Ikkelektuell Skrevet 19. desember 2007 #26 Skrevet 19. desember 2007 "Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere på død å liv skal ha barn så seint? hva i himelens navn er i veien med å få tidligere a?" Er du mindre begavet, eller har du vondt for å lese enkelte sammensetninger av ord? Hvis du ser over noen av innleggene her en gang til så vil du oppdage at ikke alle hopper på første og beste manneslask med evne til reproduksjon så snart de er klar for å få unger. Faktisk - og nå må du holde deg fast - faktisk, så velger enkelte å vente med å få barn til de møter en mann som er egnet som partner og far. Og her kommer toppen av kransekaka, tobarnsmor: Enkelte møter ikke denne personen før de er godt over tredve!! Gratulerer, du har nå ervervet deg et stykke helt ny kunnskap. Bør ikke lagres før bruk.
Ikkelektuell Skrevet 19. desember 2007 #27 Skrevet 19. desember 2007 Så du vedgår at du har idiotiske holdninger, men du skal late som du er normal når ungene er i nærheten?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 20. desember 2007 #28 Skrevet 20. desember 2007 He he. Perfekt oppsummert, Miss Måkeskrik. Jeg orket ikke å gjenta meg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #29 Skrevet 20. desember 2007 godt over 30 gjør da vel ingenting! Når man bikker 40 godt på vei mot 50, for ikke å snakke om over 50....... Er det noen med viten og vilje som synes det er ok med barn når man har passert 45 eller 50? 30-35 er da virkelig normalt! tobarnsmoren
Suturtang Skrevet 20. desember 2007 #30 Skrevet 20. desember 2007 Jeg synes at hele innleget er dum,uintellingent og upasselig.Ordlegging er fæl.Typisk til en underklasse person.Jeg har send link til moderator.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #31 Skrevet 20. desember 2007 Unnskyld, men er 32 gammelt?? Når jeg leste hovedinnlegget (som jeg for øvrig er enig i) tenkte jeg på dem over 40 og helst mer. Selv er jeg 29, venter første og det er perfekt for OSS.
Nr 3 underveis Skrevet 20. desember 2007 #32 Skrevet 20. desember 2007 Tipper den som starta linken sikter til bestemoren pä 64 i Tyskland, som ble kunstig befruktet (fremmed eggcelle)....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #33 Skrevet 20. desember 2007 Nei 32 er ikke gammelt. Ikke 29 eller 35 heller. btw så har jeg mangeårig universitetsutdannelse, suturtang. Traff jeg et sårt punkt hos deg? hehe. Så bra da blir det diskusjon. ¨ En bestemor over 60 har INGENTING som mor å gjøre tobarnsmoren
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #34 Skrevet 20. desember 2007 Fy så jævla trangsynte du er HI!!! Det kan vel være alle mulig grunner til at de er kommet oppi årene før det faktisk ligger slik at en vil ha/kan få barn!!! Sjærp deg... uansett hvilken alder du er i 18-25-40 så håper jeg du en gang når du får barn er gammel nok mentalt til å ikke flytte fordommene dine over på barna dine!!!!
Suturtang Skrevet 21. desember 2007 #35 Skrevet 21. desember 2007 Hos meg?Jeg født når jeg var 27.Og det er ikke diskusjon jeg mener er dum.Overskrift,ordene.Syndt at tobarnsmor banner som skomaker...Stakkars hennes barn.For en barndom de har.Skummelt.
Limlamli Skrevet 21. desember 2007 #36 Skrevet 21. desember 2007 Der jeg kommer fra er det et par som har vært gift siden de var under 20 tror jeg. De hadde 6 unger. Da hun var gått over 60 og han var 75!! fikk de sistemann. Det syns jeg er vel gammelt. Tenkt deg, han kommer lite trolig til å oppleve konfirmasjonen til sønnen Men det skal sies at det ikke var planlagt
Jannamor Skrevet 21. desember 2007 #37 Skrevet 21. desember 2007 For å si det sånn driter jeg langt i foreldrene. Tenk på den stakkars gutten!! hallo! begrave sine foreldre som konfirmant eller tenåring. Å hallo! Nei nei nei, det der er helt forferdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå