Gå til innhold

Jeg hater noe så inderlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ja , ikke sant :) er da jeg får gjort slike ting vett:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. har kustus på han. begynte med "nei det der er blomst, blomst leker man ikke med" og tok han på blomsten så jentok jeg. fortsatte han gikk jeg bort og løftet han vekk. satt han fra meg og satt meg ned på stolen igjen. gikk han bort til blomsten igjen sa jeg "nei det der er blomst, blomster leker man ikke med" helt rolig men med "streng stemme"

funker. om han ikke hører løfter jeg nå som han har blitt så stor så løfter jeg han til side ser han dypt inn i øynene og sier "det er veldig viktig at du hører på mammaen din. de må du. du får ikke lov og gjør ditt eller datt" funker flott.

og få han til og sove hele natten derimot. det har jeg ikke greid.

Skrevet

---om han ikke hører løfter jeg nå som han har blitt så stor så løfter jeg han til side ser han dypt inn i øynene og sier "det er veldig viktig at du hører på mammaen din. de må du. du får ikke lov og gjør ditt eller datt" funker flott.--- NICE! Ler og ler her jeg ser det for meg...ser ut som om du hypnotiserer lillemannen

Hm.......jeg har greid det helt til nå. 22 mnd snart og har begynt å tulle om natta. Trodde først det var bare tenner, så trodde jeg det var at hu måtte slutte med dupp. Nå har jeg kommet frem til at hun er bare bortskjemt.

Skrevet

haha... kjenner meg igjen i den. det var sånn faren min sa også når jeg snakker om småen sin soving "mortilgunnar, du er klar over at sønnen din liksom har holdt på og få tennner i 8 måender snart? og han er 9 måneder"

da begynte det og gå opp for meg at unskyldingen min ikke var så god lenger....

dette med soving er vanskelig. ihvertfall om man ikke skal la de hyle seg igjæl

Skrevet

*flire* begynte tidlig og varte lenge den tann.......tann.....hva er det motsatte av felling??

Ja,.det er akkurat det .. er like ille å høre på at hun hylskriker alene nå som da hun var ny. Og så har jeg jo de som bor over meg å ta hensyn til..kan jo ikke holde de oppe fordi jeg skal ta en skrikekur på ungen :P

DER har man igjen for å være misunnelig!!! Ha alltid misunt Superglad for at litja hennes ville ligge sammen og kose om natta. Nå som TL min ikke vil annet , blir det for mye av det gode gett :s vil sove :P

Skrevet

ja ikke sant. du ba jo egentlig om det. akkurat som vis jeg får glatt julepapir i morgen. kan ikke klage da vet du ;-)

er babyer nye? det har jeg egentlig ikke tenkt på. "å er det din?" "ja han er helt ny, fikk han for 4 måneder siden, var salg kjønner du"

min skal sove borte for første gang på lørdag. nå kan far få se at det kansje ikke lønner seg og være misunnelig.... haha

Skrevet

Hehe nei,det kan du ikke da... får bare se at gresset er ikke så mye grønnere på andre sida uansett. Forresten,papiret er grønt. Styr unna , det kan jo hende det var noe med fargen som gjør det!

Seff er de nye , nyfødte! Doh :P Hvor bor du? Sier ikke dere at en baby var helt ny hehe..

Oi....første gang og ja...åssen kommer det til å gå tro :)

Skrevet

så grønt julepair er døden... da vet jeg det. var det nisser på?

vi sier jo at barna er nyfødte. men nye sier vi ikke. det har jeg aldri hørt. vi sier at det ern nyfødt eller ett spebarn, eller en baby eller liten. men aldri ny. jeg er oslosk du?

jeg skal foresten begyne og si at han er ny nå. bare fordi folk kommer til og se rart på meg og det liker jeg.

hm.. aner ikke. far er flink han tror jeg. men han har 4 vekkeklokker for og stå opp om morningen (hadde ihvertfall det når vi var sammen) så jeg lurer litt på om han vokner av småen. men det må jeg jo bare stole på at han gjør. det kan jo i grun ikke skje så mye i løp av en natt. han kan være våken eller sove. eller litt begge deler. antar at det blir litt begge deler

Skrevet

Nei,juletrær og hjerter..grr

Trønder æ sjø :)

Hm....tror det er noe helt annet når han er alene og MÅ våkne av småen..håper og tror jeg :D

Skrevet

jeg skal ærlig inrømme at jeg setter en knapp på at dama hans vokner og dytter i han... hehe.. nei jeg kan ikke vri hodet mitt med sånt. der fører ingen ting med seg. for det går nok bra.

skal vi sove?

Skrevet

Nei,ikke no vits i å bry hodet med sånt,men sånn er det nå engang å være mamma og bekymre seg for alt. Hvertfall hvis det er første gang og da..hehe

Sove...hørtes ut som en god ide :D Hvorfor kom du med den gode ideen først? *misunnelig*

Skrevet

hehe... du er gal :-)

sov godt og drøm søtt. vi snakkes håper jeg

Skrevet

Hehe,lærte av den beste ;p

Natta sov godt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...