Gå til innhold

Kul webside om navnevalg:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..prøvde to ganger...kjellaug og bosse........ehhheehhh???ikke aktuelt assa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!! Jeg fikk navnet Steinar, som er min fars navn. Greit med oppkalling, men... Ikke så lett å uttale for min mann som ikke er fra Norge. Tror vi satser på noe vi SELV vil jeg! Bra dette barnet ikke er myndig før h*n er 18 år! Hehe... Vi får legge ned veto på denne, lille venn. :P

 

Skrevet

Hahaha ble både Vivian, Fredrik & Frida her...

 

- Fredrik er mannens favorittnavn etter hans oldefar - ikke aktuelt med noen Frekk Fredrik hos meg,

Men Frida er jo fint da.. :o)

Skrevet

pelle, ronny og emil... ikke særlig aktuelt noen av delene:) men jeg fikk martine når jeg ikke la magen inntil. betyr det at jeg får gutt eller?? hehe komisk

Skrevet

Jeg fikk Kaja. det er jo fint det:) bare at jeg ikke er gravid, ha ha:)

Skrevet

Jenta i magen min vil visst hete Jørn :P

Skrevet

Jeg bare måtte teste denne.. Jeg er ikke gravid, men han ville visst hete Emil :-p

Skrevet

Cocio (sjokomelken) min ville hete Egil.. hehe :-P

Skrevet

Min lille vil hete Kjellaug:) Og jeg som hadde guttefølelse, jaja;)

Skrevet

>Hihi, min vil hete Stig, to ganger på rad. Jaja, da blir det altså en gutt da. Synd han ikke har stemmerett før om 18 år. Da får han heller bytte, om han ønsker det! moro side, tho!

Skrevet

Leeer! kjellaug, bare så synd at bebin min er en gutt:p

Skrevet

hahaha har vært på 3 ul jeg da og vet jeg får ei jente men ifølge den tensten der ville barnet hete vemund... hehe

Skrevet

Min ville hete Mona..det heter mamman min, men vi venter en gutt og da skal han slippe det navnet=) he he he he he he hehi hi hi hhii

Skrevet

jeg fikk frida og ida:P ganske like navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...