*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #26 Skrevet 20. desember 2007 Ja, vi må nok det gitt! Hehe
♥Babyklar♥ Skrevet 21. desember 2007 #27 Skrevet 21. desember 2007 IKM 9. eller 10. januar - VIL at det skal sitte denne gangen:)
miobell Skrevet 21. desember 2007 #28 Skrevet 21. desember 2007 lykke til for alle dere andre her inne som er så heldige med EL i romjulen... hmm.. ok, da får jeg la være å stresse - men lettere sagt enn gjort.driver en spesialforetning og nå i tiden før jul koker det hos oss og hodet mitt kretser kun rundt jul i foretningen.. hehe.. lett å stresse ned da men romjulen fri så da blir det null stress, masse kos og hygge for meg og min kjære ;-) tenker på dette med alkohol i romjulen. det være eks. vin/øl. Er det ille for meg som prøver rundt EL tider å drikke litt? hva med han? Har dere tenkt noe på dette vedr. dere selv? lykke til alle dere
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #29 Skrevet 21. desember 2007 Hei:) Du må nesten bestemme selv om du vil drikke:) Men, man skal egntlig ikke drikke om man er prøver! MEN som mange sier, man kan jo ikke stoppe å leve heller! Jeg selv har EL nå disse dager og skal holde meg langt unna alkohol:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 22. desember 2007 #30 Skrevet 22. desember 2007 Melder meg på her jeg:) Har el lille julaften/ julaften...Det var rart å skrive...føler ikke jul er så nærme:) men iallefall så havner jeg i skillet mellom uke 1/2 så titter innom begge plasser:) Ikm blir en gang mellom 6-8 jan.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #31 Skrevet 22. desember 2007 Lykke til:) Håper det kaffer for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå