Gå til innhold

Kul webside om navnevalg:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en litt kul webside hvor man kan få hjelp til å velge navnet til babyen hvis man sliter litt med det: www.steam.no/hvavilbarnethete

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahah skikkelig lættis!!!!!!! morro dette her ja....

Skrevet

hehe. Prøvde det nå og jeg fikk navnet Trine.

Problemet med det navnet er at jeg har alltid digget Postgirobyggeds Stygge lille Trine... Kan jo ikke kalle barnet mitt for det.

Men morsomt var det nå:)

Skrevet

Ble Mia her, litt rart siden ul "tror" vi venter gutt.

Men har jentefølelse da.. man da er navnet allerede valgt, ensier det ikke, vil ikke at noen skal stjele

Skrevet

Hahahaha. Her ble det Bjørg og det er jo uaktuelt siden jeg ikke skal føde ei dame på 50 år.

Hånda mi ville hete Egil!!!!

Skrevet

jeg venter ei jente som sagt på UL men i følge siden skal hun hete thomas eller ronny :P uff...

Skrevet

Dagens mest idiotiske-

"Jeg vil hete Trine......" Synd det da siden du har tut og er en gutt....

Skrevet

Denne var litt morsom da.. Vi fikk navnet Kari... men det kan vi ikke bruke siden det er en gutt som ligger i magen... hehe...

Skrevet

jeg fikk bare "scan mage igjen" Jeg er usynlig!!

Skrevet

Åeh, lyden lagger slk at jeg ikke oppfatter hve som blir sagt fra "magen" ...Men tidig,jah ;P

Skrevet

Hihi, magen ville hete Bjørg her også :P Og hodet ville gjerne hete Mona, tror ikke det blir noen av delene, men gleder meg til å få andre til å prøve :)

Skrevet

Liiiitt ekkelt :P Bebisen vår vil hete Emil.. Og vi har bestemt oss for at han skal hete Daniel Emìl.. sånn emiiil liksom.. Meeeeen morro lell :P

Skrevet

Prøvde like godt 3 ganger jeg. Fikk jentenavn alle gangene. Fikk Frida, Inger og Unni. Hi Hi, ikke aktuelt med noen av dem, men artig likevel...

Skrevet

BOSSE????

Kjære...da tror jeg vesla blir sinna på oss, gitt*ler*

Skrevet

Litt skeptisk til å ta imot navneråd fra ei som heter Helga Rumpesprekken.... ;o)) Dessuten får jeg bare scan mage igjen ???

Skrevet

her ble det renate, men nå har jeg tom mage, å tulla har fått navn;)

Skrevet

Hahaha, magen min vil hete Bjarne, av alle ting... Og Katrine, da jeg prøvde en gang til..

Sorry mac..;)

Skrevet

Barnet mitt ville hete Geir, jeg er ikke gravid engang hehe.

Skrevet

Haha.. babyen min ville hete Mona, og det er det JEG heter.

Skrevet

hm... min gutt vil hete trude.. ehh..

hehehehehe

Skrevet

Hahah, ungen vil hete det samme som ene pusen her! Nemlig Unni;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...