ragna Skrevet 10. januar 2008 #26 Skrevet 10. januar 2008 hmm, baleys (takk KaMa) hadde vært tingen akkuratt nå. jeg hadde funnet en viss balanse etter at jeg kunne konstatere at vår klasse var blitt tildelt en av skolens hotteste (og morsomste ikke minst), men balansenerven ble brått revet over da jeg i neste time kunne konstatere at hottien på en måte bare var et plaster på såret siden vi hadde fått tildelt en gestapo av verste sort i tall-faget (*korser seg*) men langt bakom der jeg sooooooooooooooooooooohhhhhhhol. og da blir det berre lekkert. og jeg skal begynne med stor forbokstav, og aldri mer starte en setning med og; om jeg bare får dette til.
piano♫ Skrevet 10. januar 2008 #27 Skrevet 10. januar 2008 Sølvtrikset er bankers, men jeg har lært motsatt rekkefølge. Først aluminiumsfolie, et par ss salt oppå, fyll opp med varmt vann - og hiv oppi sølvet. La det ligge ca 10 min. Etter at vi gifta oss, har vi faktisk en del sølv (brukes kun i jula). Tar alt i samme slengen, skyller av det og tørker det med glasshåndkle. Funker på ørepynt også, har prøvd :-)
pingu...... Skrevet 10. januar 2008 #28 Skrevet 10. januar 2008 hmmmm....jeg hadde kasta møkka og kjøpt nytt
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #29 Skrevet 10. januar 2008 Bruk og kast-mentalitet. Ikke min stil............
Neijasså... Skrevet 11. januar 2008 #31 Skrevet 11. januar 2008 Men - et lite, diskret forum med tittelen "AlmaAta øser av sin uendelige visdom" hadde kanskje vært noe. Hm, får vurdere det det litt nøyere... Var det drivreima som var problemet med vaskemaskina di, forøvrig?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #32 Skrevet 11. januar 2008 Jeg konstaterte at det var aldersdemens (maskinas, ikke min) som var hovedproblemet - og at jeg ikke orka å jobbe med å finne ut mer enn det, rett og slett. Tolv år på en billig maskin er i overkant av hva man kan forvente, så jeg skal nå ha en ny i stedet for å legge tid og penger i denne. Forøvrig, o allvitende visdomsforum, du kjenner ikke til et sted i Oslo som kan: selge meg vaskemaskin frakte den og bære den opp installere den ta med den gamle (mot vederlag, åff kårs) ? Veit ikke om noe sånt her, nærmeste jeg kjenner til ligger på Modum og tror nok neppe de er SÅ interessert i en handel.
Neijasså... Skrevet 11. januar 2008 #33 Skrevet 11. januar 2008 Oslo kan jeg nok ikke hjelpe deg med, men Siba i Trondheim gjorde akkurat dette for meg. Min vaskemaskin med nyfikset drivreim begynte nemlig å spyle vaskerommet med vann ved hver vask et par uker etter reparasjonen (ikke relatert til reima, da..., så det ble ny vaskemaskin her også. Men tror de fleste steder som selger vaskemaskiner leverer og installerer for en 3-400 kr. Den gamle er de lovpålagt å ta med seg tilbake igjen!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #34 Skrevet 11. januar 2008 Det er sånne rett-etter-rep-opplevelser jeg ikke vil ha, ja. Hm, sjekke Siba i Oslo..
Kaffemocca Skrevet 11. januar 2008 #35 Skrevet 11. januar 2008 Det glemte jeg å si i sta, men elkjøp på karihaugen tar også med din brukte vaskemaskin når de kommer med den nye=) Er ikke sikker på priser da..
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #36 Skrevet 11. januar 2008 Takk, mizzdea, jeg ringte for å høre om andre elkjøp gjør det samme og da sa hun det du sier. Sjekka siba (sibo?) også, siden det ble nevnt, men de gjorde det ikke. Så da blir det elkjøp, siden expert (som jeg ringte for å sammenlikne) hadde superkø og aldri ringte tilbake. Synd for dem. Og virtuelle blomster til deg, som du kan ha på bordet i helgen!
Kaffemocca Skrevet 11. januar 2008 #37 Skrevet 11. januar 2008 Takk,takk=) det trengte jeg, kasta akkurat de gamle blomstene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå