Gå til innhold

Mai-mamma treff i Oslo


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Lufter stemningen for å få til et nytt treff for oss vordende mai-mammaer som holder til i Oslo og omegn. Foreslår onsdag 16. januar, så får man tid til å planlegge litt.. og ikke minst komme seg etter juleinnhugget :)

 

Det har blitt foreslått å treffes på Myrens Verksted / Myrens Kjøkken (var det riktig lizzieliz?!) eller Santinos..

 

Kan DU være med?!

 

Fortsatt god førjul alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Nekiam!!

 

Jeg er med p ået nytt treff, og så vidt jeg vet passer 16. januar bra!

 

Myrens Kjøkken var riktig ja, men passer Santinos bedre for flere er jeg med på det også:)

 

God jul alle vordende mai- mammaer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

 

For meg er det også det samme hvilket sted vi velger.. men tror det er litt forskjellig prisklasse på de to stedene, i tillegg til at det er helt forskjellig meny! Det ene eller andre valget; hyggelig blir det og noe godt å bite i får vi!

 

Legger ved linken til begge stedene, så kan folk sette på hva de foretrekker: flertallet bestemmer!

 

http://www.myrenskjokken.no

http://santinos.no

 

Kan evnt ta myrens kjøkken i januar og santinos neste gang?! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter! Dette tror jeg at jeg skal få med meg - er litt usikker på datoen men kommer tilbake når kalenderen er sjekket :) Jeg stemmer for Myrens (god mat til billig penge), men hvis dere går for det andre er det fint med veibeskrivelse (har ikke vært der før). Hvor mange var dere sist? Jeg er litt ny her på BIM...

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Spiller ingen rolle for meg heller, så god idè å ta det ene stedet nå, så skal vi jo alltids få til et nytt treff senere også, så kan vi gå på valg nummer 2 da;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det blir med flere, Gro. Første gang vi var ute og spiste var vi 6, så neste gang (på gløgg hos Ronja Røvardotter), var det 3 av oss fra 1. gang og 2 "nye". Gøy å bli kjent m flere.

 

Til tross for at jeg jobber vegg i vegg m Myrens kjk har jeg faktisk ikke spist der enda. Synes ikke det så ut til å være så stor forskjell i prisnivåene på de to stedene jeg? Men tapasen på Myrens så forbausende billig ut, egentlig- 6 tapas for 165 kr. Vet jo ikke hvor mye de har i en enhet da. Men på San leandro batelte vi over 200 per pers og ble gode og mette. Jeg er åpen for alt, men Myrens er jo sef praktisk for meg og lizzieliz mht "reisevei" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg er med! Var med på første treff, men kunne ikke andre gang da min lille gutt fyllte 2 år den dagen!

 

Gleder meg!

 

Klem C (nytt nick + større kul på magen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med....

 

Det blir hyggelig!

 

Gemini7 - de andre på jobben har jo endel fredagspils osv her- må jo være endel som har spist der. Vi kan jo forhøre oss litt...

Og blir det for dyrt kan vi jo evt finne et annet sted.

 

Flott at vi blir så mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers har jeg hatt craving for hamburger fra burger king eller macdonalds - hjemmelaget var ikke noe tess... Heldigvis har det gått over, ellers hadde jeg nok mast på det... he he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stemmer jeg ned mitt eget forslag denne gang (santinos ryker!!) Myrens ser spennende ut! Hyggelig at vi blir så mange.. :)

 

Blir gøy å se "gamle" og nye fjes!

 

Tipser om Ronja sitt innlegg om yoga kurs og.. synes å huske det var flere som var interesserte i det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å spist lunsj der, veldig hyggelig sted. Fått tlf til booking ansvarlig, så reservere gjerne bord.

 

Ser vi er en 10 stykker allerede, kjempehyggelig.

 

Hva sier dere til 18:00?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk oppe i 11 stk nå!! Hyggelig om vi blir enda flere også:)

 

Spørs jo om folk er på jobb først og hvor lang tid de vil bruke på å komme seg til Torshov..? Jeg og liz jobber jo der, så kan gjerne møtes før kl 18 og. Dere få komme med innspill etter hvert om hva som passer mht til tid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med denne gangen ogsål, det var så hyggelig sist:-) Setter av kvelden.

Kjenner ikke til noen av disse stedene, så jeg følger flertallet. Sees over nyttår, god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gemini om at vi gjerne kan møtes før 18:00. Blir lenge å vente etter jobb hvis ikke, rekker ikke hjem i mellomtiden.. Er det vanskelig for flertallet derimot, er jeg fleksibel på tidspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ikke vært med før, men vil veldig gjerne bli med den 16. januar. Blir med enten vi treffes på Myrens eller Santinos. Men hva er adressen til de forskjellige stedene?

 

God jul alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myrens kjøkken ligger på Torshov og Santinos i sentrum, ikke langt fra smuget. Tror flertallet har stemt for Myrens denne gang :) Link til hjemmesidene ligger i et av innleggene over, du kan jo gå inn og se.. både på meny og adresse! Hyggelig at nye ansikter og vil ta turen!!

 

Klem fra ei som gleder seg til en liten juleferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...