Gå til innhold

Balloa-eller-hva-faen-du-heter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror bare det er Hockydama som digger HI og ikke omvent. Det er ihvertfall Hocky som signerer innlegg HI, men jeg tror ikke jeg har sett HI signere Hockys innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ligning.

A vil hilse til C. Dette skjer via B; en felles bekjent. E kommer med masse piss og paastander, saa i B og C's fravaer, tar D seg friheten til aa forklare situasjonen.

Hvem er E?

Blir D + B et forhold?

KJENNER virkelig C B?

Og sist men ikke minst; hvem er A? Og hva i helvete gjör E her?

Skrevet

Dette var dagens morsomste tråd.

Jeg har sett NN klage over at folk her inne har lite å finne på, men NNs spekulasjoner om hvilke nick som kjenner hverandre på dette forumet, som ifølge henne kun er for tapere, vitner vel om fritidsproblemer hinsides hva jeg og de fleste andre noen gang vil være i stand til å lide av.

Jeg vil med dette gratulere NN med nok en flott rekke lattervekkende selvmotsigelser. Mer av slikt!

Skrevet

HM og BK....

Som noen så fint har nevnt tidligere, så er det vel greit med backup fra hverandre... men det kan vel hende at disse to her er en å samme person??

Skitzofreni??? hmmm.... den ene er enig med den andre, bare litt dårligere å formulere seg!!=) har vel sett noen sånne tilfeller i alle mine år innen helsevesenet... og lider en av en slik sykdom så er det ikke alletide det er enkelt å fordrive dagene, såe... data og bim er vel et meget bra tidsfordriv!!

Get a life!!!

Skrevet

Noen god detektiv blir du nok aldri NN.

Skrevet

Trenger ikke være god for å skjønne dette...

Skrevet

jeg har aldri sett HM som noen andre enn seg selv... :)

hvis hu er måkeskvip er jeg dronning sonja :P

Skrevet

Pass deg nå Vicky, eller så blir du også BM eller meg, i tillegg til Dronning Sonja.

Skrevet

ja det er i grunnen det :)

litt kjedelig at jeg ødela teorien din om at HM og BM var en og samme person kansje... iogmed du har tenkt fælt på det mener jeg.... :P

Skrevet

hehe ja men jeg ER jo dronning Sonja, deg OG BM....

men det er det ingen som har skjønt enda... hehe

Skrevet

Eller var det jeg som hadde kamuflert meg godt, eller BM eller Dronning Sonja eller... Faen nå ble jeg forvirra!

Skrevet

eller var det jeg som ble forrvirret??? haha :P

Skrevet

HALLO!!!!

Er det noen som er dronning her, så er vel det meg........

Skrevet

Jeg tror dere må få noe som heter humor inn i livet deres. Jeg lurer virkelig på om dere faktisk syns at dere er morsom?

Skrevet

jepp vi er kjempe morsomme og skjønner du ikke humoren så er det kanskje du som burde få litt av vår humor inn i livet ditt så du også kan være litt glad... og smile og krig og fred og politikk og sånn :)

Skrevet

Enig med anonym kl 01...

Dette er fjortis opplegg, fatter ikke at det går ann, ikke nok med at de er skravlebøtter på privat basis så må de jaggu meg fylle opp sidene her med piss fra ende til annen... Humor?? Dette ligger desverre ikke under den kategorien.

Skrevet

men ett eller annet fasinerer dere hundre anonyme innpå her da, iogmed dere faktisk leser dette hver eneste gang... haha :)

så dere stiller likt der gitt...

bortsett fra at dere svarer med sure, gretne svar da... mens vi er muntre og blide :)

deres behov er å trøkke andre ned ved å slenge dritt, ikke tør dere engang vise hvem dere er... såååå kan ikke annet enn å le av dere heller da...

Skrevet

Sure gretne svar? Hva vet du om det Vicky? Hva JEG svarer? Det er flere anonyme på denne siden. Og hvis du har fulgt med på noen diskusjoner her så ser du nok det at det er flere enn bare de anonyme som svarer med gretne svar.

Dette er jo tross alt ikke en lystig side heller da, i.o.m at den heter kranglesiden.

Men humor og intelligens har jo en sammenheng da, så hvem skulle forvente at du skjønte det? -Beklager at jeg overvurderte deg ;-)

Skrevet

Nei det finnes ikke mer enn én anonym her inne. Bevis det motsatte.

SELVFÖLGELIG er Herborg og Pukken samme person, men du glemte at jeg ogsaa er den personen.

Jeg, jeg, jeg, jeg og A gir F i hva E (les: anonym) maatte mene om humor. Spennende er det hvertfall, siden du stadig kommer og legger igjen beskjed.

Og Anti-P; er det mulig at det blir saa masse rabalder pga en hilsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...