mine små alver... Skrevet 18. desember 2007 #26 Skrevet 18. desember 2007 Tenk at et lite harmløst spørsmål fra denne jenta om hun kan spise spekemat kan føre til sååå mange små-hissig innlegg:)Må smile. Disse hormonene.....eller? God jul jenter!kos dere med hva dere enn måtte velge å spise i jula:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #27 Skrevet 18. desember 2007 Vicky: Jeg tror du vil misforstå. Det er helt greit. Men ikke gjør meg til en forkjemper for de som mener at unge mødre er udugelige mødre. Jeg er nemlig blant dem som mener at man bør få barn når man er ung. Og hvis man vil når man er eldre og. Og jeg mener videre at man skal gjøre sitt beste for barna sine. Uansett om man er ung eller gammel. Og så får hver enkelt definere hva som er best for seg og sine. Bon apetit!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. desember 2007 #28 Skrevet 18. desember 2007 ja jeg VIL misforstå... det er slik jeg er det skjønner du.... hehe og ja her inne blir et lite spm til en evig lang diskusjon.. hehe
Brummeline3barnsmor Skrevet 18. desember 2007 #29 Skrevet 18. desember 2007 Ser mange her kjefter på vicky for hennes meninger...samtidig som de sier at folk får gjøre som dem vil....la nå denne diskusjonen ligge død å LA folk gjøre det de vil...Det er tross alt mange forskjellige meninger å det må folk få lov å ha...uten at den enes nødvendigvis er bedre enn den andre.
Gjest mphs Skrevet 18. desember 2007 #30 Skrevet 18. desember 2007 vicky1984- nr2 20.juni08 vet du ikke at det var mange flere unger som døde før i tiden? At det faktisk var vanlig at en mor mistet en eller flere unger.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. desember 2007 #32 Skrevet 18. desember 2007 Solskinnsbolle m/maibolle: Ser ut til at du fikk litt ulike svar på spørsmålet ditt ;o)(og mere til) Hehe.....vi er nok litt hormonelle ja - og ulike meninger vil vi nok alltid ha her inne. Du får gjøre dine egne valg med den pæreskinka tror jeg, og vurdere hva som er riktig for deg. God jul uansett jenter - med eller uten spekemat )
Labambie Skrevet 18. desember 2007 #33 Skrevet 18. desember 2007 Så det er bare Vicky her inne som mener det da? Som fortjener å få kjeft? Nummer 5 på vei mente akkurat det samme... Bare sånn,om du først skal kjefte får du ta alle..
Nætte;mortil2 Skrevet 18. desember 2007 #34 Skrevet 18. desember 2007 Hahaha!! Morsom tråd å lese gitt!! Jeg holder meg unna spekemat, alkohol, røyk og piller. Det er MITT valg.. Hadde jeg spist garva fisk og sånne myke rare oster som lukter vondt så hadde jeg holdt meg unna dem også gitt! Rett og slett for å ikke ta sjansen!! For slik tenker nå jeg.. Så den pæreskinka du fikk, den hadde jeg rett og slett måtte gi bort ja!! For tenk så kjipt å sitte å se på at den bare blir borte.. Grøss.. Jeg gruer meg litt til fenalårstradisjonen vi har hjemme, for jeg rører det jo ikke, men samtidig er jeg så utrolig happy for å være gravid at det går helt fint!! Man velger selv hva man vil spise og ikke, men dette er nå sånn som jeg velger å gjøre det.. Lykke til med pæreskinka di, du fikk liksom litt mange svar her som iallefall gjorde tirsdagskvelden min litt morsommere!!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #35 Skrevet 18. desember 2007 Jøss i all verden, det var da voldsomt til diskusjon da! Fikk helt sjokk nå når jeg gikk inn for å se. Har ikke vært her etter jobb... Ja, jeg tar mitt eget valg om detta. Ville bare høre hva de som har peil på sånt sier om det, for det er alltid noen som har fått det med seg. Hva jeg velger ut i fra det, er mitt valg. Må si det er mye hormoner ute og går her ja... hihi )) Et aldri så lite uskyldig spørsmål, var alt detta var fra min side... God jul, alle sammen!
mto2 Skrevet 18. desember 2007 #36 Skrevet 18. desember 2007 Sidan det er hysterisk å følge råda frå myndighetene, er det vel hysterisk å sikre barn i bil og - sidan det er myndighetene som anbefaler det....... *lei av at etter mi meining fornuftige menneske vert kalla hysterisk*
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. desember 2007 #37 Skrevet 18. desember 2007 kan ikke du fryse den til babyn kommer ut? eller blir den ikke noe god etterpå? er jo sååååååååååååååååååå godt da!!!
power puff Skrevet 18. desember 2007 #38 Skrevet 18. desember 2007 hvis du skjærer av biter og fryser det ned i over 24 timer skal det være trygt og spise spekemat. et forslag hvis du har lyst til og kose deg med skinka!!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #39 Skrevet 18. desember 2007 Tuuusen takk for tipset, Littlemiss! Da skal jeg gjøre det! Ingen vits å fryse den ned til lille'n er ute, for den går ut på dato i mai, og det er da jeg har termin...
nr 6 på vei Skrevet 18. desember 2007 #40 Skrevet 18. desember 2007 Nu er det en holdbarhetsdato som gjelder for fersk vare, og derimot pakker du den godt inn i folie og plast så kan den ligge i fryseren i sikkert ett år......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå