solstråle69 Skrevet 16. desember 2007 #27 Skrevet 16. desember 2007 He, he... Snuppa og jeg kan faktisk sprade nakne rundt stadig vekk, elsker å gå uten klær! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #28 Skrevet 16. desember 2007 ja..såklart... dere som ikke tørr pga selvtilit osv..bare tull vettu..kanke tenke på dere selv hele tiden vettu...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #30 Skrevet 16. desember 2007 Nei, jeg viser meg ikke naken for samboeren. Han var med på fødselen, men fikk klar beskjed om å holde seg ved hodet mitt. Jeg liker ikke kroppen min og i hodet mitt er det heller ingen andre som kan syntes at kroppen min er fin. Derfor ønsker jeg ikke at han skal se meg naken. Er ikke en selvfølge for alle...
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 16. desember 2007 #31 Skrevet 16. desember 2007 Jeg går rundt naken/halvnaken hele tiden.. Men, dere som ikke viser dere naken... Hva gjør dere når dere har sex?? Blir ikke sexlivet utrolig kjedelig?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #32 Skrevet 16. desember 2007 Går ann å ha sex i mørket el. under dyna...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. desember 2007 #33 Skrevet 16. desember 2007 Jeg valser ikke rundt i huset nei, da handler det ikke om mannen min eller barna. Ikke kult for en 10-åring med en naken mamma i huset. Ellers, sånn på soverommet...eller på badet+badekaret, gjør det ingen verdens ting.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. desember 2007 #34 Skrevet 16. desember 2007 Naken ja. Jeg er ikke spesielt komfortabel med kroppen min nå egentlig, men jeg har ikke problemer med å sprade rundt naken foran samboeren. Sprader sjeldent rundt her da, for vi bor i sokkelleilighet og folk går stadig forbi vinduene våre...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #35 Skrevet 16. desember 2007 Blir litt lei meg her jeg sitter..skulle ønske jeg kunne, men vet ikke hvorfor jeg ikke tør. Har vel en helt gjennomsnitlig kropp, men jeg liker den ikke fordet. Har alltid vært veldig selvkritisk. Liker ikke å vise meg naken for noen.
danieI Skrevet 16. desember 2007 #36 Skrevet 16. desember 2007 ja, jeg går naken til og fra badet hver dag, og bryr seg fint lite om det
Anne-B. Skrevet 17. desember 2007 #37 Skrevet 17. desember 2007 Det er nå egentlig best å være naken, syns jeg. Uten at jeg er noen naturist. Tror jeg. I så fall bare hjemme. Neimen, for å komme tilbake til spørsmålet; ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå