Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Men kjære Bærkorg Måkeskrik. Var det ikke du som tok deg sånn nær av at en person laget innlegg om hvorfor du skiftet nick? Hva var det du sa nå igjen... -Jo at hun hang deg ut! Så da må jeg jo bare spørre deg, hva er det du holder på med nå?
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Hun hilser til Ballooa fra AntiP. Hva var vanskelig å skjønne med det?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Slapp av anonym..jeg tror de kjenner hverandre de tre..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Det er lett å se hva hun prøver på. Og ja de kjenner hverandre, eller blitt venninner gjennom BIM, men det er Bærkorg Måkeskrik og HockeyMom (som forresten ikke har noe annet enn felles meninger.)
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Er enig med Ms. Måkeskrik i mye ja, dessuten er hun veldig flink til å formulere seg, noe jeg til tider ikke er like flink til.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Mener du anonym over at HockeyMom og Måkeskrik er venninner? Stemmer det HockeyMom? Hvem er AntiParis da? Forvirra.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 HockeyMom og Måkesvip er venninner fordi de er to av de som aldri kommer seg ut herfra etter å ha fått barn, hvis de i det hele tatt har barn. Og kun oppholder seg på kranglesiden fordi de syns det er så festlig å krangle om absolutt alt!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Nei spør HockeyMom. Det kan nok ikke jeg svare på.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Ja de krangler om alt, de snakker nedlatende om alle som de ikke er enig med og de er alltid enig (bra med back up ikke sant Hockey og Måkeskrik). Sikkert flott for deg at hun er flink til å formulere setninger HockeyMom (og gir deg en GOD grunn til å være enig med henne), men det sier jo seg selv av du bør prøve å formulere de selv;)
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 Ser ingen grunn til å lage et nytt innlegg som er nesten identisk om noen allerede har skrevet det. Og attpåtil har formulert seg meget bra.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 Men HockeyMom, det er jo nettopp det du alltid gjør. Hver gang hun uttaler seg om ting, sier jo du alltid akkurat det samme (selvfølgelig formulert på en dårligere måte, men det gjelder jo når du svarer de fleste). Inleggene deres er så og si identiske, utenom at en av dere fikk bedre karakter i norsk enn den andre.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Men selvfølgelig, hun svarer jo alltid identiske innlegg etter deg! Det er jo ikke bare du som henger etter henne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Jeg tviler sterkt på at forholdet mellom Måkeskrik og Hockymom foregår noe annet sted enn i Hockymoms hode igrunn.
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Om det går ann å få bedre karakter enn 6 i norsk, så lurer jeg på hva det kan være. Gjør ikke alltid det, hender at jeg bare signerer hennes innlegg også. Innimellom har jeg lyst til å lage egne innlegg, andre ganger ikke.
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Har aldri påstått at det er noe forhold der. Det er det du som har.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Bra til å formulere seg? Måkeskrik?? Hehe. Når man banner i en hovedoverskrift er dette tegn på dårlig ordforråd mener nå jeg. Å lire av seg fremmedord er kanskje imponerende for noen, men for meg er dere to patetiske kvinnemennesker som kun er ute etter å lage kvalm for alle!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #22 Skrevet 20. desember 2007 Det er bra at du er enig med deg selv, i hvertfall. De fleste her inne har vel fått med seg at Balooa kjenner HI.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #23 Skrevet 20. desember 2007 Ingen vits i å skryte over oppdiktede 6-ere Hockey.
Turid Laila Skrevet 20. desember 2007 #24 Skrevet 20. desember 2007 Har aldri skrytt av en oppdiktet 6'er heller.
Patetica fåkksi Skrevet 20. desember 2007 #25 Skrevet 20. desember 2007 Herregud det er jo nesten ingen her som skjönner ironi jo. Aiiiiiiii !!! Moro hvordan anonym er enig med seg selv, betyr det at anonym og anonym har et forhold? Er anonym en, eller to? Hvis HockeyPukk eller Herlige Herborg skriver noe jeg er enig i, dilter jeg etter dem da, for aa vaere kul? Mmmhh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå