Gå til innhold

Mai-mamma treff i Oslo


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her og kjenner ingen, men vil gjerne være med jeg og! :-) Gleder meg til å møte andre i samme situasjon! Første gang for meg så nok å spørre om og diskutere!

(Synd det ikke ble Santinos da, jeg jobber i samme bygning! He he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har ikke vært så mye innom her, men synes jo også at det hadde vært morsomt å møte dere, så hold av en plass til meg den 16.

 

Sees da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Håper alle har hatt en kjempefin julefeiring:)

Ville bare si at det er kjempehyggelig at vi blir så mange denne gangen:) Gleder meg til å møte "gamle" og nye ansikter!:)

Kos dere videre i jul og nyttårshelgen!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere som har tatt initiativ til dette. Kanskje det kan legges inn på treff sidene?

Hvilket klokkeslett ble det forresten? Og hva er adr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei VipsPips!! Lenger opp i tråden ble det spurt om hvilket tidspunkt som passer for folk, og vi skulle komme tilbake til det. Personlig passer ganske tidlig bra for meg og lizzieliz, for vi jobber ved Myrens (fra 16 og utover) men spørs jo om andre trenger litt tid på å komme seg fra jobb. Var egentlig dette med tidspunkt jeg også gikk inn for å "lufte" nå. Datoen er jo fastsatt for lengst så jeg har kjempelyst til å være med, men nå har jeg og datteren min fått gratisbill med min venninne til Disney on ice nettopp den kvelden!! Og det er selvsagt veldig stor stas for ei på 5, er helt i 100!! Så vil gjerne være med på dette og. Det begynner 18.30 i Spektrum. Så hvis vi møtes litt tidlig kan jeg jo være med litt ihvertfall. Men passer ikke det for flertallet så får jeg bare vente til neste treff:(

 

Så jenter- hva passer for dere?? Lizziliz har også nummer til bordbestillingen der, og bestiller vel litt nærmere den 16., når vi vet ca hvor mange vi blir. Så legges det ut på treffsidene når alt er klappet og klart m tidspkt osv, tenker jeg?

 

Men- du verden for et oppmøte!! 18 stykker alt, er jo kjempemoro!! Er nesten så vi burde hatt et eget lokale så vi kunne minglet litt og snakket med alle- det blir jo litt stillesittende med så mange rundt et langbord:)

 

Ok- dere får komme med synspunkter mht tid så tar vi det derfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig gjerne med på å ta et relativt tidlig treff :) Veldig greit å ta rett etter jobb.. så slipper jeg dra hjem for å "snu i døra". Kommer selvfølgelig ann på hvor lenge alle jobber da, men 16:30 (evnt 16) er jeg tilgjengelig fra!

 

Blir spennende å møte så mange nye ansikter!

 

Klem fra ei med betraktelig større mage enn sist :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann allesammen.

 

18 stykker - dette er jo kjempetopp.

Skal legge det inn på BIM oversikt.

 

Starter en ny tråd for tidspunkt -

hva med at vi sier vi møtes 16, og starter med å drikke litt vann (he he he) eller noe. Greit å bli kjent litt før maten kommer på bordet...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Så kan de som jobber litt lenger komme etter hvert... Ser på menyen at de bl.a har tapas.. det er jo ypperlig å bestille litt sånn etter hvert om det skulle være aktuelt!

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...