Gå til innhold

Jeg hater noe så inderlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

glatt julepapir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*sur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;) Skriver under på den. Kjøpt det en gang. Aldri mer!

Skrevet

er det forsjell på hvor glatt juleparpiret er?

Skrevet

hvordan vet jeg om julepapiret mitt er så glatt at du hadde hatet det?

Skrevet

At det sklir når du legger gaven på og skal surre papiret rundt , at det sklir når du prøver å holde det sammen med en hånd og teipe med den andre, og at båndet sklir og bli skjevt når du prøver å knyte :P

Sånn var ikke de andre rullene jeg hadde! Knurr....

Skrevet

hippi! jeg har ikke skli julepapir :P

kansje du bare er overarbeidet og trenger en vil fra pakkene :P

Skrevet

Overarbeidet? Fra pakker? Ved midnatt? Neineinei , det gåkke an :)

Blir ikke det før hvertfall rundt fire på natta :P Det er seriøst skliete asså :P

Skrevet

hehe... ler :-)

det verste er at nå blir jeg nesten litt sjalu fordi jeg ikke har sklitete papir. jeg vil også prøve

Skrevet

hehehe,nå fikk du meg til å le.. Man kan altså bli misunnelig på det meste :D

Skrevet

jepp. misunnelse er viktig. hvor hadde vi vert uten misunnelse?

i en hule uti skogen et sted.

jeg vil sove.... men det er langt og gå helt til sengen. i hvertfall 5 meter

Skrevet

hele fem? Da hadde jeg aldri giddi :D Bra jeg har ny komfy sofa :D

Skrevet

heldigvis har jeg ikke nåd toppen av latskap som er og sitte i sengen og ønske at jeg lå. eller foresten tror jeg at jeg har tenkt den tanken noen ganger...... hehe

ny sofa? din dust. jeg vil også ha ny sofa. eller aller helst vil jeg ha et hus. kan du skaffe meg det? du har jo alt. sofa og glatt julepapir og alting

Skrevet

...og derfor hadde jeg med i ene kufjerten min mange,mange julegavePOSER!

;o)

Tips---tips!

Skrevet

Hehehe... sitte i sengen og ønske at jeg lå.. er det jeg som er overtrøtt eller er du så morsom alltid ?? :D nice den hehe

Jepp,ny sofa :D og tvbord,salongbord og sjenk :D Jeg elsker IKEA og gavekort fra i fjor :D

Skrevet

jeg er altid så morsom, det er derfor jeg sitter her mitt på natten i stedet for og snakke med drømmemannen jeg ikke har funnet enda ;-)

jeg har også noe nytt. helt sant. daten min er ny, 2 uker gammel bare. fikk den til og med :-) fra hjelpemiddelsentralen.... hm.... jeg har mye ny julepynt da. (det er min store svakhet)

får jeg nytt hus eller?

Skrevet

Hehe..... du finner han sikkert ikke midt på natta uansett :D

Er ikke gammel datan min heller,men litt mer enn 2 uker ja.. Men jeg må betale for den!!! Etterhvert ... Nå er jeg misunnelig :P

Ny julepynt er det bare å glemme her i huset. Det jeg allerede har blir jo rasert... :( Ene nissejenta mi mangler en arm,snuffs

Du burde hatt to nye hus :D

Skrevet

har du ikke julepynt? er du ikke riktig navla dame? det går da ikke ann. fra her jeg sitter kan jeg se langt over 20 nisser... men jeg har ingen og dele. men alle butikker har. hvorfor har du ikke julpepynt? *sjokert*

nissejente som mangler en arm gjør ikke noe. hun slår bare et slag for et ikke perfekt samfunn. og det er flott :-) ikke noe og snufse over.

jeg 2 nye hus? :-) du er snill :-)

og at du nå er litt misnulig vier at du lærer fort ;)

Skrevet

e bare sååå eni me deg... kjempegla vi har papp papir på jobben.. tatt med meg litt hjem derifra ja!!!

Skrevet

Det var LURT! Skulle sagt det før :P hehehe

Skrevet

Fordi jeg har ei lita ei som er Grinchens avkom eller verre. Hu ødelegger julepynt!!! Hun har tatt kverken på to Julenisser hittil,en juleduk,og den tidligere omtalte nissejenta. Har bare ikke hatt hjerte til å kaste hu jenta enda.. så søt der hu står med en skistav...

Skrevet

Ta med til meg og :D

Skal kjøpe nytt i mårra jeg! Orker ikke gjøre mer med det glatte asså

Skrevet

var også en ting å bekymre seg over klokka ett på natta... =)

Skrevet

hun jenta de høres litt sardistisk ut... hehe... hvordan greier hun og ødlegge alt? hva med og sette alt høyt opp? pynte fra brysthøyde (om det er noe som heter det)

jeg har en på 13 mnd. men han peker og sier noe som høres ut som pynt. etter at jeg 40 milioner ganger har sakt "nei det er pynt, pynt leker man ikke med" hehe..

forsovit så ble jeg litt skuffet over at du svarte på notinghil sitt innlegg før mitt. jeg ble litt misunlig

Skrevet

Det finnes ikke så mye "høyt opp" her i huset..

Bare i kjøkkenskapet,oppå bokhylla i gangen,og badeskapene. Mye vits med pynt der,eller?? Neh... Tror jeg skal kjøpe noen hyller. Snart. Eller et hengeskap.. hvis jeg orker :) TTT ... har bare bodd her ett år :)

Shit. Så det er den måten man skal gjøre det på? Jeg bare kjefter og da bli hu så redd at hu kaster tingen i golvet , derfor alt blir ødelagt sikkert.

Jeg blir litt misunnelig på at det virker som om du har kustus på ungen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...