Gå til innhold

Hva slags barneklær liker dere IKKE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn er barn!!! Derfor glade farger, som grønt, gult, lilla....Og praktiske myke klær.

Derfor IKKE: dongeristoff, stoff som ikke er tøyelig, fleece er grusomt...

Og ting kan til tider bli vel rosa for meg, men så er jo jeg en sånn en som elsker syttitallsklær og glade farger!! Oransje, brun, gul... Og nøstebarn sine ting er super søte:)

Og synes det ser litt trist ut når småttiser går m dongeribukse, og mørkeblå genser m et eller annet fjollemerke... Det skal de jo sikkert gå m resten av livet, så hvorfor begynne å se snobbet ut i en alder av 5 mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes rysjer og blonder på babyer ser helt grusomt ut. Også klær i så sterke farger at det gjør vondt å se på.Skjønner ikke hvorfor enkelte kler ungen sin i 4 grelle sterke farger samtidig..:) (om det ikke er for å kjenne de igjen på avstand da:) )

Skrevet

Liker ikke sparkebukser til babyer eldre enn 2 mnd. Er ikke så glad i olabukser til babyer heller, synes de er for stive.Enkelte olakjoler er fine. Har fått noen olabukser i gave, men de brukes bare når vi skal bort på besøk. Er ikke så glad i disneyfigurer på klær, men liker Hello Kitty og snoopy. Synes ikke det er så veldig fint med dødningehoder til små barn. Supermann går an på pysjen, men synes ikke det er fint med gensere prydet med superhelter. Skal ikke være mye mønster på klærne, og hettegensere til babyer er veldig upraktisk. Få som tenker på det når de kjøper gaver til babyer! Er ikke så veldig glad i blonder og kraver på bodyer, synes i allefall ikke det passer til gutter!

Liker hjemmestrikka klær i ull, vesla har et sett med bukse og genser i lilla og hvitt, nydelig! Synes også det er fint med hjemmestrikka festdrakter og andre festdrakter til små barn. Enkle striper og noen velourbukser er fint.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg liker IKKE "fjortis" klær til små barn!

Jeg for helt vemmelser hvis jeg ser en kort topp eller en hofte bukse i str 1 år liksom:-(

Ellers liker jeg IKKE merkeklær (gucci, armani osv)..ser bare teit ut når en liten krabbat er kledd i en bukse til 2000kr.

Så liker jeg heller ikke blanding av mange sterke farger på engang, foreks orange, rosa og blått:-(

Er veldig fint med en sterk farge da, men da må resten av antrekket være nøytralt!:-)

Skrevet

på helt små babyer så liker jeg ikke at de har for tøffe klær på seg. liker best at de har baby klær. når de blir en 7-8 mnd så er det tøft med mini voksen klær.

ellers så liker jeg ikke så godt de stripete fra polarn og pyret..

og må si meg enig i dødningshoder... det er IKKE fint syns jeg

Skrevet

Jeg HATER fargekoding av babyer.

Stive ekle stoffer er også ekkelt, og Burberryklær til babyer og barn.

Det er også en fordel at babyene kan bevege seg i klærne.

Jeg liker godt heldresser jeg:)

Nøstebarn er også flott, selv om det meste Lusket bruker er hjemmesydd av økologiske stoffer.

Jeg har dessuten ingenting imot hodeskaller og denslags:)

Skrevet

Det må være alt av rosa klær!! Synes det var fint til å begynne med, men vi fikk jo BARE rosa klær til henne, fra ALLE. Til bursdagen hennes ( i august ) og nå til jul har jeg sagt at jeg ikke vil ha noe i rosa..

( hvorfor er det så lite i RØDT?!!? )

Ellers er jeg heller ikke så begeistret for dødningshoder til de små..

Da jenta var baby likte jeg ikke disse omslagsbodyene med snor, eller "over hodet" body - likte best de omslagsbodyene med knepping i siden.

Liker heller ikke to-delt til babyer... liker ikke når det blir krøllete. Nå som hun løper og er høyt og lavt er det ikke så nøye..

Sikkert mye mer, men kommer ikke på mer i farten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...