Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #26 Skrevet 19. desember 2007 Vær nu så jævlig glad for at ikke alle heter det samme, selv om opinionen har en felles mening om hva som er flotte navn (= poppisnavn). Navnetradisjoner kan da vel endre seg! Slutt å være så opphengt i gammeldages tanker om hvordan ting bør være. "Man kan da ikke hete det, og man kan da vel ikke kalle noen for det?!" Herregud, vær litt åpne for nye impulser. Lenge leve mangfoldet!
UpsyDaisy Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #27 Skrevet 19. desember 2007 Jeg snakker om navn som f.eks: Constanse Alexandria Viktoria. (fra Gravid nr.6) Jeg mener IKKE at alle skal ha poppisnavn! MELLOMTING!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #28 Skrevet 19. desember 2007 Hva er denne mellomtingen, februarmamma, og hvorfor skulle nå det være så mye bedre? For at du skal huske navnene lettere, eller?
Ikkelektuell Skrevet 19. desember 2007 #29 Skrevet 19. desember 2007 "og venniner har fra jeg var liten sagt at de ville gjort alt for å hatt etternavnet mitt, faktisk fordi det er spesielt:)" Venninnene dine har litt spesi prioriteringer i livet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #30 Skrevet 20. desember 2007 hmm.. dattera mi heter Alina, hva er så stygt med da liksom?? bare for at ingen andre jeg vet om heter det?? at det er et utenlandsk navn? jeg digger navnet ) hver sin smak )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå