Thunderstruck Skrevet 19. desember 2007 #26 Skrevet 19. desember 2007 Man er moden nok til og få barn når både mamma og pappa hjelper like mye til med både mat,bleieskift,legging og alt som hører med! Synes ikke fedre som ikke kan gjøre noe av disse tingene er moden nok til og få barn!! Ser mange mødre her nne klager på mann/sambo som ikke hjelper til osv,og da er de ikke moden nok for barn synes jeg da..
FanteGuri Skrevet 19. desember 2007 #27 Skrevet 19. desember 2007 Å være moden mamma, er ikke det samme som gammel mamma. Når man er moden mamma er vanskelig å si. Man kan tro man er moden, men ikke er det. Søstra mi trodde hun var moden for å få barn når hun var 20 år, og planla derfor å bli gravid. Hun fikk en sønn, som ikke ville ta puppen, og det ble mye styr med amminga før hun gikk over til mme, ungen hadde kolikk og hun gikk i svangerskapsdepresjon. Hun ser nå at hun takla dårlig å bli mor i så ung alder.. Jeg var 28 da jeg fikk datteren min, og jeg føler faktisk at jeg godt kunne ventet et par år til, men angrer selvfølgelig ikke på at jeg nå har fått denne fine jenta! Synes egentlig man begynner å bli litt gammel for å få barn når man er over 40 år, men, men.. Skjer det så skjer det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå