Gå til innhold

Kan det være sant???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liljen: Det var ikke kjekt da.. Ta en ny test om mensen ikke kommer i løpet av 48 timer:) du var nok bare litt tidlig ute skal du se:)

Tusen takk til dere begge:) Ros: Gratulerer så mye med graviditeten! Tenk at vi har startet et svangerskap begge to.. Er nesten ikke til å tro:)... Helt magisk!

Mensen har ingenting her å gjøre! Har sendt den på jordomseiling i hvertfall ett år, og der er din også påmeldt:)

Vi ER faktisk GRAVIDE!!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for oppmuntrende og trøstende ord;O)setter pris på slikt....

jeg tok en sånn test fra helsekosten to stk for 99, (begynner å lete etter unnskyldninger no)men kjenner du til disse?

er veldig gla på dine vegne, utrolig altså;O)

du får sende masse babystøv til oss andre, sender deg/dere masse juleklemmer

Skrevet

:) Det går nok fint skal du se! Hvis det skulle vise seg at du får mensen blir det bare nok en pp med masse god sex;) Hehe, se positivt på det heller du:) (lett for meg å si som sitter her gravid, men jeg mener det:) )

Jeg har aldri hørt om disse testene, men jeg testa jo ikke positivt før 3 dager etter forventet IKM. Tror rett å slett du bare må ta tida til hjelp:)

Tusen takk, gleder meg til du også snart kommer over på 1.trim:)

Sender masse babystøv og juleklemmer ****************************************************************************************************************************************************************************

(Denne pp. tenkte jeg ikke over at vi prøvde å bli gravide, lå me beina høyt i en halvtime etter sex og koste oss sammen:) Nyttige tips som hjalp for meg:) )

Lykkelykke til:)

Skrevet

Hei isi* :)

Tror du må slette noen meldinger i innboksen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...