Gå til innhold

Er dere med jenter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

dersom noen ammer så skal en jo helst ikke gå bevisst ned i vekt da det blir utskilt gift som går i melka. syns det er litt feil forum å opprette en slik tråd jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gjerne med:0)

Har startet treningen, men går ikke ned et eneste kg:0( (spiser jo sunnere også så sjønner ingenting) Litt motivasjon hadde vært TOPP:0)))

Skrevet

Hei jenter!

Da er vi 37 stk!! Så moro!!

Har kommet et forslag fra en på skravle at vi lar denne tråden foregå på slankedebatten, da det er lett at den forsvinner på skravle og småtroll.. Dette skjer ikke før 2. januar, må prøve å få med oss fler først :)

Men legger ut påminnelser på disse sider for det!!

Skrevet

Jeg er med!! så herlig! jeg begynner på helsestudio etter jul og har også planlagt å forandre kostholdet mitt veldig.. flott med en sånn tråd da!! jeg gleder meg!!! =D

Skrevet

flott jenter, nå nærmer vi oss 40!!

Skrevet

Jeg er ogsaa med! Skal gifte meg til sommeren, saa jeg trenger aa bli kvitt noen overfloedige kilo. Begynner trening og SUNN SLANKING. Altsaa kutte ut soett og spise (enda) mer fukt & groent. Fint med litt motivasjon her ja!

Skrevet

For noe tøys. Hvor har du det fra?

Det stemmer såvidt jeg vet kun hvis man underernærer seg selv i den grad at kroppen begynner å bryte seg selv ned for å få nok næring. Tror ingen av disse her inne har tenkt å sulte seg. Det er TRIVSELSvekt det er snakk om.

Skrevet

Elinsa:

Jeg kunne ikke sagt det bedre!!!

Er heldigvis bare 1 av 43 stk som ikke har skjønt poenget her da!!

Sunn livsstil = trivselsvekt og ikke en diett!!!!!! Godt det er fornuftige mennesker her Elinsa ;)

Skrevet

Jeg er helt klart med.:)Har som mål og gå ned 15 kg.

Skrevet

Er med=)

Har beegynt så smått å trene allerede, men setter igang for fullt etter nyttår=)

Skrevet

Hmmm, jo tror kanksje jeg skal prøve å slenge meg på noe sånt. Vil gjerne ned en 5-8 kg, men mest egentlig bare bli litt sunnere igjen og komme meg i form og stramme opp, kiloene er ikke det som teller mest. Og jep, først skal det fråtses! ;-)

Skrevet

Så bra! Ja, dette er ikke en streng diett, men sunn livvstil.. Og alle finner selv ut sin egen metode.. (Og vi kan jo tipse hverandre)

Vi er nå oppe i 45 stk, dette blir inspirerende.. Men som sagt, jula kommer først, hehe...

Bare 4 dager igjen nå jenter!!

Skrevet

Jeg er også med:)

Skrevet

Hei vennen..

Du fikk meg til å sjekke disse sidene du :) Kommer til å bli avhengig, som med BIM jeg nå.

Men tenkte jeg skulle dytte tråden din litt jeg..

Klem klem

Skrevet

God morgen jenter!!

Da har vi nådd 50 stk!! Flotters!!

3 dager igjen til jul, fremdeles god førjulstid!! ;)

Skrevet

51, for jeg vil være med jeg også:)

Skrevet

Jeg er også med! Gleder meg allerede! Vil helst ned 20 kg, men setter et mål på 10 først.. ;)

Skrevet

Heisann jenter!!

Olebrumm19 på skravle har laget en egen side til oss!! Den er helt super!!

Sjekk ut: www.piczo.com/trivselsvekta

Så da går vi inn der istedet..

Husk å dytte litt på denne så fler melder seg på da! Nesten 60stk er vi nå... Moro!!

Skrevet

Jeg melder meg også på:))

Trenger og bli kvitt 10-15 kilo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...