Noramor+Sara kommer i april Skrevet 17. desember 2007 #26 Skrevet 17. desember 2007 hehe..prøvde to ganger...kjellaug og bosse........ehhheehhh???ikke aktuelt assa!!
BoyMadeInChina Skrevet 17. desember 2007 #27 Skrevet 17. desember 2007 Hahaha!! Jeg fikk navnet Steinar, som er min fars navn. Greit med oppkalling, men... Ikke så lett å uttale for min mann som ikke er fra Norge. Tror vi satser på noe vi SELV vil jeg! Bra dette barnet ikke er myndig før h*n er 18 år! Hehe... Vi får legge ned veto på denne, lille venn.
Vårunge08 Skrevet 17. desember 2007 #28 Skrevet 17. desember 2007 Hahaha ble både Vivian, Fredrik & Frida her... - Fredrik er mannens favorittnavn etter hans oldefar - ikke aktuelt med noen Frekk Fredrik hos meg, Men Frida er jo fint da.. )
lille er født:) Skrevet 17. desember 2007 #29 Skrevet 17. desember 2007 pelle, ronny og emil... ikke særlig aktuelt noen av delene:) men jeg fikk martine når jeg ikke la magen inntil. betyr det at jeg får gutt eller?? hehe komisk
-Mariposa- Skrevet 17. desember 2007 #30 Skrevet 17. desember 2007 Jeg fikk Kaja. det er jo fint det:) bare at jeg ikke er gravid, ha ha:)
mammantilverdensbestebarn Skrevet 17. desember 2007 #31 Skrevet 17. desember 2007 Jenta i magen min vil visst hete Jørn
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #32 Skrevet 17. desember 2007 Jeg bare måtte teste denne.. Jeg er ikke gravid, men han ville visst hete Emil :-p
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. desember 2007 #33 Skrevet 17. desember 2007 Cocio (sjokomelken) min ville hete Egil.. hehe :-P
Mops7 Skrevet 17. desember 2007 #34 Skrevet 17. desember 2007 Min lille vil hete Kjellaug:) Og jeg som hadde guttefølelse, jaja;)
mammaen til Luca Skrevet 17. desember 2007 #35 Skrevet 17. desember 2007 >Hihi, min vil hete Stig, to ganger på rad. Jaja, da blir det altså en gutt da. Synd han ikke har stemmerett før om 18 år. Da får han heller bytte, om han ønsker det! moro side, tho!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. desember 2007 #36 Skrevet 17. desember 2007 Leeer! kjellaug, bare så synd at bebin min er en gutt:p
Fru.Antonsen Skrevet 17. desember 2007 #37 Skrevet 17. desember 2007 hahaha har vært på 3 ul jeg da og vet jeg får ei jente men ifølge den tensten der ville barnet hete vemund... hehe
Hvitkløver2020 Skrevet 18. desember 2007 #38 Skrevet 18. desember 2007 Min ville hete Mona..det heter mamman min, men vi venter en gutt og da skal han slippe det navnet=) he he he he he he hehi hi hi hhii
Mamma mjaua Skrevet 18. desember 2007 #39 Skrevet 18. desember 2007 jeg fikk frida og ida:P ganske like navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå