Gå til innhold

Hva med å kalle dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første er det helt unødvendig at du skriver "kjære deg".

For det andre er det "lov" å signere med anonym her inne. Og det er det jo en grunn til. F. eks holdningen deres nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du virkelig ikke hva som er forskjellen på å signere med et anonymt nick og det å signere med Anonym?

Skrevet

Du må virkelig ha tungt for det. Hvis du ikke hadde 1) signert med Anonym, for så å 2) syte for at folk ikke gidder å se på deg som noe annet enn bare enda en stusselig anonym, så hadde du ikke blitt utsatt for denne holdningen, som du kaller det.

Det er unødvendig å skrive 'kjære deg', men jeg liker det, derfor gjør jeg det. "Dessuten er det lov".

Skrevet

Jo jeg skjønner veldig godt forskjellen, jeg skjønner bare ikke hvorfor det er så viktig for dere å vite hvem som er hvem.

Men vi har tydeligvis helt forskjellige meninger i denne diskusjonen, og begge dere begynner å bli sarkastisk nå, så jeg ser ingen vits i å fortsette.

Skrevet

Neida, du tar feil.

Jeg har vært sarkastisk hele tiden.

Skrevet

Unnskyld meg Bærborg Måkeskrik men du må ha forferdelig lite å drive med..Lenge siden du har fått deg noe..Pleier å hjelpe med en runde i halmen på min rastløshet ;-)

Skrevet

Neida, jeg har bare en utrolig evne til å gjøre flere ting på én (!) dag.

Skrevet

Bærkorga tror jeg må ha et vanvittig kjedelig liv, synest synd i omgangskretsen om det er slik i det daglige... fysj å fy... at noen i det hele tatt gidder å engasjere å kaste bort tid på noe så kjedelig å surt?? Fatter det ikke.

Bra ide HI og jeg skjønner godt hva du mener med anonym knappen her innpå...

Skrevet

Jeg trekker i det minste ikke opp ferdigskrevne tråder for å hetse folk under anonym signatur.

PS Du glemte å signere som Anonym3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...