_Mita_<3 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har ikke kjøpt så mye.. han her får jo ting hele tiden av oss og besteforeldrene(jeg vil og være liten å få så mye) hehe Men har kjøpt olebrumm teppe til gulvet på rommet hans, kortarma bodyer til å ha i syden, son"tv" som siller og bilde går rundt og rundt.. hehe Veit han får masse masse leker, laper til rommet sitt, gåstol osv til jul av andre.. men jeg vil kjøpe en liten ting til.. noen forslag?
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 cars saccosekk bondegård i tre sing sang kort kaptein sabeltann sengesett bøker dvd og tegnebøker elektronisk my first piano kardemommeby cd
kanutteogkruttet Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Sønnen får sabeltann sengetøy med inbrodert navn og et Keyboard Dattera får prinsesse sengetøy med innbrodert navn og en lær og gå vogn
WP-TLogPeanut Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 BabyBorn + klær Prinsesse anheng liten lekekoffert med bomullsjakke og strømpebukse oppi
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hun får to spill til Nintendo DS. I tillegg er det en ekstra fin kalendergave(Littlest Pet Shop sett) og julestrømpa da. Lille får ikkeno'.
~sjiraff~ Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Skulle være så fornutfige i år og ikke bruke mye penger, og kun kjøpe en cd-spiller.... vel..... Endte med å kjøpe - my little ponnie hus (tekanneformet) - en pakke med ekstra hester (fulgte jo bare en med huset) - ekstra stæsj til "paris hilton hunden" hennes - en hestekarusell spilledåse - 2 bøker (askepott og little einsteins), men disse har ikke koemmet ennå.... :oS Så det ble lite fornuft og dobbelt så mye penger som tenkt. Men vet at hun kommer til å elske det alt sammen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 my scene dukke har fått ski-pakke allerede peter pan og sauen shaun dvd
MissAntrop Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Hun får: * Fisher Price Learning House * En stor koserotte fra Sprell * Boilersuit fra Katvig * Bergans ryggsekk * Stablekopper
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Skipakke og fjøsdress fra oss foreldre. Mine foreldre ha kjøpt som han ha fått; stor seng.. Ellers blir det like spennende for oss foreldre som junior når han skal åpne pakker..
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Sett i melamin med Elias på. Kopp, tallerken, dyp tallerken og gaffel og skje.
*Kleopatra Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 -fleecejakke -joggedress -Duplo dyrepark -BMW modellbil (pappaen som mente at selvfølgelig måtte han få en sånn...)
børdi Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 trollet får et duplo tog i thomas tog serien,(som hun mangler) og en biler bilbane. Laban får Togduplo med batterier, fisher price stol med lampe og bok på... Og i kalenderen på julaften får de hver sin tegnetavle...(så de har noe å holde på med mens de venter.) :-)
Tommage♀♂ Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 Lekekjøkken, bok og en mixmaster til frøkna Gåvogn med lys/lyd, bok og en garasje med biler til minsten
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Storebror får Mack-lastebilen fra Cars + masse småbiler fra samma serie. Og et tv-spill for barn.Tror det er Ole Brumm. Vesla får Fisher Price learning hime,Toby the Tobot,prinsessestol og et Ole Brumm-dørskilt med navnet på.
lykken på jord Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 *Slalomski pakke med hjelm, sele, etc *Ett par brukte skøyter kjøpt på nettet
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Hun skal få en lenestol av oss, men vært problemer med levering, så den får hun etter jul. På julaften har jeg pakket inn et lite puslespill (sånn med klosser og 6 forskjellige bilder) fra julenissen, og litt tegnesaker fra oss.. Vil ikke kjøpe så mye, for hun får så mange gaver uansett... har t.o.m lagt vekk noen gaver som hun skal få åpne når faren kommer fra jobb i begynnelsen av Januar.. ( hun får bl.a 4gaver bare fra en person) Bedre å gi masse til bursdag mener jeg, for da blir det naturligvis ikke så mye gaver..
Dailis Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Eh, for mye... Skulle være fornuftige i år... Robosapiens, trådløs håndkontroll til playstation, spill til ps, starwars lyssabel, pysj, genser, sokker, trekkoppbil fra cars '(en til hver av gutta) småbiler fra cars. Ridderborg, foret regnsett, mac fra cars, undertøy og sokker og slikt. Svær bilbane, mindre bilbane fra cars, toby the totbot, småting. Dukkestellebord, dukkeseng, dukkeklær, ett par gensere, ett par kosedyr, hårspenner, skinnsokker.... Sikekrt mer også. Grøss....det er mye. Er forresten til 4 unger dette da.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Han får en gyngeelg, byggeklosser, og to leker. Han har alt han trenger, og leker blir det nok masse av uansett, han er bare 7 mnd. Så han får evt. få noe senere da han virkelig trenger noe. Men litt får han jo da;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. desember 2007 #21 Skrevet 20. desember 2007 Av oss får hun en bamse, lekegrind (har ikke kjøpt den enda da, planlegger å kjøpe i januar), Ullrik-lue og en bok som heter Leahs Julefortelling...hun er jo bare 5 mnd på julaften, men ville kjøpe den boken likevel...synes d var litt spesielt Så kan hun lese i den når hun blir større, og vite at hun fikk den til sin første jul
Katja Skrevet 20. desember 2007 #22 Skrevet 20. desember 2007 Begge får skøyter av oss. I tillegg får de slalomutstyr etter jul, går ikke å kjøpe det i julegave, for de må være med og prøve.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 21. desember 2007 #23 Skrevet 21. desember 2007 Lillemor på 5 mnd får penger på konto. +-at storebror har kjøpt dokke til ho Storebror på 5 mnd får snyplog til sparken, ei matte med bilde av lynet mc queen (som er de store favorittene for tia) + et sett med gråtass med masse utstyr fra lillemor. Eldstejenta på 20 vil æ ikke fortelle i tilfelle ho e inne her!
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. desember 2007 #24 Skrevet 21. desember 2007 -playstation (det første tv-spillet hun noen gang får) -(ny) uteskoleransel -pysj -pynt til rommet hennes (smykkeskrin og snøkule) Så mener jeg at hun også bør få seg skøyter, mens pappa`en vil gi henne singstar (eller hva de spillene nå heter) Vi er ikke fan av å gi barna så mye utenom anledninger, derfor blir det litt flere gaver, og av standar "har behov for/må ha". Lillepia får gardiner til rommet sitt, et par FP lek og lær leker (bokorm og bamsehund). Så har jeg litt lyst til å kjøpe henne ei bokhylle så hun kan ha leker i her på stua.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. desember 2007 #25 Skrevet 21. desember 2007 Hun får Ole Brumm-teppe til rommet, ny dyne i juniorstr, lekehund. Det holder vel i massevis regner jeg med. Hun blir ikke akkurat fri for gaver fra resten av familien heller. Nå vet jeg jo ikke hvor gammel gutten din er, men hva med: - eventyrbok som du kan lese for ham - bok med lyder Og så langt rakk kreativiteten min... hehe.. da takker jeg for meg og tar kveld.. natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå