Solitude Skrevet 16. desember 2007 #26 Skrevet 16. desember 2007 Ikke noe sterkere en coca-cola her i huset
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 17. desember 2007 #27 Skrevet 17. desember 2007 skal til søsteren min og svoger på julaften. blir servert vin, øl, akkevitt og cognac, men jeg gjør nok som barna - drikker BRUS For det første smaker alkohol dritt til mat, brus er best Også skal jeg kjøre.. Og jeg har Emma der.. Men jeg skal i voksen-selskap på kvelden, etter jeg har kjørt hjem og lagt ungen, så da blir det vel litt rødvin
WP-TLogPeanut Skrevet 17. desember 2007 #28 Skrevet 17. desember 2007 Synes ikke det er godt med alkohol til mat, og ikke er jeg av typen som kosedrikker heller, så det sparer jeg til fest
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. desember 2007 #29 Skrevet 17. desember 2007 "voksenfest" på julaften etter at barna er lagt????? Jaja, vi er nå så forskjellige. Selv syns jeg øl smaker godt til julemat, men ikke noe jeg MÅ ha. Vann klarer seg fint. Nå ammer jeg, så det blir vel helst vann på meg tenker jeg. Lillesnuppa liker ikke så godt at mamma drikker brus. Får vondt i magen da. Lurer litt på å kjøpe et par flasker med Clausthaler. DEt smaker godt, men blir så sinnsykt lekk av det. Fra puppene altså! Melka bare strømmer på!
tonebf Skrevet 17. desember 2007 #30 Skrevet 17. desember 2007 blir servert øl og vin men jeg holder meg til brus =)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #31 Skrevet 17. desember 2007 Jeg drikker ikke siden jeg ammer. Samboeren min tar seg muligens en øl til maten, men det er isåfall all alkoholen som skal drikkes ;-) Vi har avtalt at vi skal gi jenta vår en trygg og alkoholfri jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå