Gå til innhold

Noen med IKM i uke 2?


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi må nok det gitt! Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 9. eller 10. januar - VIL at det skal sitte denne gangen:)

 

Skrevet

lykke til for alle dere andre her inne som er så heldige med EL i romjulen...

 

hmm.. ok, da får jeg la være å stresse - men lettere sagt enn gjort.driver en spesialforetning og nå i tiden før jul koker det hos oss og hodet mitt kretser kun rundt jul i foretningen.. hehe.. lett å stresse ned da ;)

 

men romjulen fri så da blir det null stress, masse kos og hygge for meg og min kjære ;-)

 

tenker på dette med alkohol i romjulen. det være eks. vin/øl. Er det ille for meg som prøver rundt EL tider å drikke litt? hva med han?

Har dere tenkt noe på dette vedr. dere selv?

 

lykke til alle dere :)

Skrevet

Hei:)

 

Du må nesten bestemme selv om du vil drikke:) Men, man skal egntlig ikke drikke om man er prøver! MEN som mange sier, man kan jo ikke stoppe å leve heller! Jeg selv har EL nå disse dager og skal holde meg langt unna alkohol:)

 

 

Skrevet

Melder meg på her jeg:) Har el lille julaften/ julaften...Det var rart å skrive...føler ikke jul er så nærme:)

men iallefall så havner jeg i skillet mellom uke 1/2 så titter innom begge plasser:) Ikm blir en gang mellom 6-8 jan.:)

Skrevet

Lykke til:) Håper det kaffer for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...