Gå til innhold

Viser du deg naken for samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du gå rundt i leiligheten din helt naken uten å føle deg brydd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke leilighet så det får jeg ikke gjort.

Skrevet

Nei, her er det burka på straks vi beveger oss utenfor sengekanten.

Skrevet

Det er ikke så selvfølgelig for alle.. Jeg sliter desverre med veldig dårlig selvtillit og greier ikke akseptere at jeg ser annerledes ut nå enn for 1 år siden :( Jeg har ikke lagt på meg noe særlig etter fødsel, men har strekkmerker på magen, og jeg føler meg så sliten og stygg..

Skulle ønske jeg var som deg, MalinaRompompei

Skrevet

Nei, men for meg er det en selvfølge.

Har strekkmerker og er sliten jeg også. Men det er nok selvtilliten det står på.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg valser ikke rundt naken, uansett hvem som ser på, men det er fordi jeg ikke føler meg komfortabel uten klær.. føler meg så naken, hehe.

Men at samboeren min ser meg naken har jeg ingen problemer med

Skrevet

JA! Jeg har jo født to ganger der han var med, jeg har vist meg fra min absolutt værste side, han har sett hønen min stå på spreng med et hode på vei ut, så å spasere rundt naken i mitt eget hus, har jeg ingen problemer med!

Skrevet

Gi det littt tid.

Jeg har sovet med morgenkåpe på store deler av livet mitt, og funnet ut at det eneste man dekker til er muligheten for å ha et åpent og tillitsfullt samliv med den man deler hverdagen sin med. Husk at han ser det mennesket du er, fremfor den kroppen du er pakket inn i. Det er det som gjør at alle våre unike "feil" blir så vakre!

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Den eneste som får se meg naken er babyen.

Skrevet

Jeg viser meg naken, ja (altså, vi er ikke samboere.....) Men jeg ville aldri vært komfertabel med å sprade rundt helt naken.... Det har jeg aldri likt, selv ikke om jeg er alene... Vil helst ha noe på kroppen - synes det er litt ekkelt å være helt naken..... Så det går ikke på tillit eller hvor komfertabel jeg er med å gjøre det foran han, men generelt.

Skrevet

Sorry, men nå har du skrevet det tre ganger på to innlegg.

Det heter KOMFORTABEL!

Skrevet

Ja altsaa jeg gidder ikke kle paa meg kun fordi samboern min er i samme hus som meg.

Naa om vintern er jeg derimot kun naken i dusjen fordi jeg fryser no saa grassalt.

Skrevet

Ingen problem, men føler meg ikke akkurat lekker om dagen. Det får han bare finne seg i... hehe...

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å valse naken foran sambo.. Heldigvis :-)

Skrevet

Jupp. Stadig naken!!!!

Skrevet

ja mannen min ser meg naken daglig. har ikke leilighet men hus med store vinduer og har to barn så jeg går ikke rundt naken i huset sånn uten videre. men nei jeg følermeg ikke brydd om jeg er naken det er deilig å ikke ha på seg klær.

Skrevet

Klart jeg gjør, og han blir like vill i nikkersen hver gang :))

Skrevet

vill i nikkersen

hvor er du fra,kjenner ingen anre enn meg som bruker det utrykket jeg.

Skrevet

Jeg bruker også det utrykket........ha ha!

Skrevet

nå har jeg ingen kjæreste eller samboer men og sprade naken rundt har jeg kjeldent noe problem med og om folk ser det så et fett. hva skal de gjøre liksom? peke og le?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...