Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til barnet/barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet får lekekjøkken fra oss, og så vet jeg at det er div utstyr til dette i pakker fra andre i familien. En pakke fra oss holder i massevis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentene får hver sin nintendo ds med veske og spill. lillebror ønsket seg en pose med dyr, men det har han i haugevis, han får et thomas tog med fjernkontroll, og noe gråtass greier

Skrevet

3bukser

2gensere

Radiostyrt lekebil

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Snulla får teservise og klær, vesla får snor til å henge på vogna, klær og smokk.

Skrevet

Mannen min og jeg handler hver for seg, for han har egne idéer, men jeg var fornøyd med kjøpet av stor seng, inntil hun i dag sa at hun ikke ville ha stor seng, for hun hadde allerede en seng.

Stor seng skal hun få, men hvis hun ikke vil ha det, er det jo litt kjedelig å få i julepresang, selv om hun bare er tre år. I tillegg har jeg kjøpt tretogbane med tog til, og nå viser det seg at det er det mannen min har kjøpt også. Så nå blir det stor togbane her!

Skrevet

eldsstemann får stiga ishickeyspill fra oss, og modellfly fra søskenene.

mellomste får "maskin" til å lage nøkkelringer og smykker (fant ingenting som var bra synst eg) også får ho råååsa slalombriller fra brødrene

minste får ting til briotogbanen og..husker ikke hva jeg har kjøpt fra søsken hehe

Skrevet

Gutten på 3 år får Playmo sjørøverskip av oss - det tror jeg vil falle i smak:o) Har kjøpt en stor gravemaskin til han fra lillesøster og en Jungelboken dvd i nissesokken + "Tråle" båt fra nissen om kvelden.

Lillesøster på snart 5 mnd får ikke noe av oss, men vi har kjøpt en Katvig sparkebukse til henne fra storebroren;o)

Skrevet

Snuppa får skinnlue fra Nøstebarn, to morsomme knagger (en til rommet og en til gangen) fra Sprell, en boks med 8 CDér med barnesanger og en dra-leke som visst skal være fin og morsom nå som hun kanskje snart slepper seg (Hun har gått med støtte lenge, men det gjenstår å sleppe seg)

Tror hun får lekekjøkken fra farmoren og farfaren sin. Det var ihvertfall det jeg tipset om! Men et spm, følger det ikke med litt gryter og småting til det? Det er Fisher Price sitt kjøkken vi har ønsket oss ....

Jeg trodde det fulgte med tilbehør, men nå ble jeg usikker ...

Skrevet

jenta vår på snart 3 får seg lekedata (hun liker å skrive og vil skrive bokstaver på laptopen vår hele tiden :P ) med oss, og dora strømpebukse, truser og tøfler med lillebroren på julaften, og bursdagen hennes dagen etter får hun seg sånn mp3 spiller (sånn som man rister på så bytter den sang) som vi skal putte masse koslige barnesanger på fra oss og en prinsessebok med musikkspiller på av broren.. Lillebroren har vi ikke kjøpt noe til enda.. får noen gensere og tenkte kjøpe en eller annen liten bil ellerno, også får han heller få noe senere når vi ser hva han evt ikke får av foreldre og venner..han er 13mndr så blir vel nok pakker for han uansett :)

Skrevet

glemte forresten å skrive at det følger sikkert med litt til lekekjøkkenet, men man får kjøpt tilbehør.. vi kjøpte ett som inneholdt noen små panner/gryter, 2-3 redskaper og bittelitt "mat" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...