Gå til innhold

Er dere med jenter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 2. januar skal jeg begynne "det sunne liv" og finne trivselsvekten.. Ikke en diett, men en livsstil..

Hadde vært morsomt å ha en vektdag hver mandag, og se hvor mye vi har gått ned.. Litt motivasjon liksom..

Vi kan jo kalle det "trivselsvekt tråden"...

Hver mandag er det første mann som har veid seg som legger et innlegg som alle svarer på og så kan vi motivere hverandre og støtte hverandre.. Husk å ha overskrift "trivselsvekt tråden"

ER det noen som er med på dette???

Og ps.. Vi skal koooose oss i jula først, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er med??

Fått med meg to på skravle.. :)

Skrevet

Jo, jeg er med! Jeg vil tilbake til trivselsvekta mi!!! Skal kose meg godt i jula, men fra januar blir det sakte, men sikkert lagt om til en annen livsstil;)

Skrevet

Flott!!

Ja, vi kan ikke forvente underverker med en gang, men hvis vi støtter hverandre skal vi nok klare det!!!

Og, selvfølgelig skal vi kose oss i jula først, nam nam. De sier jo at det er mellom nyttår og jul man legger på seg, ikke mellom jul og nyttår, tjihi....

Skrevet

Supert! Da er vi 6 hittil, må få med flere :)

Vi får dytte i vei... ;)

Skrevet

Vi lar tråden foregå på skravle, så får vi med oss flere.. Men meld dere gjerne på her!! :)

Skrevet

Jeg er med..Trenger litt motivasjon..:)

Skrevet

Jeg er med!!! men jeg begynner å trene før nyttår da.. men skal selvfølgelig kose meg i jula:):)

Skrevet

Så flink du er :)

Skrevet

prøver:) har begynt allerede.. har begynt på sånn mor/barn trening på elixia.. veldig god trening for rygg og mage og bekken osv.. deilig!!

Skrevet

Det tror jeg på!! Skal begynne på treningstudio i januar.. Da er mini 4 mnd, og jeg føler meg trygg på å ha han på barnepassen...

Skrevet

Ja jeg var litt skeptisk første gangen.. men jeg trilla ned (tar ca 20 min å gå) i vogna.. så da sovna han på turen ned.. og sov gjennom hele treningsøkta..og nå syns de barnepasserne at det bare er stas at vi kommer, for han sover jo uansett:)

Skrevet

Vil bare oppmuntre dere til å begynne på mor og barn trim, det er skikkelig god trening! Jeg har gått på det i hele høst, og har virkelig fått fart på kroppen, nå er det blitt slik at jeg føler meg uvel hvis jeg ikke får trent noe en uke :)) Deilig! Lykke til da, damer!

Skrevet

Er det jeg håper med min også.. Trener i salen for meg selv den første tiden tenker jeg, og da ser jeg jo vogna hele tiden utafor barnevakten, og han er jo oppdratt til å sove med litt lyder, hihi

Skrevet

Ja.. men det var syyyyykt hardt da.. merka at jeg har vært lat i 9mnd for å si det sånn:)

Skrevet

Synes det var/ er hardt jeg og, men det blir litt lettere for hver gang.. Instruktøren mener i allefall vi har forbedret oss mye siden vi begynte, godt å høre det da..

Skrevet

Nå er vi 15 jenter, flott!!!

Skrevet

Ja det blir kjempe bra dette!! Gleder meg:):)

Skrevet

Yes, bra initiativ adrian er gullet mitt =). Dette blir jeg med på. Fødte riktignok for 1 uke siden, men kan jo begynne sakte. Har merket at jeg har litt dårligere matlyst, så det passer meg perfekt. Kan ikke trille ennå, så det blir litt dårlig med det fysiske enda.

Gleder meg, dette blir spennende :o)

Skrevet

Ååå så gøy!! Får jeg blir med?? Jeg skal gifte meg til sommern og vil tilbake til trivsel-vekten før det!! Så etter nyttår SKAL jeg forandre livsstilen! Kjempebra idé dette da! :)

Skrevet

Jeg er med! Skal finne frem gamle kunnskaper fra Grete Roede kurset jeg gikk på for to år siden. Da gikk jeg ned 32kg og lyktes å bli gravid etterpå. Nå må altså sv.skapstillegget bort ;-)

Skrevet

God morgen jenter!!!

Da er vi oppe i 23 som er med!! Supert!! Vi får holde tråden oppe i jula da, så det er mansge fler som er med.. Jo flere, jo bedre!!!

God førjulstid jenter!!

Og milla+1 jente: jeg skal også gifte eg til sommeren, og kjolen er kjøpt inn før graviditeten.. Men... Skal selvfølgelig holde vekta etter at jeg er gift også da, husk det!! hehe...

Skrevet

pusher denne til toppen og håper vi kan få med flere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...