Gå til innhold

Noen med IKM i uke 2?

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil slå følge?:)

Jeg skal ha rundt den 9 Januar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har IKM uke 2.. ustabil syklus, men tror jeg har ikm i slutten av uka. Denne gangen skal det sitte! Skal begynne å leite etter EL på julaften. Vet du når du har EL? jeg er i 5pp, ser du har prøvd lenge.. håper det kan sitte for oss begge denne mnd!

Skrevet

Hei:)

Skal ha EL til uka:) Trur den kommer julaften.. Hehe! Du da?

Skrevet

Jeg aner ikke.. men den kommer vel i romjula en gang.. hehe. Jeg vil teste posetivt i uke 2!

Skrevet

Da satser vi på at du og jeg tester posetivt i uke 2;o) For nå er det jammen meg mange som har testet posetivt..

Skrevet

Ser du er fra Skien:o) Vi bor i Kragerø!

Skrevet

ja, det er det, får håpe det blir vår tur nå! Bor dere i Kragerø ja! Er dere der fra eller? Vi bor i skien men jeg er fra stathelle.

Skrevet

Nei, vi er fra Drammen:)

Skrevet

Ja, rundt 7.januar en gang..:) EL rundt julaften tenker jeg:)

Hvor holder dere til? og hvor gamle er dere?

Skrevet

Jeg er 20, og bor i Telemark! Men bor i Buskerud engang etter nyttår tenker jeg;o) Om jeg får jobben der da!

Du da?

Skrevet

Hedmark, 24 år:) Nesten akkurat fått meg fast jobb, så er litt usikker på om jeg tør å prøve enda.. hehe...

Skrevet

Skjønner:)

Skrevet

Skien i Telemark og er 22 år. De kan ikke si noe på om du blir gravid selv om du akkurat har fått jobb.. har du lyst på barn så er det bare å kjøre på :) Da har du hvertfall jobben en jobb å gå til når du er ferdig med mammaperm. Oppdater underveis åssen det går med dere denne pp da :)

Skrevet

ja, jeg har IKM ca. 13.01, altså helt på slutten av uke to :)

er i 2pp, men håper at det klaffer alt nå :)

ikke helt kontroll på syklusen enda, men regner med EL i romjulen en gang. tenker sånn at jeg er heldig som har EL i romjulen. Da har vi fri begge to og da også ekstra energi for å få det til å klaffe. ;) til å orke til rett tid! Hadde det vært nå, hadde jeg ikke orket stort... masse jobb i dagene før jul.....

vet dere noe om hvordan stress kan påvirke???

lykke til alle sammen!

Vi i uke 2 gjengen får følge hverandre :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan stress kan påvirke..Lurer på det samme selv. Jeg tror på at vi med el i romjulen er heldige, og at det vil klaffe! Lykke til til deg også :)

Skrevet

Melder meg på her jeg;)

Jeg har EL rundt 28. desember og IKM rundt 10. januar. Håper jeg slipper å gå over i 14 pp. Krysser fingrene for oss alle, og litt ekstra for Silje. Virkelig din tur nå snuppa!

Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

Jepp..IKM den 13.

er i syden då:)

Skrevet

miobell

Håpe dt klaffer for dere da! Ja, stress kan påvirke å bli gravid. Så prøv å ta det med ro;) Hehe!

Skrevet

*dreamer* - 13pp, 1SA

Du er alltid så snill du snuppa! Vi har nesten IKM samtidig den mnd vi da.. Hehe! Sikkert fordi jeg *hoppet* over en mens og en EL!

Håper virkelig det klaffer for deg å snuppa mi:)

Skrevet

vilha1t 2.pp

Håper det klaffer for dere mens dere er i syden:)

Skrevet

*Silje*spiresnart?*20pp

Det er du og snuppa mi! Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere denne mnd. Det fortjener du så sinnsykt! Gøy at vi har ikm omtrent likt:P Er nok fordi du "hoppet" over en mens ja. Når begynner du EL-testingen da?

Klemme:)

Skrevet

JEg har ikke fått kjøpt:( For det gikk litt mer penger den helga vi var i Oslo enn vi trudde! Så nå har vi akkurat nok til bensin inn og hjem igjen fra mamma! Hehe!

Så vi må nok bare treffe denne mnd:p

Skrevet

Uff så synd:(

Men da er det jo bare å sette i gang annenhver dag da:P For denne mnd SKAL det bli spire på dere!

Skrevet

Ja. Hehe! Men trur jeg har EL den tiden vi er hos mamma og de! Haha! Og skal liksom sove vegg i vegg med lillesøster og mine foreldre.. Syns jeg ser det!

Skrevet

Haha!;P Ja da må dere finne på noe lurt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...