Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #26 Skrevet 17. desember 2007 For det første er det helt unødvendig at du skriver "kjære deg". For det andre er det "lov" å signere med anonym her inne. Og det er det jo en grunn til. F. eks holdningen deres nå.
Turid Laila Skrevet 17. desember 2007 #27 Skrevet 17. desember 2007 Skjønner du virkelig ikke hva som er forskjellen på å signere med et anonymt nick og det å signere med Anonym?
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #28 Skrevet 17. desember 2007 Du må virkelig ha tungt for det. Hvis du ikke hadde 1) signert med Anonym, for så å 2) syte for at folk ikke gidder å se på deg som noe annet enn bare enda en stusselig anonym, så hadde du ikke blitt utsatt for denne holdningen, som du kaller det. Det er unødvendig å skrive 'kjære deg', men jeg liker det, derfor gjør jeg det. "Dessuten er det lov".
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #29 Skrevet 17. desember 2007 Jo jeg skjønner veldig godt forskjellen, jeg skjønner bare ikke hvorfor det er så viktig for dere å vite hvem som er hvem. Men vi har tydeligvis helt forskjellige meninger i denne diskusjonen, og begge dere begynner å bli sarkastisk nå, så jeg ser ingen vits i å fortsette.
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #30 Skrevet 17. desember 2007 Neida, du tar feil. Jeg har vært sarkastisk hele tiden.
Hildemor fra vest Skrevet 18. desember 2007 #33 Skrevet 18. desember 2007 Unnskyld meg Bærborg Måkeskrik men du må ha forferdelig lite å drive med..Lenge siden du har fått deg noe..Pleier å hjelpe med en runde i halmen på min rastløshet ;-)
Ikkelektuell Skrevet 18. desember 2007 #34 Skrevet 18. desember 2007 Neida, jeg har bare en utrolig evne til å gjøre flere ting på én (!) dag.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #35 Skrevet 19. desember 2007 Bærkorga tror jeg må ha et vanvittig kjedelig liv, synest synd i omgangskretsen om det er slik i det daglige... fysj å fy... at noen i det hele tatt gidder å engasjere å kaste bort tid på noe så kjedelig å surt?? Fatter det ikke. Bra ide HI og jeg skjønner godt hva du mener med anonym knappen her innpå...
Ikkelektuell Skrevet 19. desember 2007 #36 Skrevet 19. desember 2007 Jeg trekker i det minste ikke opp ferdigskrevne tråder for å hetse folk under anonym signatur. PS Du glemte å signere som Anonym3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå