Silker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg syns ikke det er noe fint med ullklær i masse farger og mønstere. Klær med masse striper alle veier... Er heller ikke så glad i disse disneyklærne fra H&M, det er mest fordi alle har dem da. Og til slutt, syns dete r stygt med dødningshoder til de aller minste... Hehe,ser at jeg kanskje er en smule sær
smågodt prinsessa Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker ikke sånne skikkelige baby klær.. sparkebukser med bamser på og blonder osv.. blir så altfor søtt syns jeg.. jeg liker at babyene er litt tøffe jeg da:) MEN.. klærna må være behagelige. det er viktig.. men elsker voksen klær i mini størrelser til ungene:) syns det er driit kult,. gutten min har bare sånne tøffe klær..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker ikke dødningehoder og smådjevler og slikt på baby- og barneklær. Og så liker jeg best at babyklær ser ut som babyklær og ikke ungdomsklær i miniatyr. Enkelte hjemmestrikkede klær i sære farger og fargekombinasjoner er heller ikke så fint..
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg er ikke så glad i merkeklær til barn. De brukes i så kort periode så jeg synes det er dumt å bruke så mye penger på de. Hvis vi får det i gave, merker jeg at jeg ofte bruker det lite fordi det er så dyrt at jeg liksom må holde det fint. (er litt koko, men men...)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker ikke klær som er miniatyrer av hva 14-16 åringer går kledd i. Datteren min er en baby, og skal ha på seg søte små klær med blonder og lyserosa sparkebukser... Jeg liker ikke olabukser og olakjoler på små babyer, og som Silker sier, dødningshoder og sånt dritt passer ikke på noen syntes jeg! Liker heller ikke bukse og jakke klær, de sklir bare opp, er mest fan av hele dresser, eller bukse med body. Ikke mye farger og stæsj på klærne.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Superhelter, dødningehoder og flammer på klærne Kamuflasjemønser i alle varianter Stive ekle dongeriklær, voksenklær i miniatyr Prinsessetrykk Nisseklær i alle mulige fasonger (unntatt den pysjen da, om den brukes som pysj)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Glemte festdrakter og Strikkede "bunader"
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Liker ikke voksen klær i miniatyr på babyer jeg da. Syns babyene kan få være søte jeg. Men liker ikke jakker og gensere med hetter på til de minste, er så upraktisk.. Er forøvrig glad i Disney og Hello Kitty.. Kjøper mye klær på HM
Den drygaste Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 liker ikke hjemmestrikket dåpskjole, og er ikke så glad i krager til de aller minste, de kommer bare i veien! utenom det er jeg frelst på dongerikjoler og kåper til min datter. syns hun er sååå fin i det!
ana baroma Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 he, he, da jeg så overskrifta tenkte jeg automatisk på alle de dressene jeg arva etter storebror som er lagt vekk etter en gangs bruk. De har en vanvittig upraktisk knappesystem som gjør at man må ta av hele stasen for å skifte en bleie... Ellers synes jeg babyer skal få være nettopp det:) Så jeg liker ikke så godt voksenklær i ministr.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Barne-/babyklær med rysjer, blonder og annet dill... er heldigvis lite sånt til gutter. Jeg er heller ikke så glad i klær med veldig knalle farger og "kreative" mønster. Liker det enkelt, stilig og gjerne litt tøft.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Klær med blonder, velourklær (minner meg om gulp), mørke farger i kombinasjon blått, rødt, brunt, gult, oransje osv. typisk slike utdaterte klær. Syns ikke så mye om selskapskjoler heller eller tykke ullklær som ser ut som man har funnet på loftet. Liker faktisk litt mer slike fjortis klær på jenta mi.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Ja også krager, fysj noe så upraktisk og ser ubehagelig ut også. (snuppa skal ha det på bodyen til juleklærne, men passer ikke i det daglige.)
År og dag Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Ja, ja, likte heller ikke dødningehoder, flammer og superhelter, men nå er gutten snart 4 år, og hva liker han? Selvsagt det mamma ikke liker. Så jeg har kapitulert, og jeg kjører en overlykkelig unge til barnehagen de dagene han får ha på seg klær med diverse lite koselige motiver (jo mer skummelt, jo bedre). Det er noen kameler å svelge når man er mamma, ja.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Ingen dødningehoder Ingen disney motiver Ingen bamser, kan strekke meg til bildet av en giraff. Ingen ekle dongeribukser Ikke tykke uttrommlede collage jakker. Liker danske merker som molo, ida t, wheat, miniature osv. ispedd det lille av lindex (bare de 0-1 år klærne )en kan få uten dødningehoder og bamsetrykk. Kanskje en joggings fra HM. Ellers liker jeg noen av mexx klærna, og en del fra po.p. Og bittelitt fra Bennetton. Ellers elsker jeg alt av lin. Klærne må være gode å gå i, ingen stramme ubehagelige klær. Blir mye ulltøy nå på vinteren, men ikke fordi jeg syntes det er så fint, men veldig praktisk og varmt.
WP-TLogPeanut Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 Eneste jeg ikke liker,må være sånne typisk hjemmestrikka gensere,type Mariusgenser. og slike 70talls som de har inne på Lindex nå.. Ellers liker jeg ganske variert stil på småbarn Både dødningehoder,blonder og hello kitty
OsloMor Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 Alt av fleece (ullfleee er akseptabelt) og velour, bamseapplikasjoner er også stygt. Styggest på gutter er spiderman-ting og på jenter er det neon-fargede klær (FYSJ!) i velour stoff. Selv elsker jeg utseendet på mange av hm-klærne og synes nøstebarn har fine ullbukser f.eks.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 jeg liker: dødningshoder babklæ speielt hele drakter. marineblått ull klær. disnyemotiver liker ikker jordfarger strikka ting som ikke er ull olastoff supermann og slikt. reima
OsloMor Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 He-he, reima er ikke akkurat fryd for øyet nei, men veldig praktisk da:-)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker ikke overdeler med hette på (uten om yttertøy selvsagt). Den er bare i veine, og kan i værste fall være farlig og føre til kvelning... Knapper og ting på ryggen på babyklær liker jeg heller ikke, for det er ubehagelig for de som bare ligger. Jeg liker ikke stive klær som hard dongri.
Mamma2OO5 Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 klær med dødningshoder og skjeletter for den saks skyld! Noe så smakløst. Babyklær fra hennes med stooore bamser på. Babyklær med hette...litt upraktisk. Ullklær strikket med slikt fargerikt garn. Ellers er jeg heller ikke så begeistret for disney selv, men har et eller to plagg. Er jo søtt også
meg & to små vampyrer Skrevet 19. desember 2007 #22 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker ikke: -klær i pasteller, HATER rosa og lyseblått -klær med disneyfigurer eller kamuflasjemønster på -klær med blonder -hetter og tull Jeg liker: -klær med pene, klare eller varme farger -ulklær, gjerne røde, grønne -retroklær
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 jeg liker IKKE; dødningshoder svarte klær på små barn hetter! Uff... alltid i veien.. Er ikke sånn super glad i disney jeg heller.. med unntak av ole brumm.. han syns jeg er nydelig! "voksen" klær på babyer.. Liker best myke gode klær, og snekkerbukser. Elsker POP!! Handler mest der! og har en del Benetton! =) Og HM har mye greit da! =)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #24 Skrevet 19. desember 2007 Elsker alt som er lyseblått da! har MYE lyseblått!! =) nydelig syns jeg! =D
*Minnie Mus* Skrevet 19. desember 2007 #25 Skrevet 19. desember 2007 billig-kamuflasjefarger fra cubus liker jeg ikke spiderman, superman og andre superhelter liker jeg ikke (men kapitulerer innimellom) i det hele tatt stygge figurer liker jeg ikke, men synes dødningshoder kan gå an hvis resten av klærne står til. elsker olabukser jeg da og mariusgensere er veldig pop her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå