Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 jeg har ønsket meg en ting av han i år. En elektrisk fonduegryte med raclette. Jeg fortalte han i hvilken butikk han skulle gå i og hvor i butikken den lå. Han har fått i jobb å handle bare min gave i år, alle andre gaver har jeg tatt hånd om. Han presterer å ringe meg å si at det ikke finnes noen elektrisk fonduegryte der. Neivel sier jeg da og begynner å lure på om jeg har tatt feil. Så kommer jeg hjem og der ligger en pose med gave i, som garantert er til meg fra han. Fra helt totalt feil butikk. Ble skikkelig irritert og skuffa. Så nå håper jeg virkelig ikke han har kjøpt noen fonduegryte i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg har samme inkompetente kjæreste...han er elendig på gavefronten. Mens jeg planlegger en mnd i forvegen så løper han ut å plukker med seg noe i siste liten. Kjempehyggelig og omtenksomt.........han sier han elsker meg men...man kan jo begynne å lure.... Vil ikke ha noe dyre ,matrialistiske gaver men bare en å annen ting fra hjerte i ny og ne hadde vært fint.... men neida..her må han minnes på bursdagen min.....jeg må nesten minne han på å kjøpe julegave til meg også,ingen får julegaver av han....det er jeg som må ordne til hele hans familie også. ellers får jeg aldri noe som helst.Og ja..jeg har gitt han gaver. Blir trist å lei meg jeg..når veninner av meg forteller at kjæresten kom hjem med blomster og dittog datt..... Forstår hva du mener med skuffa ja.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det er så frustrerende altså. Jeg har gitt opp at han skal være kreativ og romantisk så da kan jeg jo like gjerne gi han ett eller to alternativer og holde han i hånda på vei inn i butikken. Jeg sa jo klart og tydelig i fra hva jeg ville ha. Hormonene mine bobler over her av nada, så når han klarer å gjøre det her så blir jeg bare ennå mer lei meg og grinete. Det kan ikkr være bra å være gravid og hormonell i jula.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Heelt enig!!! men synes at akkurat den tingen(å handle gave til meg) bør han klare på egenhånd..hvis ikke så kan jeg jo like gjerne gå ut å kjøpe noe selv da.....har gitt opp jeg også...men skulle jo fremdeles ønske da.
mamman t o.a Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 jeg har en del ønsker,men jeg kan garantere at de ønskene er borte når han kommer til butikken.... blir så oppgitt... noen ganger spør jeg om han har lakt ijenn hode på kjøkkenet når han drar... skal å handle middag og en pose mandariner... kommer hjem med midag og øl.... men han er søt ellers da....bare utrolig treig noen ganger:p
Fullrulle86 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 øhhh... er det mulig??? får ikke typene deres lov til å kjøpe det de har lyst til dere??? fytti grisen for noen gripper... greit nok å ønkse seg noe til jul, men å bli sur når en oppdager at en får noe annet er for meg helt ubegripelig. Syns dere virkelig at mennene deres er så innkompetente og dumme at di ikke får lov å velge hva di skal kjøpe selv? fytti grisen dere fortjener virkelig ikke mennene deres.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 jeg er 2 anonym her...Okay....Min mening her var ikke HVA han kjøper til meg...... men at han ikke kjøper NOE...i det hele tatt noengang!!!og at må minnes på dager som han burde huske....Vi har vært sammen i 8 år da!!! Han får ALLT han ønsker seg av meg..og isteden for å legge litt flid eller hjerte i sin gave så kjøper han en helt tilfeldig ting.....Hvis jeg får noe.. Hva skjedde med å lytte til hverandre og vise litt omtanke?? en rose i ny og ne KANSKJE...eller bare et kort???SYNES IKKE DET ER SÅ MYE FORLANGT AV FAR TIL MINE SNART TO BARN....oops caps lock.. og å si til meg at jeg ikke fortjener en hasjrøykende,lat mann som ikke gidder å legge litt flid i ting er vel SKIKKELIG DRØYT!!!!han fortjener vel strengt tatt ikke meg..men jeg holder ut...enn så lenge!!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Det er min bursdag i dag. Midt på dagen får jeg telefon fra min kjære, som spørr hva jeg ønsker meg... Da fortalte jeg at det beste som finnes er å bli vekket på bursdagsmorgenen med en syngende samboer og vesla på tre år, som har en fin tegning i hånda som hun har laget selv. Jeg nevnte videre at jeg har lenge nevnt ting jeg ønsker meg, så han får gå inn i tenkeboksen og heller overraske meg... Og foresten så ønsker jeg meg ny klokke og smykker med stooore diamanter tilføyde jeg før vi sa hadet *ler* Jeg er nok den minst kravstore her i verden når det kommer til gaver, men blir litt fornærma når han ikke kan inkludere datteren vår i handlinga og utførelsen.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Et julegaveønske er da ikke en bestilling. Hvis du skal ha en bestemt ting kan du ØNSKE deg den og om du ikke får den må du kjøpe den selv. Gaver er ikke tvang, det skal være frivillig. Noe annet blir bare idiotisk synes jeg..Fikk bursdagsgave fra mannen min i år for første gang siden vi ble sammen (har bursdag så tett inntill jul at det ofte ikke er noen bursdagsgavepenger igjen..) Hadde du opplevd det ville du vel flytta fra ham du da? Hehe, for noen prioriteringer voksne damer har...
Ikkelektuell Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Ja, oiii, så flink du er som holder sammen med et udugelig krek av en slask, og lar ham reprodusere seg attpåtil. Dere fortjener hverandre.
Ikkelektuell Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Gave fra feil butikk!? Det virker som om Sambo prøver å tenke sjøl her!? Gå fra ham før det er for sent, HI!!!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 En ting som slår meg... Kan du ikke ut og kjøpe julegaven fra han neste gang? Det spiller jo ingen rolle hvem som kjøper den, og da vet du jo at det blir riktig...? Vi bruker å kjøpe oss en felles stor ting til jul. I tillegg kjøper vi en liten ting til max 300,- (symbolsk bare). Da kan hverken han eller jeg kjøpe "feil" )
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Bursdagsgave legger vi derimot mer i, og da må vi kun ønske oss ting.
Turid Laila Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Det er jo viktig at det er fra rett butikk da. Hvem vil vel ha noe som er kjøpt i en annen butikk enn den man har sett varen i selv?
Ikkelektuell Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Det kan bare være "kjærringer" og tilsvarende. Skikkelig teite folk, lissom.
Turid Laila Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Ja, det må det være. Hvilken butikk det kommer fra er utroooooolig viktig!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Ha ha.. jeg får et spill til jul. Et spill han VET jeg ikke liker, men som han vil ha. Kjempe morsomt etter å ha prøvd så godt man kan for å finne den perfekte gaven til han!
nr 6 på vei Skrevet 18. desember 2007 #18 Skrevet 18. desember 2007 Må bare si som jeg har sagt en gang tidligere her inne; og da i forbindelse med at enkelte forventer at foredrene skal bidra med gaver o.l til tusenvis av kroner når de skal bli besteforeldre. Det samme kommer frem her med furting osv..... Slutt å fremstå som "bortskjemte skitunger" for da fortjener dere virkelig ikke gave i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 enig!!! såg at noen klaget på at di aldri fikk blomster osv. jeg har bare fått blomster 2 ganger di fire årene vi har vært sammen, men det betyr ikke noe for meg. Jeg syns det betyr mye mer ting han sier og gjør i hverdagen! f.eks. sto jeg å laga middag her en dag, da han plutselig kom inn på kjøkken klemte meg og hvisket meg i øret hvor glad han er i meg. SÅNT betyr noe for meg. ikke blomsterbuketter som mannen føler seg presset til å kjøpe fordi kjerringa forventer det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #20 Skrevet 18. desember 2007 he he he hi her... Det jeg egentlig mente med hele innlegget er at JEG er patetisk. Det er hormoner... Og jeg blir glad for gaven som står og venter. Men hormonene mine spiller et skikkelig stygt triks med meg om dagen. Så hele syteinnlegget mitt er egentlig om hvor forbanna irriterende det er med hormonene og hva de gjør med meg. Ikke at gaven er fra feil sted. Det er nemlig hormonene mine som sier at det er feil butikk om dagen... Kall meg gjerne bortskjemt og alt det der )
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 faen så mye utakknemlige kjerringer her."GAVE FRA HJERTE" blablablablablabla.. er det mulig. hva med heller bli gla for det dere får? og en annen ting kjerringer er like ille (fra en som ikke har kjøpt julegave til mannen sin enda)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. desember 2007 #22 Skrevet 19. desember 2007 stakkars mannfolk!!!!ikke rart de aldri kjøper noe til dere.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 ja skyller vi ikke alle på hormonene når vi blir motsakt???
Smånetta 14.mai Skrevet 20. desember 2007 #24 Skrevet 20. desember 2007 Er dette alvor? Blir dere ikke glade for gaver hvis ikke det er nøyaktig det dere har bestilt!?!?!?!?! Da må dere jo heller kjøpe det selv og si at dere ikke vil ha gaver, da. Er litt sjokkert over nivået av materialisme her, altså.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #25 Skrevet 20. desember 2007 Er det ikke bedre å bruke penger på barna da? det er vel de som har mest glede av jula.. vi voksne kan da kjøpe ting vi trenger resten av året. jeg og samboeren kjøper ikke tilhverandre i år vi.. vi ser på babyen vi får som den perfekte julegava.. og så har vi hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå