Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Anonym1, Anonym2 osv i tråder...da er det jo lettere å se hvem man krangler med Haha... Hilsen Anonym1 på denne tråden
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Da får jeg være Anonym2 jeg da... Opps- glemte å trykke på anonymknappen
Turid Laila Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor ikke bare signere med nicket? *himle med øynene*
Smånetta 14.mai Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Hva med å kalle seg Feig1, Feig2 osv. Da kaller man jo en spade for en spade.
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Det er greit at du ikke har mer moro enn du lager sjøl, men denne var vel ikke noe å leve lenge på.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Hva har det med å være feig å gjøre? Jeg har skrevet masse personlig om meg selv (i motsetning til deg) og jeg vil ikke at alle skal lese det. Hvertfall ikke folk inne på denne siden, for det er veldig mange her som har lett for å bruke personlige ting mot èn.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 men er det bare her du er anonym? eller er det bare dette forumet du er på??
Turid Laila Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 "Jeg har skrevet masse personlig om meg selv (i motsetning til deg) og jeg vil ikke at alle skal lese det." Hvorfor skriver du det da? om du ikke vil at noen skal lese det...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Ja det er bare her jeg er anonym. Hvorfor skal jeg skrive hvem jeg er og la dere gå inn på profilen min når alt som skjer på denne siden er at folk slenger dritt til hverandre? Og jeg er like mye på denne siden som jeg er på andre sider. Spiller det noen rolle egentlig?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg vil ikke at ALLE skal lese det. Jeg vil at folk jeg kjenner som er innpå denne siden skal kunne lese om meg og snakke med meg. Er det så rart?
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 "det er veldig mange her som har lett for å bruke personlige ting mot èn." Det er du som gjør det, NN.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Har jeg brukt noe personlig mot noen her? I så fall hva?
Turid Laila Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor skriver du det om du ikke vil at noen skal lese det? Du vil at folk som kjenner deg og som er her inne skal kunne lese om deg og snakke med deg, men ingen kan vite hvem anonym er.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 "la dere gå inn på profilen min når alt som skjer på denne siden er at folk slenger dritt til hverandre? " er ikke du en av de som slenger dritt?
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor skal jeg komme med noe eksempel? Det er jo alltid du som trekker frem profiler og starter tråder rettet mot enkeltpersoner basert på innlegg vedkommende har skrevet. Du burde heller spørre om det egentlig er noen som er så usaklige som deg her.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Hva har gjort meg til en av de som slenger dritt? Greit nok at dere ikke kan vite hva jeg har skrevet og ikke skrevet, men dere kan ikke gå ut i fra at jeg slenger dritt når det er så pass mange anonyme her på denne siden. Og der igjen, jeg kaller meg anonym, så hvis jeg hadde slengt dritt så kunne jeg vel sagt det... Eller?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 det er nok minuset kjære deg ved å være anonym, vi kan fort "dra alle under en kam"...hadde du brukt nicket ditt hadde det vært lettere
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 Det er kun én Anonym som frekventerer disse sidene.
Turid Laila Skrevet 17. desember 2007 #19 Skrevet 17. desember 2007 Ja, og denne Anonym har et svart nick.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #20 Skrevet 17. desember 2007 Ja det kan jeg tenke meg, men desverre for dere så velger jeg å signere med anonym nemlig pga at det er lett å dra alle under en kam. Kan ikke skjønne hvorfor det er så plagsomt for dere at folk signerer med anonym. Jeg kunne jo bare laget meg et navn og ikke skrevet noe om meg selv på profilen, det hadde jo vært det samme. Dere hadde ikke funnet noe mer ut om meg av den grunn. Og tenk om noen av dere signerer med anonym? Det er mulig å signere med anonym selv om man pleier å bruke nicket sitt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #21 Skrevet 17. desember 2007 Hva mener dere egentlig med det? Tror dere en anonym rekker å skrive så mye på en gang?
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #22 Skrevet 17. desember 2007 "Jeg kunne jo bare laget meg et navn og ikke skrevet noe om meg selv på profilen, det hadde jo vært det samme. " Feil.
Turid Laila Skrevet 17. desember 2007 #23 Skrevet 17. desember 2007 "Jeg kunne jo bare laget meg et navn og ikke skrevet noe om meg selv på profilen, det hadde jo vært det samme." Nei det hadde ikke vært det samme, for å skille to svarte anonyme fra hverandre går ikke, men det å skille en anonym profil/nick fra en svart anonym er meget enkelt, da det er signert med noe annet enn nettopp den svarte "Anonym" nederst. Oi for en lang setning!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #24 Skrevet 17. desember 2007 Men hvorfor skal dere egentlig vite det? "Hvem vi er?"
Ikkelektuell Skrevet 17. desember 2007 #25 Skrevet 17. desember 2007 Jamen kjære deg, er dette vanskelig å forstå? Det er ingen som gidder å gjøre noen innsats for å skille et anonymt innlegg fra et annet. Det får være opp til deg å gjøre dine innlegg til noe annet enn bare enda mer oppkast fra den evindelige NN, dersom du har et så sterkt ønske om å ikke bli forvekslet med andre som signerer med det samme. Et hett tips er å signere med nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå