tyskland, amerika) og han sier at nordmenn er de eneste som aldri snakker med fremmede... I andre land er det ren høflighet å snakke sammen i heiser, busskur osv. Her i norge står vi i hver vår ende og tvinner tommeltotter...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #33 Skrevet 21. desember 2007 JEG liker deg ikke, CAMMIE.... Du sårer meg... Slike antagelser sårer meg... Du skulle bare kjent mitt virkelige jeg.....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #34 Skrevet 21. desember 2007 Hater de slitsomem amerikanerene hvis jeg ender opp på fly med dem.... Seeeeriøst, tar ikke et hint en gaaaang
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #35 Skrevet 21. desember 2007 Liker du meg ikke? Nå ble JEG såra her altså =(=(=( Såra og vonbroten, faktisk!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #36 Skrevet 21. desember 2007 Liker ikke folk som kaller meg en gother:-( eller i det hele tatt kan TRO noe slik... Jeg bare er soooo not the type:P:P!!!! Da er jeg mer den platinablonde stovner horen - og det er jeg heller ikke... Så da er jeg f meg mer det enn gother... DÅRLIG menneskekjenner:(
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #37 Skrevet 21. desember 2007 Uff, ja jeg er ikke flink på det der altså. Kanskje det er nicket som gjør at jeg tror det. Siklerotte... Ser liksom for meg en rotte ala de i introen til thomas og harald (er det ikke der?). En sånn litt skitten rotte i en kjeller med skitne rottekompiser, der de legger slagplaner for hvordan erobre verden, diskuterer konspirasjonsteorier og utfører snuskete ritualer. men svært mulig at jeg bare har meget god fantasi.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #38 Skrevet 21. desember 2007 Hehehehhe... Også tror du jeg heter Ingeborg og, liksom!!!! Jeg vet ikke, jeg ser ikke på TV, å aner ikke hva introen til Harald og Tomas er... .:P Eneste jeg vet er at jeg er en nyyyyydelig rotte som IKKE bor i en kjeller.... Og som ikke vil erobre verden.... Og som FFFF ikke er gother........!!!! Du er sikkert en slask som aldri har beveget deg utenfr døren, og livet ditt er blomster.. Eneste du klarer å gro er riktignok sukkererter...
Mamsen86 Skrevet 21. desember 2007 #39 Skrevet 21. desember 2007 Er enig med deg der.. Fåtall av mine venner er praktiserende. Har en kamerat, der moren er skilt fra faren og jobber som sykepleier og greier, og hun går rundt i ola bukser.. Hehe, veldig forskjellig det der. Jeg hadde en klassekamerat som var VELDIG troende. Vi hadde ofte videovake på skolen, hvor vi så filmer hele natten. Og han gikk for å be, han.. Så ja, helt individuelt det der gitt.. Nå er ikke familien til barnefar så veldig strenge på slike ting, men jeg vil likevel at jenta mi skal gå på koranskole en gang i uken når hun blir eldre for jeg føler det er viktig at hun kjenner den delen av seg selv også.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #40 Skrevet 21. desember 2007 Hahaha slask er jeg ikke ihvertfall. en ekte husmor faktisk=) Og utenfor døra er jeg... til tider... skal jo på julebord i morgen jo=) Livet mitt VAR planter, men det var bare fordi det var pensum. hvor kommer sukkerertene inn?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #41 Skrevet 21. desember 2007 PS - du kan IKKE nekte for at du er litt eksentrisk!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #42 Skrevet 21. desember 2007 Det kommer inn av at jeg ikke ane noe om planter og er overbevist om at sukkererter er en plante....?=P Men jeg er fortsatt furt.....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #43 Skrevet 21. desember 2007 Ja sukkererter er planter ja. Ikke vær furt da venneeen, må jo si det som det er jo! En siklende rotte som hører på black metal i smug...=P
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #44 Skrevet 21. desember 2007 Se, kunne nesten vært gartner.... Kanskje jeg egentlig er det....?? Du hadde ikke sagt det hvis du hadde kjent meg... Håper og tror jeg....?:P Jeg aner knapt hva BM er liksom:p
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #45 Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror du har en fremtid innen gartneryrket. Når jeg får meg eget drivhus skal jeg ansette deg som... søppeltømmer og kanarifugl. Nei når jeg kjenner folk irl har jeg nok sosiale antenner til å se forskjell på en gother og en snobb.=P
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #46 Skrevet 21. desember 2007 Nå er du nesten frekkere...... SNOBB er jeg vel ikke... :-@ Frekkeste jeeeeg høøøøørerrrrr!!! Jeg har en tendens til å være så dyktig med planter ja.... Du kommer ti å ansette meg som evigvarede gartner med 4,000 i timen, minst... Jeg vet f.eks at en Azalea helst bør stå å trekke vann hele tiden...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #47 Skrevet 21. desember 2007 Hahaha=) Åssen pH-verdi skal Azalea'en ha da, smaaaaartie? Ok, du er ikke snobb. og du er ikke gother heller. jeg skal til og med strekke meg så langt at jeg tror du er en hyggelig, smart, småeksentrisk ung dame med sterke meninger og stort hjerte. Var jeg ikke snill nå? Er du sinna på meg enda? =) 4000 i timen var litt mye. skal vi si 3000?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. desember 2007 #48 Skrevet 21. desember 2007 Hvis dere møter en tyrker, så si dette: Merhaba. Nasilsin? Sik beni! Merhaba habibi
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #49 Skrevet 21. desember 2007 Tja, mellom 16-20 grader vil jeg nok si at den bør oppbevares i, og helst en ph-verdi på 4.5-6.... Jeg er helt med på at jeg er hyggelig, SMART med sterke meninger.... Men jeg vet ikke helt om hjertet mitt er så stort, og jeg tror ikke jeg er så eksentrisk som du gerne skulle håpe:P:P En perfekt gartner erjeg fordet... men merker jeg ike e like snt nå sier 3950 a...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå