Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 God morgen! Jeg mannet meg opp til å ta en test i morges! Til min store overraskelse var den svakt positiv, men absolutt positiv. Jeg ser liksom at streka er der selv om den er svakere enn den andre streka da.. Testen ser liksom positiv ut. Hvordan er det med billigetester? Kan jeg stole på den selv om den er svak positiv? Har jo gått vertfall 2 dager over IKM.....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 God morgen å Gratulerer så mye=) Testene ligger ikke ute for salg om de ikke er godkjente=) Såe... et stille gratulere fra meg på morgenen, får en flott jul med en liten hemmelighet du da=)
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk;) Tørr liksom ikke slippe jubelen helt løs enda, men det er jo to streker der.. Tror jeg må teste fredag morgen før sambo reiser bort i hele helga!... Han er helt forvirra stakkars. Testa jo negativt på lørdag, så vi tenkte igrunnen ikke mer over det.. Helt til jeg plutselig fikk en svak test i dag:) Har ingen flere igjen hjemme, så får bare håpe på det beste:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hehe... kjenner til den gitt=) Og jubelen kommer vel når testen bli enda sterker=) Lørdag var val noe tidlig og teste uansett... hehe=) Løp og kjøp da så får du teste noen ganger til frem til og så kan jubelen komme=) lykke til!!
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Hehe, ja jeg er vel ikke en av de mest tolmodige jeg kjenner:) På lørdag hadde jeg forventa negativ test, og hadde igrunnen det i dag også! MEN:):) Jeg tror jeg skal klare og holde meg til i morgen før jeg tester på nytt. Tar det etter eksamen tror jeg=) Hvilke tester er best og bruke? Jeg skal ikke bare heller bestille time hos legen for blodprøve graviditetstest? Får sikkert komme opp i dag da...
madisen Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 CB er like troverdige som blodprøve hos legen. Gratulerer forresten :-)))
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 gratulerer så masse.... ta en cb digital da slippper du og gyde strekene.... den lyser det bare mot deg.... ' men d er ikke noe tvil om at du er gravid hvertfall:)
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk=) Nå kan vi følge hverandre på veien "håper-så-sterkt":) Hvor langt er du på vei nå? Ser ut som jeg er 4 uker og 4 dager=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Tålmodighet er en dyd.... sier det, jeg eier da ingen dyd.. hehe=) Skjønner veldig godt dette med å ikke klare å vente, men til i morgen klarer du=) Bare tenke på det at desto mer du drikker i dag og om du tarendaen, før ikm så vil den kanskje være svakere en stund..(kanskje) Ta en ny om to dager (vanskelig vanskelig) hehe... Men da skal hcg ha doblet seg og testen vil bli sterkere=) De beste er jo Clear Blue Digital (gravid/ikke gravid) De er ømfintelige og de gir ingen mulighet til tolkning av streker.. det er enten eller, men alle tester som er i butikkene er godkjende så alle skal være like sikre, det er bare noen som må ha høyere innhold av hcg for å slå ut=) Du kan levere inn urinprøve hos labratoriet på legekontoret ditt, da får du svar med en gang.. blodprøve tar noen dager. men husk at den urinprøven på legesenteret er ikke så ømfintlig som QR for eksempel.. jeg fikk pos hjemme (QR)-onsdag (svaaaaak). negativ på legen torsdag men positiv hjemme igjen lørdagen.... prøv å vent noen dager du=) ble langt dette=) Nå drar jeg og får satt inn noen egg=)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 hei hei... jeg er ikke gravid... jeg var for ikke så lenge siden, men dette ente i en sa... men men sånn er d... men jeg har på følelsen at jeg får en positiv test om noen dager... har akkurat de samme symptomene som sist... så da kan vi følge hveradnre hvis den blir positiv.. hehe:)
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2007 Hehe, ja DET skal bli veldig vanskelig!! Men er det slik at jeg kan teste på ettermiddagen i morgen eller skal det helst være morgenurin? Skal prøve og drikke minst mulig - i går drakk jeg veldig mye. Kan være det har noe med det å gjøre at testen ble så svak? Jeg skal kjøpe clearblue digital etter eksamen i morgen! Snakk om å pine seg selv gjennom eksamen da.... huff:) For ett slit:) Skal prøve og vente. Kjøper 2 for sikkerhetsskyld. Dersom den ikke blir positiv i morgen kan jeg jo ta en på fredag for å få bekreftet graviditeten! Jeg tror jeg tar meg den frihet til å si at jeg faktisk ER GRAVID:):) For streka er jo der. Er egentlig ikke så veldig svak. Hehe, tok nemlig bilde av testen, og der seg man det veldig godt:) Jippi!! men skal selvfølgelig teste en gang til for å få det helt bekreftet! Merkelig dette.. føler mensen kommer når som helst, men den gjør jo ikke det! Tenkt jeg som kjøpte tamponger i går.. =) Tanta er ikke velkommen på 1,5 år her hos meg=) vi skal til østen i 3 uker over jul. Og rett etter jeg kommer hjem kan vi gå på ultralyd og se om det blir gutt eller jente!=) Studiene skal klares selv om jeg er gravid=) Passer fint å få en liten spire i august=) Bare 2 små år igjen med studier da=) og god tid til å lese til eksamenene=) Sambo er så herlig=) Han er så glad, men tårer ikke helt slippe seg løs, og får litt vondt i magen=) Hehe, vi er vel to av de som skriver ganske langt her inne:) Kjempemasse lykke til med eggene! Tenker på deg=) Håper det går bra og at du også snar kommer inn på 1.trim=) Jeg har nemlig lurt meg inn der allerede=) Dette går fint skal du se:)
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. desember 2007 Oi.. Det hadde jeg ikke fått med meg.. Beklager! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg:) Siden du allerede har vært gravid, vet du jo litt hvordan det føles=) Håper du er gravid nå=) Det er så merkelig.. Jeg har bare klødd på brystene denne pp, og har ikke hatt noen andre symptomer. Før det begynte å "stikke" i underlivet på mandag (og gjør det fortsatt) og har akkurat som mensmurringer... I 1. pp følte jeg meg veldig gravid, men var det jo ikke. Er vel noe med at vi klarte å slappe av denne pp, og at jeg lå med rumpa høyt etter sex slik at sædcellene fikk strømme til egget=) "bare" 2 pp, og gravid.. fantastisk jul i år!=)
2 fine små Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer til deg! Du hoeres gravid ut ja. Jeg kan ikke noe om billigtester, men test er test tenker jeg da.... =o) Kos dere videre.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Jeg testet positiv i går !!! sitter her og trur likssom ikke det er sant .. Jeg tok en cb digital rett etter jobb i går (ikm søndag) og der stod det gravid!! Så hadde jeg også en vanlig cb var på juleforestilling med jentene mine og da jeg kom hjem tok jeg like greit den testen også..et klart blått kryss!! så da er det vel ikke tvil.. Sambo dro på sjøen i går..så han fikk vite det på melding..ble bare sånn siden han er sjømann og reiser til utlandet.. sa han skulle ringe meg, men da ble han så belkymret og ville jeg skulle skrive hva det gjaldt i det minste..så da ble det på sms hehe.. Mine to jenter er med en annen far da..så blir første vår unge ilag Er sååå glad, men greier knapt å tru det.. Så gratulerer så masse til deg!!!!
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. desember 2007 Åh, så koselig! Tusen takk! Gratulerer så mye til deg også=) Sambo reiser på fredag, så jeg blir alene nå i noen dager... vanskelig det der. Heldigvis fikk han vite det før han reiste bort=) Jeg er også kjempeglad, men det er veldig vanskelig å tro!...Jeg har ingen barn fra før, så det er ekstra spennende med første svangerskap!... Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg liksom:) Nå kan vi følge hverandre på ferden:) Lykkelykke til:) Dette går bra skal vi se=)
Fullrulle86 Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 kjøp cb-digital NÅ!!! ingen grunn til å vente til i morgen! er det det minste spor av hcg i urinen vil den lyse opp GRAVID!!!!!
liljen Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 gratulerer så masse;O) jeg går å håper time for time...IKM i går....vet ikke om jeg tør å teste ennå....
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk;) Er bare å hoppe i det! Selv ventet jeg til 2-3 dager over IKM etter den negative testen på lørdag, og det gikk jo strålende:) Ta en test og gi tilbakemelding om hvordan det går da vel:) Lykke til:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 ÅÅHHH gratulerer SÅÅ mye.... Jeg sitter her å har så sykt lyst å teste.... Føler meg gravid men er veldig redd for at det er spyken.... Eller mest det store ønske!! Har ikke IKM før på søndag... Gratulerer så utrolig mye. Det klarer du vet du.... Vi er også klar for ett lite nurk nå så tar jeg de tre siste årene på studie etterhvert. Han har fast god jobb... Åhh s¨utrolig gøyå høre for deg!!! Håper jeg følger på!!! Gratulerer så mye!!
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk:) Synes du også skal ta en test, men er bedre å heller vente litt ekstra enn å bli fortidlig skuffa slik som meg som testa negativt på lørdag... Hvis du klarer det, ville jeg ventet til mandag:), men ja.. det er VELDIG VANSKELIG!... Ja, jeg har 2 år igjen av skolen etter nurket er født, og det skal vi nok klare=) Sambo kan ta ut pappaperm under eksamenene mens jeg går på skolen det første året. Det er veldig greit=) Han har fulltidsjobb, så nå er det bare å spare opp de pengene vi kan før storinnkjøpene skal gjøres:) Tusen tusen takk:) Håper du også kommer inn på 1.trim veldig snart:) Koselig å høre fra deg:) Send meg en pm om hvordan det går med deg=)
Baby-i-magen Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 gratulerer så mye:) selv lykelig gravid i uke 19,med andremann:)
babyimagen!! Skrevet 19. desember 2007 #24 Skrevet 19. desember 2007 tjoho! gratulerer til deg! jeg har også testet positivt i dag. nå håper jeg bare at dette går bra.......! masse mensmurringer- så er livredd for at mensen kommer.............
liljen Skrevet 19. desember 2007 #25 Skrevet 19. desember 2007 yes....eller NEI... da tok jeg en sånn billig stav sak test fra helsekosten, to stk for 99, den viste kun en strek-ble så lei at den gikk rett i søppelen, så no sitter jeg her å lurer på om det kan være kommet en strek til...(man blir gal av dette her faktisk...) så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå....neg test og ingen menstruasjon,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå