Gå til innhold

Flere som har mistet i tidligere svangerskap?


jippii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ante ikke at det skulle bli så mye respons på denne tråden (jeg som er HI). På en måte er det godt å vite at vi er flere som har vært igjennom det samme, men det er også forferdelig trist og unødvenig at så mange må oppleve MA/SA.

Jeg selv har ett barn fra før, og det var nummer 2 som ente i en MA, var på UL i uke 11, men det var dødt i uke 9.

Jeg har så mange spørsmål, som ikke man kan få svar på..selv om grunnen til MA'en sikkert var at emyroet ikke var levedyktig. Håper så inderlig at dette svangerskapet går bra. Hvis ikke så kommer jeg til å se ut som ett enda større spørsmålstegn...*sokk*

 

Dagene går opp og ned. Av og til tenker jeg: - dette går bra! og så plutselig: -jeg kommer nok til å miste...

 

Men vi får håpe på det beste, krysse fingrene og se at alle våre spirer klamrer seg til livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme,fortsatt gravid...Håper blødniger stopper nå, men er ok foreløpig,dog to uker mindre på vei enn antatt...Er 5+1, hvilket passer meg finfint.... Skal prøve å slutte å bekymre meg framover, og tenke at det som er meningen skal skje,skjer..Og det må jo være meningen at Isa skal bli en kjempebra storesøster? ... Håper jeg klarer å tenke like positivt i morgen og i julen...

Blodprøve er tatt i dag, ny taes neste fredag, når de resultatene er inne,da kan jeg puste lettet ut :) Vanskelig det her.

 

Takk for lykke til'er ,jenter. Godt å være tilbake inne igjen i BiM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alt er bra Uglemamma:) Har tenkt på deg...

 

Ja vi må bare tenke positivt jenter...Kjenner jeg er veldig opp og ned her også...noen dager tenker jeg at selvfølgelig skal dette gå bra, mens andre dager bekymrer jeg meg så alt for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,fininger :)

 

Skal prøve å ta livet med ro fra nå av... Alt går jo sikkert finfint, og -skulle- det ikke gå finfint så kunne jeg jo ikke gjort noe annerledes.... *Opp med haken,rak i ryggen* etc. Det skal nemlig gå bra med oss hele gjengen nemlig! Så det så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var til jordmor i dag, hun kunne fortelle at fastlegen min ikke måtte få lov til å ta gu på meg. Forstod det som at det kunne være en risikofare ved gu, spesielt hvis man har mistet tidligere... Noen som hvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Jeg hadde utskrapning etter en BO i oktober, dvs fostersekk uten fosteranlegg, da var jeg 12 uker på vei. Men pleier å si at jeg har hatt MA når venner eller kollegaer spør, litt slitsomt å måtte forklare hele tiden...... Og før det har jeg mest sannsynlig hatt en SA.

 

Er nå gravid igjen, 6+4, er kjempe glad for det, men klarer liksom ikke helt å juble ennå. Var på UL på mandag, og alt var ok heldigvis, skal på ny UL om 3 uker igjen. Kanksje jeg kan glede meg litt mere da...

 

Skal ikke være lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeaant,vennen...La oss si det sammen,dette går så til de grader bra at det er utrolig at ikke vi får firlinger! nemlig...

 

Men ja,vet hva du mener...Jeg slutter liksom ikke med den derre fargen på papiret... men leser jo masse om alle dem det går finfint med til tross for blødninger. Såh, da går det bra med oss også. Men blir mer sikker i min sak etter 28nde hvor jeg får resultater og målt blodet på nytt.... Om stigningen er korrekt så skal jeg slappe av masse...

 

Til jeg,gulp,må finne en lege i Wales å gå til... Det skal bli rart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...