Gå til innhold

Skaprøykere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg røyker, er 30 uker nå.

jeg e rså glad for at jeg ikke komme til å bli en av disse moralens voktere å videreføre det til mitt barn. herregud, akkurat som vi ikke vet hva dere ikke-røykere mener. finn dere noe annet å bry dere om, f.eks deres egne fordomsfulle holdninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..jeg hater også de moralske vokterne som tror de veit bedre enn alle andre..viss jeg ser noen som slår sin egen unge så skal ivafall ikke jeg si ifra..kanskje ungen liker det dessuten...dere skal ikke dømme noen...

Skrevet

Å nå vet jeg hvorfor alle skinnhellige ikke røykerne kjefter og smeller på oss som desverre ikke klarer å kvitte oss med røyken!

DE ER RØYKSUGEN!!! Og irritert fordi de ikke får seg en røyk... Snakk om dobbel hormonbombe :P (glad jeg ikke er mannen deres jeg)

Skrevet

Hva er det med dere som sitter å sier at man er ei dårlig mor fordi at man er fordomsfull eller for at man dømmer andre?????

Man er jo vel ikke en dårlig mor fordi om man sier meningen sin?

Da har dere virkelig missforstått hva en dårlig mor er...

Fatter heller ikke at dere kan sitte å si at noen er en dårlig mor, dere kjenner jo ikke personen, bare en mening som blir sakt!

Skrevet

gå an, en mor har mange meninger om hva som er det beste for sitt barn.-. ofte feil mens andre ganger riktig. men regner med at mor gjør det som hun mener er riktig.., så dette må dere som røyker avgjøre, og vi andre som ikke velger å røyke fordi forskning og leger anbefaler at vi ikke gjør det må vi få lov å synes at dere gjør en feil ved å røyke..ivertfalll når dette er et innlegg på kranglesiden..en ber jo om å få respons, og da må en tåle det en får...

Skrevet

Gravide røykere er noen JÆVLA egoister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke mere å si om den saken.

Skrevet

Ja nettopp man må tåle å få respons "fest del lille spire". Jeg tror ikke det er sånn at de driter i om det er farlig for barnet deres. Jeg tror de er klar over at det er skadelig og veldig dumt å røyke under svangerskapet. Men jeg tror også at de har store problemer med å slutte og hadde de ikke vært avhengig, ville de valgt å slutte på flekken.

Er du klar over at en får over 30 fysiske abstinenser når en slutter å røyke? For ikke å snakke om den psykiske avhengigheten som dukker opp hver gang etter man har spist, når man har litt ekstra tid til overs, når man venter på bussen, når man sitter på kafe, når man ser andre røyke, ja så godt som til alle døgnets tider. Jeg antar at du ikke har vært gjennom det før.

Skrevet

joda har kjenner til det, har røykt og sluttet, ikke pga av at jeg var gravid. dere tar dette valget selv, det er jo tross alt deres barn. men stusset over innlegget, hva var poenget? å få en bekreftelse at andre også gjorde det?

Skrevet

Røykere = svake mennesker! Sånn er det bare og det kan faktisk ikke diskuteres!

God jul!

Skrevet

Jepp,svake er også de som tar sjokolade istedet for gulrot.

Dummeste jeg har hørt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...